Power vs gigantti vs verkkokauppa.com

Mistätelkkari

Mikä näistä? Gigantin myyjät haukkuu kilpailijoita. Verkkokauppa.com tilaukset takkuilee ja on kalliimpi hiukan. Power myyjät ei halua palvella/näsäviisastelee.

29

9679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se.vain.on.tyhmää
    • feafs

      1. Katsotaan, millä kaupoilla on tavaraa varastossa. 2. Valitaan noista halvin. 3. Jos on tasavahva pari, niin sitten se, josta saa tavaran haettua suoraan kaupasta.

      Ikinä ei pidä tilata tavaraa, jota ei hyllyssä ole. Ja tähän mennessä ei ole tullut vielä yhtään tapausta vastaan, että Powerista olisi tarvinnut mitään hankkia.

      Muitakin vaihtoehtoja on kuin nuo kolme...

      • Näinsemeneevaan

        Kato gigantin myyjä täälläkin dissaamassa. Ihan periaatteesta kun gigantin myyjä alkaa haukkuun naapuri liikettä niin haen naapuri liikkeestä vaikka samatuote olis 70Eur kalliimpi. Ei fiksu myyjä ala haukkuun kilpailijaa vaikka kuinka olis olevinaan myyntitykki. Se myyjä oli läjä******


      • feafs
        Näinsemeneevaan kirjoitti:

        Kato gigantin myyjä täälläkin dissaamassa. Ihan periaatteesta kun gigantin myyjä alkaa haukkuun naapuri liikettä niin haen naapuri liikkeestä vaikka samatuote olis 70Eur kalliimpi. Ei fiksu myyjä ala haukkuun kilpailijaa vaikka kuinka olis olevinaan myyntitykki. Se myyjä oli läjä******

        Pieleen meni. Huomasit kai viimeisen lauseen?

        Gigantista on kyllä joskus tullut jotain ostettua. Pääasiassa sen vuoksi, että silloin on oltu kohdassa 3, eli vaihtoehtona on ollut tilata netistä (tulee joskus kun tulee) tai hakea suoraan kaupan hyllystä. Viimeisin elektroniikkaostos tuli Saksan Amazonilta, siinä oli noin 100 euron säästö suomalaisiin kauppoihin verrattuna ja maksuton toimitus viikossa.


      • Tulilöysää

        Amazon kauppias täällä huutelee?? No myys päräytä mulle uus telkkari...


      • jklkg
        Tulilöysää kirjoitti:

        Amazon kauppias täällä huutelee?? No myys päräytä mulle uus telkkari...

        Nettikaupan paras puoli on siinä, että kukaan ei "myy" sinulle yhtään mitään, vaan saat ihan itse valita ja ostaa sen mitä haluat, sieltä mistä haluat.

        Siihen toki liittyy myös vastuu, eli jos itse jätät perehtymättä tuotteeseen tai palveluun, jota olet ostamassa, saat syyttää seurauksista pelkästään itseäsi.


      • Edelleentarvettatelkalle

        Joo tarvis sellaase 60 tuumase töllön.. Vois olla vaikka se kaari malli,,,?


      • MinäOstinJo
        Edelleentarvettatelkalle kirjoitti:

        Joo tarvis sellaase 60 tuumase töllön.. Vois olla vaikka se kaari malli,,,?

        Sinun pitänee varmaankin mennä kauppaan ja ostaa sellainen töllö, sillä raha on niin vanha keksintö että sitä on jo kaikilla.


    • gigantti_power_kalliit

      Noista kolmesta halvin on ihan joku muu. Kaikki kolme hinnoittelevat samoin,
      nykyään esim. Veikon Koneella on niitä reilusti halvempia tarjoushintoja.

    • PowerVSGigantti

      Power on periaatteessa sama kuin Expert, mutta heillä on hintarobootti, jota Expertillä ei ollut.
      Gigantti on halvempi kuin Power ainakin hintavertailun hintasihan mukaan.

    • PowerVSGigantti
      • Kaljakalle

        Mee töihin


      • eiootodellista6669

        Hintaopas on surkea.


    • 8GLo9

      "1. Katsotaan, millä kaupoilla on tavaraa varastossa. 2. Valitaan noista halvin. 3. Jos on tasavahva pari, niin sitten se, josta saa tavaran haettua suoraan kaupasta.

      Ikinä ei pidä tilata tavaraa, jota ei hyllyssä ole. Ja tähän mennessä ei ole tullut vielä yhtään tapausta vastaan, että Powerista olisi tarvinnut mitään hankkia.

      Muitakin vaihtoehtoja on kuin nuo kolme... "

      Erittäin tervejärkinen vastaus! Näin toimin aina itsekin. Noista kolmesta itselläni on selvästi parhaat kokemukset Verkkokaupasta.

    • Amazonn

      Amazonilta

    • pwerkierretäänkaukaa

      Power on täysi fiasko!!! Ei ikinä sieltä kannata ostaa yhtään mitään!! Tarjouksia on mutta tavaaraa ei ole! Jos tilaa tarjoustavaran niin menee viikkoja jos saa sittenkään. Myyjät vaa v...tuilee ja pilkkaa!!!Maksua vaativat ennakkoon ja sittenkää tuotetta ei saa muuten kuin poliisien avustamana.
      On kammottava kauppa.

    • Petetty2018

      Ostin tv:n Powerista. Koskaan en sitä saanut, purin kaupan. Ostin Tivoli Audion, koskaan en sitäkään saanut, vaikka yhtaikaa myyvät verkkokaupassa tuotetta, tavaraa vain ei ole. Power siis lainaa asiakkaiden rahoja ilmaiseksi sen ajan mitä asiakas jaksaa odotella kunnes vaatii kaupan purkua. Onko tämä uusi konsti rahoittaa firman toimintaa..?

      • Powerista_paljon_huonoa

        "kunnes vaatii kaupan purkua"

        Saitko edes rahasi takaisin? - Minä tilasin Expertiltä pakastimen. Viisi päivää tilauksen jälkeen minulle tuotiin jääkaappi. Tuoja katseli papereita hetken ja totesi, että, juu, pakastin olisi pitänyt tuoda ja vei jääkaapin mennessään.

        Soitin Expertille. Myyjä totesi minun olevan oikeassa ja tarjosi ostamani pakastimen tilalle halvempaa mallia, jossa ei ollut tehopakastusvaihtoehtoa. "Sä voit tulla hakemaan sen viiskymppisen täältä myymälästä." En halunnut 50 euroa halvempaa pakastinta. Halusin sen, minkä olin ostanut.

        Viikko myöhemmin sain kuin sainkin ostamani pakastimen. Se muuten toimii yhä, kaksi vuotta vanhanakin!

        Runsaat viisi vuotta sitten ostin Hakaniemen Expertistä Topfieldin hd-digiboksin, jonka tilasin ja maksoin etukäteen netissä. Myyjän ei siis tarvinnut enää myydä laitetta minulle, kun menin noutamaan sitä Hakaniemen myymälästä. Hän tuputti minulle jotakin 80-90 euroa maksanutta lisävakuutusta, koska "boksin kovalevy hajoaa varmasti kolmessa vuodessa". Kovalevy toimii yhä hyvin, kuten koko boksikin. Minulla on sitä paitsi myös vanhempi vuonna 2006 ostettu Toppari, jossa ei ole mitään vikaa vielä siinäkään.


    • eppu9

      HS 13.3.2018, A24:
      Verkkokauppa.com jatkaa hyvän tavan vastaista mainontaa

      • etköosaavaiethalua

    • Verkkokauppa.comii

      Ei ainakaan Verkkokauppa.com. kallis kun mikä

    • KartanKaukaa

      Powerista ei ole mitään hyvää sanottavaa. Kallis paikka ja ihan hirveitä myyjiä koko sakki ilman minkäänlaista moraalia.

      Gigantissa samanlaiset myyjät ovat kodinkone- ja TV-osastolla.

      Verkkis on näistä paras. Mutta kuten sanottu, netistä halvin hinta ja sieltä tilaus, ettei tarvi "asiakaspalvelijoiden" kanssa olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        "Kallis paikka"

        Jep! Kokemusta on. Etsin värikasettia Canon LBP6000 -tulostimeeni. Hintoja: Proshop 46,50 euroa postikuluineen, Power 109 euroa ilman postikuluja. 😁😁😁


    • Anonyymi

      70- vuotias äitini osti puhelimen Lielahden Gigantti myymälästä ja hänelle myytiin samalla McAfee SAMOBILE36 huolenpitopalvelu 36kk 7.90e =284.40e. ("Planeetan surkein ohjelmisto jossa lähetetään huijausviestejä McAfeen nimissä").

      Kun huomasin sopimuslapun pöydällä niin hermostuin siitä että hänelle oli myyty palvelu josta hän ei mitään tiedä eikä sitä muutenkaan tarvitse koska ei juurikaan edes internettiä käytä.

      Noh, sopimuksessa lukee kuitenkin että "Teillä on oikeus peruuttaa luottosopimus 14 päivän kuluessa" joten soitin asiakaspalveluun peruakseni sopimuksen. Gigantin asiakaspalvelusta vastattiin että sopimusta ei voi perua asiakaspalvelu numerossa vaan pitäisi soittaa Lielahden Giganttiin.

      Seuraavaksi soitin Lielahden Giganttiin ja siellä sanottiin että sopimusta joka on tehty kasvotusten ei voi enään perua ja tarjosivat hyvitykseksi 30e lahjakorttia. En suostunut tähän vaan halusin peruuttaa sopimuksen.

      Jouduin soittamaan ja vastaamaan kymmeniin puheluihin ennen kuin sain yhteyden kyseiseen myyjään joka oli myynyt tämän 300e maksavan palvelun 150e puhelimeen vanhukselle joka käyttää nettiä ainoastaan tarkkaillakseen Bussi Mannisen tulevia matkoja.

      Myyjä väitti että sopimusta ei voi perua ja sanoi vertauskuvana "Että ei hänkään vaihda omia auton renkaita vaikka osaisi vaan vie ne vaihdettavaksi".

      En tiedä mitä tämä vertauskuva tarkoitti, mutta ilmeisesti ylimääräistä rahaa ainakin on.

      Itse en ainakaan osta elämässäni enään mitään Gigantin myymälöistä.

      ÄLKÄÄ PÄÄSTÄKÖ VANHUKSIA YKSIN PUHELIN OSTOKSILLE GIGANTTI MYYMÄLÖIHIN!!

    • Anonyymi

      Olen ostanut ja asioinut kaikissa kolmessa myymälässä. Parhaat kokemukset minulla on Verkkokauppa.comista. Gigantista en missään tapauksessa koskaan osta mitään!

      • Anonyymi

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Powerista ostin iPadin muutama vuosi sitten ja päädyin perusmalliin koska en tarvitse muuhun kuin videoiden katseluun yms... myyjä totesi hieman vihaisesti maksaessani että "et sä muuta tarviikaan".

      Ilmeisesti saavat provikkaa jokaisesta myydystä laitteesta ja kenkutti koska sai vähemmän.

    • Anonyymi

      Peruslähtökohta tulisi olla sellainen, että jollei kivijalkaliikkeessä ole, niin mennään toiseen liikkeeseen.
      Jos lähtee sille tielle, että tilataan, maksat nyt tai sitten kun tuote tulee noin viikon kuluttua, niin silloin kannatat kivijalkamyymälän verkkokauppaa. Ja sehän ei ole kivijalkamyymälän tarkoitus. Yhtä hyvin voi sitten tilata verkkokaupasta, ja tavara tulee lähipostiin.

    • Anonyymi

      Näistä ylivoimaisesti paras on verkkokauppa.com. On myös edelleen suomalainen yritys, keskusvarasto Suomessa. Paras palvelu jne. Poweria ei tarvitse edes miettiä. Gigantissa josksu sellaisia tarjouksia, että duunarin pitää luopua periaatteista ja valita lompakolla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe