Attendo ostaa hoivapalveluyhtiö Mikevan 150 miljoonalla eurolla. PIAN ON vain ATTENDO. Hyvänen aika. Vielä pahempaa on luvassa.
Yrityskauppoja
5
399
Vastaukset
- Paskaakäteenkö
Kiristyy kiristyy. Ammattitaidottomia nollasopimuksella töihin. Koko ajan vaihtuva henkilöstö.
- terveleivänsyöjä
Sitä se yksityistäminen teettää ja jonkin ajan kuluttua sitä Attendoakaan ei ole maaseudulla! Olen todella pettynyt Keskusta- puolueen kykyyn ja haluun hoitaa maaseudun asioita ! Ps. Onko nykyään kaikki maanviljelijät kokoomuslaisia tai perus-suomalaisia ?
- Vooettä
Molempii tarvitaan; julkista ja yksityistä. Attendoo ei sais päästää monopoliasemaan. Tekee nyt kaikkensa kun odottaa Sotea. Julkinen vahvaksi ja yksityiset täydentämään.
- Kalifiksi.kalifintilalle
Nii, toivottavasti valitsevat henkilökuntansa huolella eivätkä vaan tyydy ottamaan kaikkia lapamatoja mitä yrityskaupan mukana tulee... Tai tarkan markan firmana eivät kyllä tyydy samaan menoon kuin kunnallisessa paikassa on. Paksuperseisiä ämmiä istuksimassa ja keksimässä tekosyitä asioiden tekemättä jättämiselle. Kovin pieni firma ei myöskään kestä kovin suurilukuista päällystöä.
- Paperillavaiennettu
Asiaa. Peristä en tiedä, mutta töitä ei kunnolla hoideta ja jessus ku joku sitä haluaisi, niin se vaiennetaan- tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816