Miten meni? :)) lähtikö vääristä vastauksista miinuspisteitä?:o
Vastaukset 3
- Kokelainen
Täällä kirjoittaa kokeessa ollut 😊 vääristä vastauksista ei miinustettu kokeessa eli vain oikeista vastauksista kerääntyi pisteet. Itellä jäi ihan okei fiilis. Osa oli helppoa ja osa taas vaikeaa. Etiikka jäi itellä hyvin päähän mut toi digitalisoituminen oli mun kohdalla vähän jäykkää. 😐 se jäi vähän arveluttamaan. Mut ihan hyvillä fiiliksillä odotetaan tuloksia sitten 30.6 😄 Miten muilla on mennyt? Fiiliksiä 😊
- 8755
Jännät fiilikset tie yhtään.. koin että enkku oli vaikea!
- Phläää
Mikä oli oikea vastaus eettisiin ongelmiin? Ja mikähän se yks kysymys oli et missä painotettu terveysvalvontaa vai terveystietoo en nyt muista tarkkaa kysymystä..mut vastauksia siihe oli et julkinen terveydenhuolto ja yksityinen ja joku kolmas ja mikä oli et kuka kantapalveluihin voi tietoja laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831099
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30582
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555