Mä en halua mun elämää. Tässä ei ole mitääb järkeä. Maailmassa on niin paljon pahaa. Tän viestinkin kirjoittaminen on melkein liikaa. En saa nukuttua ja kukaan ei välitä. Mikään ei kiinnosta ja huomaan vain negatiiviset asiat. Mulla ei ole mitään hajua miten pääsen ulos tästä. Olen ruma ja vastenmielinen. En osaa nauttia mistään. Ihmiset ei ymmärrä, kaikki vaan käskee mun lopettaa itkeminen ja naureskelee. NO SITTEN VOIN TAPPAA ITSENI NIIN EN ENÄÄ ITKE KOSKAAN. En halua koskea lääkkeisiin ja en jaksa mennä terapiaan, siitä ei kuulemma ole apua. Enemmän kuin mitään muuta, haluaisin vain kuolla. Tulevaisuus näyttää synkältä. Haluaisin tappaa itseni, mutta en voi yhden ihmisen takia. Olen loukussa. Mä haluaisin jäädä auton alle, tekisi mieli vaan hypätä tielle ja odottaa, että auto tulee. Se olisi sitten siinä eikä enää ikinä tarvitsisi kärsiä. Mun toinen vanhempi ei välitä musta ja haukkuu. En enää sano pahasta olosta ku ei sitä ole mitään hyötyä. J
Paha olo koko ajan
6
97
Vastaukset
Hei! Voinko ottaa elämäsi ja lisätä sen jatkoksi omaani? Tämä olisi mukavaa, ja maksaisin siitä vähän. :-) Yst. terv. Pekka-Maaria Helsingistä
- teehetki2
Ymmärrän mitä tunnet koska usein itse koen samoin. Olen saanut apua Jeesuksesta joka oli täydellinen esimerkki hyvyydestä oikeudesta ja ilosta. Ratkaisua maailman ongelmiin minulla ei toki ole.
Pahat ihmiset saavat juhlia ja naureskella kustannuksellasi vain hetken aikaa ennenkuin Jeesus lukitsee heidät kadotukseen koska eivät itse alentaneet itseään nöyriksi. "Ihmiset ei ymmärrä..."
"En halua..."
"En jaksa..."
En minäkään ymmärrä. Jos kerran elämäsi on siinä pisteessä, että kuolema olisi se paras vaihtoehto, niin miten ihmeessä sinä et HALUA tai JAKSA kokeilla niitä asioita, joista voisi olla apua??? Eikö sinulle ole koskaan opetettu, että OMALLE elämälleen pitäisi itsekin tehdä jotain? Jos sinulle suositellaan lääkitystä ja terapiaa, niin ota ne vastaan, aläkä ulise täällä surkeuttasi!
Sanoit, että pysyttelet hengissä ainoastaan yhden ihmisen takia. Jos hän on sinulle niin tärkeä, niin miksi et edes hänen vuokseen hanki apua?
KUKAAN ei voi sinua auttaa, jos et itse ole halukas ottamaan apua vastaan.
Kerran maailmassa on paljon pahaa, auta taistelemaan sitä vastaan. Siinä elämällesi tarkoitus.
Älä enää valita, vaan toimi!- letsgetout
No niin huomasitko? Juuri sinun kaltaisesi ihmisten takia en halua olla täällä. Ja tiedoksi, en saa lääkkeitä enkä terapiaa, koska kyseisen ihmisen mukaan niistä ei ole kun haittaa. Ihan kuin en yrittäisi jo parhaani... No niin kiitos todella paljon, tässä meni viimeinen keino, jolla minut edes joskus on otettu tosissaan.
letsgetout kirjoitti:
No niin huomasitko? Juuri sinun kaltaisesi ihmisten takia en halua olla täällä. Ja tiedoksi, en saa lääkkeitä enkä terapiaa, koska kyseisen ihmisen mukaan niistä ei ole kun haittaa. Ihan kuin en yrittäisi jo parhaani... No niin kiitos todella paljon, tässä meni viimeinen keino, jolla minut edes joskus on otettu tosissaan.
Toistan:
"En halua..."
"En jaksa..."
Noin sinä tasan tarkkaan sanoit, et puhunut mitään siitä, ettet saa ko. palveluja. Jos et puhu totta, älä syytä minua siitä, että ymmärrän asian väärin.
Ei, sinä et vielä yritä parastasi. Tämä maa on täynnä vaikka sun minkälaisia nuorille tarkoitettuja tukiverkostoja, auttavia puhelimia, nettichatteja ja jopa kirkon keskusteluapua sun muita tällaista anonyymiä foorumia parempia avunhankintakanavia. Kerran sinulla on voimaa loukkaantua sanojeni takia ja vieläpä vastata minulle närkästyksesi ilmaisten, niin kyllä sinulla olisi tarvittavat voimat myös muun paremman avun hakemiseen.
Sinä ET tarvitse ketään kaltaistani suomikaksneloslaista ongelmiasi ruotimaan ja ottamaan sinut vakavasti. Sinä TARVITSET ammattiapua, mielenterveystyön ammattilaista, et häläpälättävää ja voivottelevaa nettipuoskaria.
Kenen elämästä tässä nyt oikein puhutaan, sinun, vai jonkun "kyseisen henkilön"? Kuka elämästäsi päättää, sinä vai joku muu?
Jos joku muu estää sinua saamasta tarvitsemaasi apua, niin eiköhän "kyseinen henkilö" tulisi jättää syrjään elämästäsi, koska hän ei selvästikään ajattele parastasi.
Jos olet alle 18, voit myös itse tehdä tilanteestasi lastensuojeluilmoituksen.
En pidä juurikaan tapanani jaella neuvojani ihmisille, joita en ota vakavasti. En kuitenkaan juuri siloittele neuvojani, koska sitä ei vaan enää jaksa.
Kukaan muu ei voi parantaa tilannettasi puolestasi, kaikki lähtee liikkeelle sinusta itsestäsi.
- Saatananperseestä
Normaalia. On paljon tällaisia kertomuksia tai kokemuksia, että ollaan heitettyjä vittumaiseen maailmaan, kuluttamaan aikaa, sietämään ihmisiä ja ilmiöitä. Sartren eksistentialismissa on jotain samaa. HIM-yhtyeen Join me -laulussa väitetään, että tämä elämä ei ole elämisen arvoista. http://www.lyricsfreak.com/h/him/join me_10139921.html
Ei tällä mitään tekemistä ole ammattiavun tarpeen kanssa. Nämä vittupäät saatanan ammattiavun tuputtajat ovat juuri niitä samoja kusipäitä, joita on oltu sietämässä, ja jotka ongelman ovat aiheuttaneet. Samoilla kusipäillä saattaa olla juuri tuokin väite, että itsestä kaikki vain on kiinni, tai itse olet aiheuttanut olosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702115Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2511485- 411239
- 571144
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.6887Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32860Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6815- 43796
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47670Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28662