Moi
Telia ilmoitti, että eurosport loppuu parin päivän päästä. Mulla on kortti sitä varten ja k-maksu.
Mistä tämän eurosportin saa kun tuo loppuu?
Mistä saa eurosportin televisioon??
10
5842
Vastaukset
- iptv-vaihtoehtona
Maxivision ja Elisa Viihde jatkaa Eurosportin näyttämistä. En laita linkkejä mutta googlella löydät. Elisa Viihteestä on olemassa myös sellainen versio joka toimii kaikkien operaattorien laajakaistojen kanssa ihan niinkuin Maxivisionkin.
- Mistäeuros
En ymmärrä, tarvitaanko myös tietokone? Oen nyt lasten luona, heillä on tietokone. Mulla on vain televisio kotona ja näenkö vain sillä enää eurosportia?
- iptv-vaihtoehtona
Ei tarvita tietokonetta, laajakaistayhteys riittää. IPTV:tä ei katsota yleensä tietokoneen vaan IPTV-digiboksin kautta. Tuo IPTV-digiboksi yhdistetään televisioon ja laajakaistaan.
- Mistäeuros
Ei ole laajakaistayhteyttäkään. Se siis pitää ostaa ja laittaa?
- iptv-vaihtoehtona
Kyllä, laajakaistayhteys pitää hankkia jos sitä ei ennestään ole.
- Tyytyväinenasiaskas
DNA:lta voi tilata kaikki Discovery ja Eurosport kanavat.
- saattaapiloppuakohta
Minulla on DNA-paketti ja sillä näkee max:in, eurosport1:sen, eurosport2se:n ja c more sport 1:sen. Hinnat nousee jokaisen sopimuksen myötä. Nyt mennään kipukynnyksellä.
- Kuapelinorja
Johan se eurospurtti palautui 8.6 kaapeliin
- Anonyymi
minulla on telian kanavapaketti , saako siihen eurosportin
- Anonyymi
Eurosportplayer 6,90€/kk halvin tapa saada kanavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829