Joo elikkä tykkään hiukan yhdestä pojasta joka on mua vuoden vanhempi. Ei siinä sitte mitää mutta mua ahdistaa jos se puhuu tulemisestaki meille. En tykkää siitä että meiän kotiin tullaa varsinkaa ku äiti ja iskä on kotona. Ja mua muutenki ahdistaa vähän kaikki ja haluisin omaa rauhaaki mut jos en mee senkaa jonnekki nii se tyylii tulee hakee mut mun huoneesta. Ja en kehtaa sanoo suoraan et en haluu että meille tullaan. Ja se haluu koko ajan mennä jonnekki tai tyylii tulla meille joten auttakaa jos voitte.ja ollaan muute alle 17v
Vastaukset 1
- kjmnhuugb
Kerro avoimesti että et halua hänen tulevan jos sinusta siltä tuntuu.
Rehellisyys on aina ihmissuhteissa A-O!
Valheellisuudesta jää aina kiinni, ellei muuten niin omassatunnossaan jos on rehellinen itselleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 46728
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 80626
- 53618
- 47591
- 50573
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan192553