Harley ja seksuaalinen suuntautuminen

HuolestunutIsoäiti

Harley on gayjärjestöjen tunnusmerkki Amerikassa ja ehkä muuallakin. Muita merkkejä on tatuoinnit, pitkät naismaiset hiukset ja nahkaiset asut.

Miten Suomessa on moottoripyöräilijöiden keskuudessa suhtauduttu asiaan?

19

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäMinäMINÄKURKO

      Huolestunut Kurkon isoäiti sielä Sotkamossa voi jatkaa aivan rauhassa provoiluaan, koska siitä niin erityisen paljon saa nautintoa.

    • Boon-Nam

      Taalla Thaimaassa mina haluta aina ajaa fat boy. Suomi fat boy on kiva ajaa.

      • HaarrikkaMies

        Olen kaljamahainen vanha hintti ja minulla on läskitissit. Kelpaisinko sinulle.


    • Kuuno-Antero

      Ma antaa aanus kaiki harri-poille. Ne ommuaa jo panneetki pitkaan.

    • PerääOn

      Viimeisen tutkimuksen mukaan kaikista eniten halu kokeilla anaaliyhdyntää on lisääntynyt Harley Davidson-merkkisen ajoneuvon haltijoilla. Vielä enemmän on lisääntynyt suu- ja käsiseksin harrastaminen samaa sukupuolta olevien kanssa. Vähän yli puolet H-D haltijoista kertoi kokeilleensa joskus anaaliyhdyntää samaa sukupuolta olevan kanssa.

      Myös sidontaleikit ovat alkaneet kiinnostaa enemmän. Kaikista kuljettajista 16 prosenttia ja H-D kuljettajista 63 prosenttia oli kokeillut sitomisleikkejä vuoden 2015 tutkimuksen mukaan. Jos kokeiluhalukkuutta verrataan vuoteen 1999, luvut ovat kaksinkertaistuneet.

      • ChiangMainTyttö

        Päätimme seksiä harrastavana Harley pariskuntana muuttaa tänne Thaimaahan tatuoidun aviomieheni kanssa.
        Päätettiin muuttaa faijan ravintoloista muutama Harrikka / Jenkkiauto henkisiksi ja että minä otan ne mieheni kanssa hoidettavaks.
        Ostettiin aika makee talo ja sehän onnistu sutjakkaasti koska täälä Thaimaassa lain mukaan saa omistaa maata vain maan kansalainen, joka minä olen.
        Täytyy tässä kun keritään tulla Suomeen pakkaamaan meidän Harrikat rahtilaivaan ja pannaan Espan kämppä myyntiin, ym. juttuja.

        Tän moottoripyöräpalstan osalta totean, että on selvinnyt tuohon yllä olevaankin Kurkon viimeiseen tutkimukseen viitaten keskustelujen taso, joten ei aiheesta minun puolestani mitään lausuttavaa.

        Näissä merkeissä toivotan kaikille tervepäisille motoristeille ja Jutustelijalle mukavaa kesää itse kullekin ja turvallisia mutkia niillä moottoripyörillä jotka on itselleen oikeasti hankkinut.


      • Jutustelija1

        Kuulostaa hyvältä arvoisa CMT, kaikkea hyvää sinne!

        Toivotan myös osaltani muillekin hyviä ajoja nyt kun suomessakin kelit suosivat kyykyttäjiä ja muita.


      • HarleyJakisLadyBoyAnal

        Mistä on kymysys? Istun täällä Jakiksen snägärillä, hiplaan piliäni kun tosta ohimarssii eskariporukka, nauraahan nekin mulle. Monkeyni on telakalla. Ittekin olen laitoskamaa, joten valitukset KELAan. Mut kylä mä vielä opin lukeen ja kirjottaan, ja ehkä käskyttään Monkeitani?


    • HDhintti

      Me homoillaan aina vaan.

    • 7848574

      Jokainen peneteroiduksi haluava toivoo tietysti saavaan taakseen tosimiehen. Sekä naiset että neitihomot haaveilevat moottoripyörillä ratsastavista tosimiehistä, mutta ei niitä kaikille riitä.

      • terskakumpuli

        Hienoa. Meillä on siis vielä toivoa. Homot, ampukaa ittenne.


    • Puppelit

      Mieti sitä. Katukuvassa näkyy, että Harleylla ajavalla ei ole koskaan naista.

      • HarleyTyttö

        Pukkasko naisentarve jussina ?


      • NoSeOnPuppeTässäHei
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Pukkasko naisentarve jussina ?

        Oon huomannu saman ilmiön.

        Kun olen katukuvassa, niin trutuaarilla dallaajien niskat nyrjähtelee kun ne tsuumaa mun naisen peppusta.

        Sitte niitä näkyy katukuvan ulkopuolella ostareiden räkälöiden terasseilla pitävän kokouksiaan havainnoistaan.


    • Hdtyllerö

      Meitä on isompi lesbo porukka ja hd kingillä ajan.

      • Jutustelija1

        Road King on aika tyylikäs kyllä.


      • RoadKingEiSpurkuilla

        Taitaa isompi porukka olla ostarin räkälässä Kurkon kanssa viihdyttämässä itseään.


    • Jahanurisoi

      Hooooo deeeeeee hanuristit, hah, hah, mitä väkeä!

      • HondaKurkonAkseli

        Hinnastoon voi tutustua, kuin myös oman saldonsa tarkistaa webissä myös puoli yhdentoista aikoihin Sotkamossa.

        Huomatkaa KTM 20.000.
        Harrikoilla tuo pienimmän lähtöhinta, eikä kantsi katsastaa isompia, niin hanuri pysyy supussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe