neljänpyöräpojankopla

enolelastenvahti

Pojat on poikia,riittääkö se selitykseksi ilkivallalle?

31

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voistullavieläihmisiä

      Onko samaa koplaa joka teki tänään ilkivaltaa uimarannassa kirkonkylässä. Miikka , Sami , Riku Ja Lassi. Huostaanotto olisi parasta näille heittiöille.

      • Vitus oltu mulla ja samilla ei ees oo pyäriä tällä hetkellä syyttäkää 04 tai 05 tästä


      • Ja kumita toi miikka tost poi kosk mä olin ainoo joka vastusti ajatusta ja lähti pois ku muut ei vaa lopettanu ja mä en vaa halunnu olla siin mukana mut niitte muitte oli helppo syyttää lähtenyttä kaveria joten mu nimi on kuitenki joka vitun paikassa


      • Ja hyvä teiä on täälä nimettömimä jarmattaa ku ei päin naamaa uskalla tulla sanomaa meinaa nimimerkistäki voi päätellä et sulleioo muuta elämää ku vittu puhua tääl paskaa asiost joist et tiiävittuakaa "voistullavieläihmisiä?


      • Tietäjättietä.ä

        Hei devilsfield en usko sinua koska olen kuullut sinusta jo monta vuotta juttua ja olet kuulemma aika tyhmä


      • Tietäjättietä.ä kirjoitti:

        Hei devilsfield en usko sinua koska olen kuullut sinusta jo monta vuotta juttua ja olet kuulemma aika tyhmä

        laita osottees mä tuuncsinne ja sano sitte


      • Tietäjättietä.ä kirjoitti:

        Hei devilsfield en usko sinua koska olen kuullut sinusta jo monta vuotta juttua ja olet kuulemma aika tyhmä

        Ja se jos ihmine tekee yhen tai kaks virhettä elämässään tai siitä puhutaan tämmöttiissä paikois paskaa joka viä parivuatta sitte oli lähtösin todennäkösesti kiusaajilta ei tarkota et se ihminen on tyhmä ihminen oppii virheistään ja välttää niitä jatkossa ootko ikinä kuullu sellasesta


      • Tietäjättietä.ä kirjoitti:

        Hei devilsfield en usko sinua koska olen kuullut sinusta jo monta vuotta juttua ja olet kuulemma aika tyhmä

        Ja jos et muute usko kysy sen alkuperäsen jutun kirjottajalta


      • nuoriso-ohjaaja
        devilsfielf kirjoitti:

        laita osottees mä tuuncsinne ja sano sitte

        jos kuitenkin tehdään niin että sinä kerrot osotteesi niin minä tulen poikkeamaan luonasi. keskustellaan asiallisesti koska muutun täydeksi sekopääksi hermostuessani


    • veljensä.vartija

      Aloittajan kysymykseen palataksemme, normaali ihminen ei harrasta ilkivaltaa, iästä ja sukupuolesta riippumatta.

    • kurjajuttu

      Olen kuullut että pojat ovat ala-asteikäisiä eikä tuon nimisiä kun on kommenteissa mainittu.

    • PikkuHervantaTääOn

      Eikö nykyvanhemmat enään uskalla antaa selkäsaunaa ja kotiarestia kakaroillensa jos ei ala käyttäytymään . Kyllä varhaisteinit ja alaasteikäiset ennen on saatu kuriin ja heistä on kasvanut kunnon kansalaisia muutamia poikkeustapauksia lukuunottamatta. Sanoohan sen jo tyhmemmänkin/avuttomammankin vanhemman järki ,että jos jälkikasvu tuhoaa jonkun omaisuutta ja jää kiinni korvausvastuuta ei voi paeta. Rikkokoot kotonansa vaikka kaikki tavarat ,mutta jättäköön verovaroin kustannettavat paikat rauhaan

    • kiusaajatovatraukkoja

      Tuntuupa tosi kurjalta tuo kiusaaja juttu,toivottavasti sitä ei enään tapahdu sinun kohdallasi.Tunnut mukavalta kaverilta.kaikkea hyvää sinulle.

    • IhmettelenVaan

      Rupusakkia ovat, joita flikat halveksii, ällöö ja vanhemmat häpeää sekä nuoret nolaavat ja pilaavat mahdollisuutensa. En tiedä ketä ovat tai minkä nimisiä, mutta käytös ja teot kertoo millaisa ovat.

    • Hah1234

      Hahhah

    • Spermanroiskeettaasko

      Onko taas jotain pahoja tuhoja -ilkivallantekoja sattunut tuppukylässä,kun tämä keskusteluaihe on vedetty taas esiin?. Nimet ja naamat paikallislehteen kunhan saadaan riistakamerasta ne tallennettua nettiin.

    • sfrhxrturiytyuoui

      Mopojonnet on retardeja. Vanhempien laiminlyömiä. "Tossa on bensarahaa; painu ny vittuun silmistä". Näin se menee.

    • Turvatkiisosiaalipummit

      Olin mopopoika nuorena ja aikuisikään tultuani minusta tuli menestyvä yrittäjä joka ei ole sossunluukulla eikä kelan tukiluukulla notkunut eläessään,kuten ne jotka täällä valittaa.

      • hiuyiainen

        Muistankin ne iltapäivälehtien hehkuvat otsikot: " MOPOPOJASTA MENESTYNYT YRITTÄJÄ - AITO VESILAHTELAINEN TUHKIMOTARINA". Tuskin maltan odottaa että julkaiset elämänkertasi.


    • Hah1234

      Hyvä vitsi hehe

    • Eimikäänsaaollarauhassa

      Tää pyöräkopla repii auraviitat maasta ja viskoo ne pellolle tai metsään. Nimiä en tiedä ,mutta sattumalta näin kun nöösit ajoi laumassa ja reunimmainen nyppäs auraviitan maasta ihan talomme kohdalla.

    • Siivouslaskuvanhemmille

      Terve menoa siivoamaan Tapolaan,vääpelintielle ja vanhallekirjastolle levittämänne paperinkeräys astian roskat,vai vieläkö kunnan aikuiset miehet käyvät siivoamassa jälkenne niinkuin tähän asti.valvontakamera käytössä,vai onko?

      • kotiintietoa

        Kirjastollahan kävi viikonlopun jälkeen aina kunnanmiehet siivoamassa ulko sotkut.Olihan siellä ainakin silloin kamera valvonta.Kuntalaisethan nekin palkat maksoivat.


    • PianEXveronmaksaja

      Miksi helvetissä pitää rikkoa ja sotkea paikat.Käyttäisivät energiansa vaikka naruhyppelyyn tai keulimiseen fillarilla tai päristimellä. Me veronmaksajat maksetaan näiden perseenhedelmien sotkujen siivoamiset.

    • 43aw645e756

      Syypäät Tapolantien roskien leviämiseen on kunta, joka ei ole huolehtinut roskisten tyhjentämisestä. Samoin ne taitokeskuksen ja SPR idiootit jotka sulloo roskikseen jätepusseja vaikkei kansi mene kiinni. Sieltä tuuli ja varikset levittelee roskat pitkin pihoja. Kohta saadaan alkaa rottasota.

      • Rotankolo

        Sehän on hyvä että tuholaistorjille töitä riittää.


      • TaasYksiPölhöläinen

        Kaikenlaista marttakerhoo pidetään tapolassa eikä perskele osata roskista tyhjätä.Pitäiskö ne marttojen ja spr eliitin roskat kuskata veronmaksajien kustannuksella isompaan roskikseen vai mitä se edellinen inisijä tarkoittaa. Ja tietty kunnan vika että martat roskaa varisten kanssa ja rotat tulee juhlimaan sen jälkeen.


      • fyjyuikugyoipåå

        Älähti kun kalahti? Joko käyttäjä lakkaa sullomasta roskia enempi kuin roskis vetää tai sitten kiinteistön omistaja tilaa tiheämmin välein tyhjennyksen. Kyllä paska kulkee niillä jotka ei tykkää rakennella siitä patoja.


    • Lähistöllä

      Onko sama pyöräkopla, kun vaarantaa liikennettä Koskenkylän Valkkistentiellä? Monta kertaa meinannu muutama ajaa päälle ja ite kans, ku pojat keskellä tietä nokittelee, eikä väistele autoja. Poijjaat myös kyttäysreissuillaan toisten pihoissa!

    • Pyöräkoplahaisvittu

      Minkä ikäisiä

    • VaanSamaMenoJatkuu

      Kunnolla kun likistyy joku niistä niin ei paljon naurata enään ja keulimiset loppu siihen ainakin hetkeks kun taas tulee uusi ikäryhmä leikkimään elämällänsä autotielle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe