Tuntuu olevan kovin yleinen fetissi miesten parissa ja kovin vähän asiasta kiinnostuneita naisia. Oliskohan tilausta palvelulle, johon ei välttämättä edes kuuluis seksiä, vaan mies pääsis nauttimaan kultaisesta suihkusta korvausta vastaan ja tietenki 100% luottamuksella? Ja mitä tästä oltais valmiita maksamaan vai oltaisko? Entä jos palveluun liitettäisiin vielä seksin harrastaminen?
Pissaleikkejä maksusta?
Peegirl
3
286
Vastaukset
kiinostaa kyllä molemmat vaihtoehdot missäpäin mahdat asustella itse asun pohjanmaalla
- Eteläpohjanmaakutsuu
Apumies..olen valmis pissaleikkeihin. Mitä haluat?
- Eteläpohjanmaakutsuu
Laitoin viestiä. Ja olen siis mies eikai se haittaa ?Muutkin jotka ovat kusta vailla voivat kirjoitella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522