Useampi mies naiselle ?

VeerajasenMies

Olemme 43v. aviopari ja haluaisimme kokeilla 1N - 2-3 M juttua, misten kannattaisi toimia... ilmoitus lehteen vai liittyä johonkin clubiin ?

25

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopettakaa-haaveilukin

      Jos tuollaista täytyy oikein kysyä, ei juttu ole tosiaankaan teille sopiva.

      • Himppapinpula

        Heh, mut kysävä tietää mihin eksyy ja kokeilemalla tietää onks`sopiva:)


    • SinneVaan

      Ei kannata laittaa ilmoitusta nettiin... siellä on näitä "löylykauhahörhöjä. " Ei myöskään ilmoittautua noihin Suomalaisiin " clubeihin. " Lentolippu Hollantiin tai Saksaan, sieltä löytyy kunnon meininkiä. Siis jos kokeilla tahdotte. Ihan vakkarijuttuna tuo on ongelmallisempi.

    • piujgh

      Mutta ne puhuu siellä eri kieltä ?

      • YesNo

        Ai sä meinaat, että tarttis niinkuin laajemmin seurustella. Kuule pöljä, ei tarvi kuin kyllä ja ei osata ja google kääntää ja paneskella voi sit ihan millä kielellä osaa ja lystää.


    • Kait sitä nyt netissäkin jokusen asiallisen kontaktin löytää ei kai kaikki voi olla kauhakansaa.

      • Mejameillä

        Voi toki, mutta harvassa ovat.


      • varmaan harvassa,mutta mitään et löydä jos et mitään asian eteen tee!


    • lentolippu99

      Suomessa yhdyntä tai edes siitä puhuminen on perustuslailla kiellettyä, koska se loukkaa lesbojen keinosiemennystä. Parasta siis on siirtyä tuonne vapaamman ilmapiirin maihin pois täältä junttien ja löylykauhamiesten luvatusta maasta.

      • Kondomitt

        Joo, heh...heh... siks ne yhdynnät Suomessa vähenee.


      • Saunamiestää
        Kondomitt kirjoitti:

        Joo, heh...heh... siks ne yhdynnät Suomessa vähenee.

        Joo, mut vastaavasti löylykauhat oli loppu Puuilosta:) Ja ihan totta tää:)


    • KokeiltuOn

      Kaverit on sitä varten että halutessa panevat talon rouvaa.
      Kysykää suoraan

    • KimpassaVaimoa

      Me naidaan ystävien kanssa vaimoa 2-3 miestä kerrallaan.
      Viikonloppuisin ja joskus viikollakin.

      • Kyllä kiimaiselle ja hyväkroppaiselle naiselle pitää useampi mies olla jotta saadaan nainen tyytyväiseksi.
        Siis mukana ollaan jos apua kaipaatte
        Asun Pohjois-savossa


      • KimpassaVaimoa

        Ystävien kanssa naidaan meilläkin vaimoa 1-3 kertaa viikossa.
        Useimmiten 2-3 miestä kerrallaan.


      • Itseensätyytyväinen
        turvasanaaa kirjoitti:

        Kyllä kiimaiselle ja hyväkroppaiselle naiselle pitää useampi mies olla jotta saadaan nainen tyytyväiseksi.
        Siis mukana ollaan jos apua kaipaatte
        Asun Pohjois-savossa

        Juu että pitää hyväkroppainen nainen olla.? Kummankohan toive tämä mahtaa olla..?? 🤔😀


    • Klubiltalöytyy

      Menkää parinvaihto tai swingerclubille. Siellä voi kokeilla kaikenlaista. Ainakin Ruotsista, Saksasta ym. löytyy. Nettiin haku swingerclub. Siellä me käymme ja vaimokin tosi tyytyväinen.

    • Ryhmäpano

      Jos olet 08alueella niin saat urheilija miehet 3kpl isoilla panemaan nyt viikonloppuna ja ilmoittautua voi myös joku muu pari vuokattiin,olemme siistejä ja asiallisia,iso mökki varattuna 5pv?

    • reissujulli

      Täältä saa talkooapua noihin hommiin :)

    • olettekos mistä päin ?

    • ensaanut

      Olen viiskymppinen rouva ja nuo edelliset jutut löytämisen vaikeudesta pitänevät paikkansa,vaikka tätä seksi-pölinää on sivut tulvillaan.
      Ukkoni ei ole moisesta koskaan innostunut,joten jätin hänet rauhaan ja hankkeeni ulkopuolelle. Vajaan vuoden haeskelin 2-3 urosta,jotka oikeesti ja kohtuullisen turvallisesti paneskelisivat minua kimpassa.
      Löysin heidät lopulta Jyväskylästä,jonne sitten ajelin varaamaani hotelliin.
      Lopputulos oli:yhdellä kundilla hirvee flunssa,yhdellä ei seisonut ja kolmas teki parhaansa herttaisella pilillään.
      Itketti ja nauratti (sisäisesti), himotus oli tipotiessään.
      Olen hyvännäköinen ja hyväkuntoinen naisimmeinen.
      Ja haaveet ovat haaveita.

      • Harmillisen huonosti onnistui tuo :(


      • Tulisitpa rauman suuntaanni täällä olis kyllä tarjolla isompaa ja vähän kaikenlaista ja kokoista :) ja ikä 18-50 :)


      • Niin.kait
        IsoKporista kirjoitti:

        Tulisitpa rauman suuntaanni täällä olis kyllä tarjolla isompaa ja vähän kaikenlaista ja kokoista :) ja ikä 18-50 :)

        Juu, ihan varmana. Kunhan vaan ei tarvii sun ittes esiintyä muutoin kuin salaa.


    • kimppaNainen

      Olen jo 56v nainen ja olemme harrastaneet eniten 1N 2-3M juttuja.
      Haemme kimppaan omista ystävistämme miehiä mukaan.
      Ystävien kanssa touhutessa ei tarvitse pettyä.
      Harrastamme vieläkin kimppa seksiä vähintään kerran kuukaudessa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe