Mulla särkee päätä suht usein... ei kylläkään kovin usein mutta jonkun verran. Lisäksi kun katon jotain kirkasta tyhjää esimerkiksi taivasta, näen semmosia outoka näköhäiriöitä. Ne on semmosia pieniä haaleita jotka leijailee hetken mun näkökentässä ja sitte häipyy. Ne näyttää vähä roskilta tai hyönteisiltä tai joltain, en oikeen osaa selittää, mutta ne näkyy vaan kun katon jotain kirkasta.
Nyt tänään on myös vähän sattunut korvaan ja tuntunut painetta.
Pitäiskö mun käydä lääkärissä? Maksaako se hirveesti?
Toivon että joku vastaa koska pelottaa ihan hirveesti enkä pysty ajatella muuta kuin sitä että onko mulla joku aivokasvain :(
Meijän suvussa on jonkin verran syöpää... Apuaaa!!!
Onko mulla aivokasvain?!
4
150
Vastaukset
- aapua
Lisäksi mulla on vähän väsymystä ja uupumusta. En tiiä johtuuko se siitä että en oo nukkunu tarpeeksi?
- höpönhöpönhöpön
Jokaisella särkee päätä, kenellä useammin kenellä harvemmin.
Ne näkemäsi "näköhäiriöt" ovat toden näköisesti silmän lasiaisnesteen samentumia. Niitäkin on jokaisella. Niihin ei vain yleensä kiinnitä huomiota ja ne eivät ole vaarallisia.
Paineen tunne korvassa voi johtua nuhasta. Jos korva-nenä-nielusi on kovin ahdas se turpoaa helposti flunssassa tai allergiasta ns. heinänuha. Tai korva voi olla vain "lukossa".
Mitä enemmän itseään tarkkailee, sitä enemmän oireita löytyy! Se on turhaa ja stressaavaa. Käytä sekin aika johonkin mukavampaan!- aapua
ah ihanaa kuulla että ne ei oo vakavia! huh kiitos :)
- 675828
Ei julkisella lääkärillä käynti juuri mitään maksa, mutta jos ei muita oireita ole, ei taida olla syytä käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701428- 981300
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501246- 511043
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031