Nordea laina

Lainapankista

Kirjotan nyt ensimmäistä kertaa mihinkään foorumille. Kyselisin teiltä yhtä asiaa jos joku tietäväinen osaa vastata.
Hain nordealta 25000€ muuta lainaa velkojen järjestelyyn. Pankki ei tosin vielä tiedä tätä mihin rahat käytetään. Tiliotteistani näkyy kulutusluotto ja pikavipin ottamisia ja pelaamiseen menneitä rahoja.
Olen plkkatöissä tosin määräaikasessa suhteessa mutta sopimustani jatketaan aina. Tulot n.1980€/kk.
Asiahan on niin että vakuutena on pankille asunto joka käy heille vakuudeksi. Onnistuuko lainan ottaminen vai tyssääkö tiliotteisiin jne?
Apua olen hakenut ja sulkemut kaikki pelitilini.
Odottaisin asiallisia vastauksia, tiedän jo että olen tehnyt väärin ja olen sairauteni kanssa hakemassa apua. Kiitos

6

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhdh5

Veikkaanpa että homma kaatuu noihin vippeihin tiliotteella. Vakuus on varmaan ok mutta kun ei ole vakituinen työ(?) Itse sain vuonna 2012 36000e järjestelylainan, tosin vakuutena oli 55ke rahasto.

• Lainapankista

Tänään nordealta soitettiin ja selitin heille rehellisesti tilanteeni. Sanoivat työsuhteen olevan ok ja sanoivat itse sieltä päästä että tuntevat kaupungin jörjestelmän jotka uusivat kokoajan sopimuksia. Sanoivat että nyt kun on vakuus asia on eri ja töitä tuntisi riittävät. Lopuksi sanoivat että tule käymään niin jutellaan ja sanoi myös "kyllä tämä tästä".
      Olisihan hän voinut puhelimessakin sanoa jos ei todellakaan lainan haku onnistu, mutta sen näkee loppuviikosta miten tapaaminen menee.

• toivottavastionnistuu

Maksukykysi vaikuttaa tietysti myös, Toivottavasti olet työttömyyskassan jäsenenä, tai ehdit varmaan liittyä vielä ennenkuin nykyinen työsuhteesi määräaika loppuu. Pankit huomioivat kaiken mahdollisen, koron nousun ja mahdollisen työttömyyden kun arvioivat uskaltavatko antaa lainaa. Vakuus on tietty tärkeintä, mutta sen pakkomyynti on sen verran ikävää, että katsotaan myös että lainanottajalla on maksukykyä kaikissa olosuhteissa. Nordea ei muuten ole asiakasystävällisin pankki, mutta jos sinulla on pitkä asiakasuhde se voi olla hyvä.

• Lainapankista

Joo kyllä olen työttömyyskassan jäsenenä ja nordeaan suhde kestänyt yli 20vuotta. Asiani olen hoitanut hyvin ennen kuin sairastuin tähän peliriippuvuuteen. Yritän ajatella myönteisesti asiaa kun puhelimessa puhuin tänään henkilön kanssa jolle menen lainaneuvotteluun. Hän oli sen verran ymmärtäväinen ja luetteli syitä minkätakia tämän pitäisi onnistua.

• valitettavastinäin

Ei tule kyllä onnistumaan. Ota yhteys velkaneuvontaan!

• kysyuseammasta

Nordea ei välttämättä ole sinun tapauksessasi paras pankki. Kannattaa kysyä useammasta pankista lainatarjousta ja ihan henkilökohtaisesti neuvottelemalla.
      Nimittäin itselläni on tilanne, että ansiotulot ovat niin pienet, että en saa lainaa millään nettilaskurilla tai netin lainatarjouksilla, mutta henkilökohtaisesti neuvottelemalla onnistuu hyvin.
      Pankista kannattaa ehdottomasti ottaa tuollainen järjestelylaina, koska korko on murto-osa vakuudettomiin lainoihin verrattuna ja niitähän me kumpikaan ei edes saada. Sain viimeksi omilla vakuuksillani 30000€ lainan osuustoiminnallisesta pankista 1,6% korolla, joten sen hoitaminen ei ole edes kovin raskasta 10v. maksuohjelmalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe