Pistäytyessäni palstalla poikkeamaan. En viitsi nyt. Jos sitten ensi viikolla.
Heikkoa on taso
19
205
Vastaukset
- KempeleenUkki
Taso heikkeni tuntuvasti,kun pallohame täällä pyörähti.Näin on näreet???
- evp.majuri.edelleen
Jos tarkoitat Suomi 100 vuotta ja Marsalkan 150 vuotijuhla.
Luulen ettet sitä tarkoita ? Itse ainakin koitin sitä ottaa esille.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt aatteesi ? Aiemmin ainakin meillä
meni tässä kohdin yksiin ajatukset, ja ulostulot.
Itse olin paikalla katsojana, aikanaan myös mukana, kuten tavallista näissä mukanaolo.
Ja muistetaan nyt ettei meillä kaikki kalusto ollut mannerheimintiellä tänään,
kun jo jotkut vähätteli niitä.
Marskin auto oli USA:ssa, ja kyllä henki oli,että se vielä palautuu Suomeen.
Kun kenraali evp vielä omistaja, ymmärtää tavaran arvon kotimaassaan.
-kuka katsoi ohjelman tänään.
Autolla vain nyt kunnostettuna hintaa paljon. Halonen lenteli yhden matkan
puolellamiljoonalla, ainakin itse vaihtaisin mersun siihen, jos olisi valita saanut.
Jos tuommoinen vertaus sallitaan näin juhlapäivänä.
Halonen ei presidenttinäkään ollut Maanerhimin " kalakavereita" .
Eikö joukkonsa Vapausoturit sitä lainkaan, " sähisi " heille.
Ja kakkukahveelle (taas) kun toivat ylijäänyttä, se nyt käytettävä.
Itse kävin eilen neljässä ja tänäänkin vielä yhdessä paikassa juhlimassa koulunsa päättäneitä.
Ja ukille ja mummille tuotiin sitten vielä ylijäänyttä kakkua, ym leivonnaisia.
Lukuhetkiä ! kun kuitenkin kiinnostaa.
-tämä tekstini morkkaajalle, et sinä, vaan tämä seuraaja....Tässä ajatuksemme "Majuri" menevät yksiin. Saksalaiset aseveljemme ansaitsisivat virallisen tunnustuksen valtiovallalta. Samoin on syytä lopettaa höpinät ajopuuteoriasta.
Lähdimme 1941 ottamaan vain takaisin sen mikä meiltä vääryydellä oli viety.
Kuten jo toisessa ketjussa mainitsin ilahduttaa nykynuorten fiksuus mikä tuli esiin sisarenpojan lakkiaisissa.OikeistoSosDem kirjoitti:
Tässä ajatuksemme "Majuri" menevät yksiin. Saksalaiset aseveljemme ansaitsisivat virallisen tunnustuksen valtiovallalta. Samoin on syytä lopettaa höpinät ajopuuteoriasta.
Kuten jo toisessa ketjussa mainitsin ilahduttaa nykynuorten fiksuus mikä tuli esiin sisarenpojan lakkiaisissa.Mielenkiintoista on myös kuinka 1920-luvulla nuoren kansakunnan identiteettiä koetettiin rakentaa R...n Vihan varaan.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tässä ajatuksemme "Majuri" menevät yksiin. Saksalaiset aseveljemme ansaitsisivat virallisen tunnustuksen valtiovallalta. Samoin on syytä lopettaa höpinät ajopuuteoriasta.
Kuten jo toisessa ketjussa mainitsin ilahduttaa nykynuorten fiksuus mikä tuli esiin sisarenpojan lakkiaisissa.Höpinät ajopuuteoriasta höpistiin päätökseen jo 1970-luvulla.
Mielenkiintoista on myös kuinka 1920-luvulla nuoren kansakunnan identiteettiä koetettiin rakentaa R...n Vihan varaan.
Ryssävihaa esiintyi oikeastaan vasta 1930-luvulla IKL:ää diganneissa piireissä. 1920-luvun Suomi oli ulkopoliittisesti aika "kaino".
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ryssävihaa esiintyi oikeastaan vasta 1930-luvulla IKL:ää diganneissa piireissä. 1920-luvun Suomi oli ulkopoliittisesti aika "kaino".
Nimenomaan 1920-luvun AKS:ssä tätä esiintyi.
Nimenomaan 1920-luvun AKS:ssä tätä esiintyi.
Kun puhutaan puhtaasti ryssävihasta, sitä edusti kyllä AKS:n sisällä toiminut pieni salaseura Vihan veljet, mutta valtaosa AKS:ää oli hengeltään "vain" aitosuomalainen järjestö, joka tähtäsi suomensukuisten kielialueitten yhdistämiseen. Ryssä oli sille vain ongelma, ei vihan kohde ryssänä itsessään, jos ymmärrät eron. Sitä paitsi AKS lopulta pienen piirin puuhastelua. Ei siitä ollut rakentamaan koko kansakunnan identiteettiä.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Kun puhutaan puhtaasti ryssävihasta, sitä edusti kyllä AKS:n sisällä toiminut pieni salaseura Vihan veljet, mutta valtaosa AKS:ää oli hengeltään "vain" aitosuomalainen järjestö, joka tähtäsi suomensukuisten kielialueitten yhdistämiseen. Ryssä oli sille vain ongelma, ei vihan kohde ryssänä itsessään, jos ymmärrät eron. Sitä paitsi AKS lopulta pienen piirin puuhastelua. Ei siitä ollut rakentamaan koko kansakunnan identiteettiä.
Kiitos täsmennyksestä. Näitä "Vihan Veljiä" oikeastaan tarkoitinkin. Kannattaa lukea kirja "Mustan lipun alla-Eljas Simojoen elämä ja utopia".
Kiitos täsmennyksestä. Näitä "Vihan Veljiä" oikeastaan tarkoitinkin. Kannattaa lukea kirja "Mustan lipun alla-Eljas Simojoen elämä ja utopia".
Näetkö nuo veljet vihoineen vakavasti otettavaksi uhaksi demokratialle vai oliko kyse opiskelijapoikien lapsekkaasta uhoamisesta?
Näetkö nuo veljet vihoineen vakavasti otettavaksi uhaksi demokratialle vai oliko kyse opiskelijapoikien lapsekkaasta uhoamisesta?
Jälkimmäisestä oli kysymys. En ole koskaan törmännyt tietoon, että olisivat halunneet jollain tapaa kaventaa suomalaista demokratiaa ainakaan vielä 1920-luvulla, mutta vaikka olisivatkin, eihän heistä mihinkään tekoihin ollut.
- aamualkaaaalla
Me apollonkadulla kun luulimma notta känä on sammunut olkiluodon harjakaisissa,
Oli kuulemma nukahtanut pöydälle ja kannettu ulos. - Hullu.mikä.hullu
Olen täysin samaa mieltä. Ns. Munakarvajohtaja pilannut saitin. Tämä helvetin sekopää pilannut myös ainakin vasemmiston ja persujen palstan. 24/7 suoltaa mielipuoln horinoitaan.
- NytPitääKysyä
Sanoppas OikeistoSossu miltä tuntuu kun puolueesi varteenotettavin presedenttiehdokas on Erkki Tuomioja. Onko kiva olla sellaisen puolueen edustaja?
- Hohhohohhoooooooo
En kommentoi.
Ottaa näköjään koville !!
- KempeleenUkki
Totuus on ettei sossuilla ole ketään varteenotetavaa ehdokasta. Naiset lihavia ja rumia (Urpilainen Kiuru yms.)Heinis ei lähtenyt munaamaan itseään. Rinteellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin tallustaa ruusukimpun kanssa Saulin pakeille ja anoa josko pääsisi rupusakkineen salen kelkkaan. Näin on näreet???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523