Moi
Telia ilmoitti, että eurosport loppuu parin päivän päästä. Mulla on kortti sitä varten ja k-maksu.
Mistä tämän eurosportin saa kun tuo loppuu?
Mistä saa eurosportin televisioon??
10
5792
Vastaukset
- iptv-vaihtoehtona
Maxivision ja Elisa Viihde jatkaa Eurosportin näyttämistä. En laita linkkejä mutta googlella löydät. Elisa Viihteestä on olemassa myös sellainen versio joka toimii kaikkien operaattorien laajakaistojen kanssa ihan niinkuin Maxivisionkin.
- Mistäeuros
En ymmärrä, tarvitaanko myös tietokone? Oen nyt lasten luona, heillä on tietokone. Mulla on vain televisio kotona ja näenkö vain sillä enää eurosportia?
- iptv-vaihtoehtona
Ei tarvita tietokonetta, laajakaistayhteys riittää. IPTV:tä ei katsota yleensä tietokoneen vaan IPTV-digiboksin kautta. Tuo IPTV-digiboksi yhdistetään televisioon ja laajakaistaan.
- Mistäeuros
Ei ole laajakaistayhteyttäkään. Se siis pitää ostaa ja laittaa?
- iptv-vaihtoehtona
Kyllä, laajakaistayhteys pitää hankkia jos sitä ei ennestään ole.
- Tyytyväinenasiaskas
DNA:lta voi tilata kaikki Discovery ja Eurosport kanavat.
- saattaapiloppuakohta
Minulla on DNA-paketti ja sillä näkee max:in, eurosport1:sen, eurosport2se:n ja c more sport 1:sen. Hinnat nousee jokaisen sopimuksen myötä. Nyt mennään kipukynnyksellä.
- Kuapelinorja
Johan se eurospurtti palautui 8.6 kaapeliin
- Anonyymi
minulla on telian kanavapaketti , saako siihen eurosportin
- Anonyymi
Eurosportplayer 6,90€/kk halvin tapa saada kanavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316106- 393982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122858
- 292282
- 122277
- 1621916
- 231719
- 281494
- 1051382