Nouse Suomi Hesarissa

MaldonadonTapaus

10

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaiaa

Näin katkelmia kyseisestä tilaisuudesta. Itseäni ei kosketa sen tyyppinen uskonnon harjoittaminen. Koen Jumalan läsnäolon voimakkaimmin hiljaisuudessa. Lapsiasiavaltuutetun ei tarvitse huolestua näistä nuorista. He aikanaan ymmärtävät mistä on ollut kyse. Enemmän olisin huolissani niistä lapsista, jotka hoitavat viikonloppuisin humalaisia vanhempiaan. Eivätkä saa edes ruokaa kotona.

• valvotaan

Näinkö se nyt on Mirja Ojares ja Markus Korhonen, että tämän päivän rukouspalvelu on kaatamista kättä huitomalla ja siunaus ilmalentoa taaksepäin? Kovin on köykäistä ja surullista!

• NykyajanHuijarit

Köykäiset ovat myös väitteet Pyhän Hengen kosketuksesta. Samaan lopputulokseen pääsevät aidot viihdetaiteilijat ilman satuilua jostakin yliluonnollisesta. Rehellisyys on tuntematon käsite näille humpuukipastoreille.

• ComeHolySpirit

Kyllä Pyhä Henki kaataa ihmisiä (minua ei ole vielä kaatanut), olen kuullut monien ihmisten kokemuksia siitä. Se voi ei-uskovaisesta tuntua järkyttävältä ja dramaattiselta, mutta kun ihmiset on herätyskokouksessa, siellä Pyhä Henki toimii.
        Rock-konserteissa toimii joku muu henki, jos joku kaatuu, vaikka pullon henki .

• HurlumheiMeininkiä
        ComeHolySpirit kirjoitti:

Kyllä Pyhä Henki kaataa ihmisiä (minua ei ole vielä kaatanut), olen kuullut monien ihmisten kokemuksia siitä. Se voi ei-uskovaisesta tuntua järkyttävältä ja dramaattiselta, mutta kun ihmiset on herätyskokouksessa, siellä Pyhä Henki toimii.
        Rock-konserteissa toimii joku muu henki, jos joku kaatuu, vaikka pullon henki .

Se kaatumisen mekanismi on tasan sama niin julkkispastoreiden kuin muidenkin viihdetaiteilujoiden tilaisuuksissa. Hypnoosiksikin sitä kutsutaan.

Vakavissaan ei kannata julkisuudessa puhua mistäön Pyhän Hengen kosketuksesta. Tekee vain itsestään naurunalaisen. Omissa piireissään uskovaiset saavat kertoilla satujaan ihan rauhassa. Siellä ei olla niin kovin tarkkoja asioiden todenperäisyydestä.

• ComeHolySpirit

Teet tietosi vähintään kyseenalaiseksi, kun et tiedä kuka on Pyhä Henki.

• HurlumheiMeininkiä
        ComeHolySpirit kirjoitti:

Teet tietosi vähintään kyseenalaiseksi, kun et tiedä kuka on Pyhä Henki.

Pyhä Henki on uskomukseen perustuva abstrakti olio. Muuta siitä (hänestä) ei tiedetä. Kukin voi tietenkin mielessään kuvitella Pyhälle Hengelle vaikka millaisia ominaisuuksia. Todellisuus ja kuvitelmat eivät tässäkään tapauksessa korreloi millään tavalla keskenään.

Vai millaista tietämystä tarkoitit?

• ComeHolySpirit

Raamattu puhuu paljon Pyhästä Hengestä, monet ihmiset ovat kokeneet Pyhän Hengen muuttavan voiman, myös minä 8 vuotta sitten,; asiasta on paljon kirjoja ja todistuksia.
        Se on Jumalan Voima., jota ei-uskovaiset eivät voi ymmärtää
        Pyhän Hengen pilkkaaminen on synti, jota ei Raamatun mukaan anneta anteeksi.

• valvotaan

Pyhän Hengen päätehtävä on kirkastaa Jeesusta Kristusta. Hän näyttää myös maailmalle todeksi synnin , vanhurskauden ja tuomion ja monia muitakin Pyhän Hengen tehtäviä on Raamatun mukaan. Maldonadon kohdalla korottui vain hän itse. Hämmästyttää aina miten lähes olematon on Sanan osuus näissä megajuhlissa. Uskohan tulee Sanan kuulemisesta, evankeliumista!

• rgvbnkl

valvotaan, olen täysin samaa mieltä kanssasi! Kannattaa jokaisen tätä lukevan miettivän todella tarkkaan, kenen käsien alle menee rukoiltavaksi. Muistakaa sekin, että jos ihminen rukoillessa kaatuu, niin se ei ole mikään merkki siitä, että Pyhä Henki nyt toimisi. Raamatusta ei voida löytää tällaista kaatuiluasiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      20
      6384
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      164
      5753
    3. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5148
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      92
      4729
    5. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      229
      4676
    6. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      191
      4603
    7. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4559
    8. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      66
      4424
    9. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      4009
    10. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3977
    Aihe