Moi
Telia ilmoitti, että eurosport loppuu parin päivän päästä. Mulla on kortti sitä varten ja k-maksu.
Mistä tämän eurosportin saa kun tuo loppuu?
Mistä saa eurosportin televisioon??
10
5675
Vastaukset
- iptv-vaihtoehtona
Maxivision ja Elisa Viihde jatkaa Eurosportin näyttämistä. En laita linkkejä mutta googlella löydät. Elisa Viihteestä on olemassa myös sellainen versio joka toimii kaikkien operaattorien laajakaistojen kanssa ihan niinkuin Maxivisionkin.
- Mistäeuros
En ymmärrä, tarvitaanko myös tietokone? Oen nyt lasten luona, heillä on tietokone. Mulla on vain televisio kotona ja näenkö vain sillä enää eurosportia?
- iptv-vaihtoehtona
Ei tarvita tietokonetta, laajakaistayhteys riittää. IPTV:tä ei katsota yleensä tietokoneen vaan IPTV-digiboksin kautta. Tuo IPTV-digiboksi yhdistetään televisioon ja laajakaistaan.
- Mistäeuros
Ei ole laajakaistayhteyttäkään. Se siis pitää ostaa ja laittaa?
- iptv-vaihtoehtona
Kyllä, laajakaistayhteys pitää hankkia jos sitä ei ennestään ole.
- Tyytyväinenasiaskas
DNA:lta voi tilata kaikki Discovery ja Eurosport kanavat.
- saattaapiloppuakohta
Minulla on DNA-paketti ja sillä näkee max:in, eurosport1:sen, eurosport2se:n ja c more sport 1:sen. Hinnat nousee jokaisen sopimuksen myötä. Nyt mennään kipukynnyksellä.
- Kuapelinorja
Johan se eurospurtti palautui 8.6 kaapeliin
- Anonyymi
minulla on telian kanavapaketti , saako siihen eurosportin
- Anonyymi
Eurosportplayer 6,90€/kk halvin tapa saada kanavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263478
- 801708
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561142- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52957Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795