Työkalutori haettu konkurssiin

Varovaro

Työkalutori on haettu konkurssiin ja verkkokauppa on edelleen auki. Rahat voi mennä ja jää tavarat saamatta jos tilaa työkalutorin verkkokaupasta

12

6496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytjännittää

      Alkoi hieman jännittämään koska tilasin ko. firman verkkokaupasta juuri 17.7.2017 akkuporakoneen. Sattumalta näin kirjoituksesi kun surffailin netissä. Katsoin Työkalutorin tietoja protestilistalta ja kyllähän siellä riittää merkintöjä aina 05/2016 ajoilta tähän päivään. Moni perintä oli lähetetty perintätoimisto Lindorffin kautta. Muutamista satasista aina tuhansiin euroihin asti. Välttäkää toden teolla ko. nettikauppaa!

      • Nytjännittää

        Akkuporakone tuli 20.7.2017 matkahuoltoon niin kuin piti ja palvelu oli kohdallaan kun pyysin vielä varmistukseksi matkahuollon seurantanumeron. En viitsi alkaa mustamaalaamaan firmaa kun homma pelasi. Rahavaikeuksia heillä tosin näyttää olevan protestilistaan jos on uskominen. Firman sivuilla voi kyllä valita maksutavaksi Klarna laskun joka on varmasti turvallinen vaihtoehto tilata (ensin tavara kotiin ja sitten maksaa laskun). Itse maksoin suoraan nettipankissa ennakkoon... Tosin minun maksusta tuli Klarnalta vahvistus, että rahat on saatu joten vaikka tuotetta ei olisi toimitettu olisi rahat voinut saada Klarnan kautta takaisin, ehkä...


    • eiooheleppua

      Mullakin on jääny tavaraa saamatta jo pitkän aikaa. Kalu olis muttei työmaata.

      • Aladoobi-Einari

        Sama juttu. Viimeisestä saannista jo ainakin viisi vuotta.


    • efdesdesfew

      Kannattaisi oikaista tällainen harha. Tai ainakin opetella termistöä. Konkurssiin hakeminen ei ole konkurssi. Se ei etene sinne asti jos maksaa hakijan saatavat korkoineen ja kuluineen. Ja jos on maksanut, niin toiminta jatkuu ja kannattaa jatkaa. Muuten ei olisi kannattanut maksaa ollenkaan. Jos nyt on edes haettu konkurssiin, en ole tarkastanut. Yrittäjällä varmaan ihan riittävästi hommia ilman sinunkin aiheetonta herjaamista.

      • Anonyymi

        Tilasin hisausinvertterin ja laskutus Klarnan kautta. Konetta ei kuukauteen kuulunut ja peruin tilauksen sähköpostitse. Ei vastausta. Laskutusta ei kuitenkaan ole peruttu vaan Klarna perii saamatta saaneen koneen maksua. Asiasta ilmoitettu maililla mutta ei edelleenkään vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin hisausinvertterin ja laskutus Klarnan kautta. Konetta ei kuukauteen kuulunut ja peruin tilauksen sähköpostitse. Ei vastausta. Laskutusta ei kuitenkaan ole peruttu vaan Klarna perii saamatta saaneen koneen maksua. Asiasta ilmoitettu maililla mutta ei edelleenkään vastausta.

        No ilmoita Klarnalle että et maksa laskua, koska tavaraa ei ole toimitettu.

        klarna.com: "Jos laskusi lähetetään postitse tai sähköpostitse, saatat saada laskun ennen tuotteiden toimitusta. Sinun ei tietenkään tarvitse maksaa, ennen kuin tuotteet on toimitettu sinulle. Kirjautumalla sisään voit helposti siirtää laskusi eräpäivää eteenpäin, jos tuotteitasi ei vielä ole toimitettu eräpäivän lähestyessä."

        "Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmoita Klarnalle että et maksa laskua, koska tavaraa ei ole toimitettu.

        klarna.com: "Jos laskusi lähetetään postitse tai sähköpostitse, saatat saada laskun ennen tuotteiden toimitusta. Sinun ei tietenkään tarvitse maksaa, ennen kuin tuotteet on toimitettu sinulle. Kirjautumalla sisään voit helposti siirtää laskusi eräpäivää eteenpäin, jos tuotteitasi ei vielä ole toimitettu eräpäivän lähestyessä."

        "Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle."

        Otin yhteyttä Klarnaan ja ilmoitin etten ole saanut hitsausinvertteriä.
        Helaittoivat laskutukseni kiistanalaiseksi.Miten voisin todistaa etten ole hitsikonetta saanut. Olen odottanut klarnan päätöstä kohta kuukauden,


    • Varokaatuotafirmaa

      Tätä Työkalutoria kannattaa välttää eikä tilata sieltä mitään. Harhauttaa tarjouksilla, joita se ei toimita. Jos erehdyt maksamaan tilauksen ennen sen saapumista voit olla varma, ettet koskaan näe tilaustasi. Pahimmassa tapauksessa et saa koskaan rahojasikaan.

    • Protestejakokoajan
    • Anonyymi

      Tuli tilaamani tavarat tänään, tosin toimitus kesti 2,5 viikkoa.

    • Anonyymi

      Kommentti tuohon Klarnan tapaukseen.
      Ei ne muutkaan laskuttajat ole sen rehellisempiä. Samoja kokemuksia Ebaysta ja Alipapasta. Kun tilattua ja maksettua tuotetta ei tule, ei rahojaan saa takaisin vaikka niin luvataan. Ei edes sähköposti mene annettuun osoitteeseen perille.
      Oppirahat on nyt maksettu, mutta mistä tuotteita sitten oikeasti saa? Suomesta ei ainakaan, se on kokeiltu. Ja lisäksi monet Suomen liikkeet myyvät vain firmoille - 3-30 kertaiseen hintaan kuin mitä Kiinasta pitäisi näitten alipapojen mukaan saada. Saksan USA:n, Kanadan sivuilla tuotteita on, mutta lähtöhinta hirveä, rahti vielä hirveämpi ja kaiken huipuksi ei toimiteta Suomeen. Toki paljon tuotteita osaava pystyy tekemään itsekin, mutta kyse on nyt niitten tekemiseen tarvittavista työkaluista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe