Tänne on auennut uusi kukkakauppa
http://www.lansi-savo.fi/uutiset/lahella/yrittajaperhe-avasi-uuden-kukkakaupan-mantyharjuun-miksi-ei-357745
Uusi kukkakauppa
14
2506
Vastaukset
- Kukkakalle
Onnea ja menestystä! Kaikki uudet yritykset ovat tervetulleita Mäntyharjulle. Joko jutussa mainittu hautauspalvelu toimii?
- tollovaan11
Hei Haloo... Onko aiheellista ?????
- Notervee
Seuraavat kaupat ehkä 20 vuoden päästä.
- Hai_sie
Kerro sie kauanko kestää elinkautinen, eihä siel vaan töitää tarvii tehä?
- KokoKyläNäkeeCopynTouhut
Kopsukka on vaihtanut puheenaihetta?
- Toinen-liike
Ei tämmönen ole kopin tekosia, nyt on toiset liikkeellä.
- että-menestystä-yrittäj
Ihmetyttää kun toimintansa juuri aloittaneesta yrityksestä kirjoitellaan tuollaiseen sävyyn. Onko todellakin syytä? Eikö olisi paikallaan rohkaista riskin ottanutta yrittäjää?
- Kukkiaosallisille
Voisit laskea yksi yhteen pitäjän uutisia lukiessasi.
- Kallakuolonkukka
Tais kukkakauppias kusta nyt omaan purkkiinsa..
- Onneayrittäjille
Pitäjänuutisetkin tehnyt jutun uusista yrittäjistä.googlella löytyy
- Aikuinennainenmäoon
Eipäs löydy enää.juttu poistettu pitäjänuutisten sivuilta.not found.
- vesalaene
Perustuslain mukaan tässä maassa on ollut ja luultavasti on edelleen lehdistön- ja ilmaisunvapaus.
- Tekovastuuseuraus
Ja toivottavasti tästä eteenpäinkin.mutta ketä tässä suojellaan.uhri ei koskaan palaa läheistensä luo.tekijä/tekijät pääsee tapon,murha,elinkautisen jälkeen pääsee
- Kukakauppias
Kaikenlaisia "yrittäjiä" maa päällään kantaakin. Otan osaa mäntyharjulaisten puolesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662