Olen 18-vuotias nuori nainen. Olen normaalipainoinen. Pidän selkä pyöreitä, lihavia että reilusti ylipainoisia miehiä valtavan seksikkäinä ja ois aika hienoa joskus saada sellainen itselle 😍 En suinkaan haluaisi liikuntakyvytöntä miestä, mutta mahaa ja muutakin sais löytyä paljon! :D
Haluaisin tietää, onko meitä muita? Tuntuu meinaan että meitä on vähän :( En oo ikinä törmännyt naiseen jolla olis samat ajatukset kun mulla... Miehiin oon kylläkin!
Kommentoi alas, jos pidät lihavista miehistä! Kuinka lihavista vai onko mitään rajaa? Voit myös kysyä multa jotain jos tekee mieli!
Nainen - pidätkö lihavista miehistä?
xiczi
8
332
Vastaukset
Moi! Täällä vatsakas mies
- xiczi
moi :-)
- xiczi
Hämeenlinnasta!
- kulkeutuja1992
vittu ota samantien yhteyttä en sairaaloisen lihava mutta 85/175 kaljamaha, voin antaa mulukkua vaikka heti 03- [email protected]
Kelpaako iso ja karvainen 52v mies?
Kyllä miehellä mahaa saa olla. Sellainen iskävatsa on ihan paras, mutta isompikin on ihanan seksikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440