Lentokone savuaa

Lento1234

Näin unessa kauempaa lähestyvän matkustajakoneen, jonka perä oli tulessa ja savusi tummaa savua.
Olin itse korkeassa rakennuksessa jossa oli isot lasi-ikkunat, niitä oli useampi vierekkäin vähän, kuin olisin työskennellyt lennonjohdossa.
Katsoin nimittäin jotain ruutua/näyttöä vasemmalla puolellani.
Minulla oli, joku juttu siinä niin kesken, että en voinut jättää sitä tekemättä loppuun, vaan jatkoin sen tekemistä, vaikka näin koneen lähestyvän vauhdilla (ja tiesin sen pian törmäävän johonkin rakennukseen).
Tiesin, ettei se törmäisi siihen rakennukseen missä itse olin, mutta, että se törmäisi myöhemmin muihin rakennuksiin.
Ja mahdollisuus oli, että kun se räjähtää voi räjähdys yltää myös meidän rakennukseen!
Silti jäin tekenään sitä jotakin siihen ruudun ääreen!!
Näin koneen lentävän rakennuksemme ylitse ja jäin jännityksellä odottamaan räjähdystä...
Että selviänkö vaiko räjähdänkö myös sen mukana.
Siihen heräsin.

Osaisiko joku tulkita minulle tätä unta?
Mitä se mahtaa minulle/minusta kertoa?
Tästä tulee mieleen pilvenpiirtäjiin osuneet koneet ja siltä se näytti (isot ikkunat/lasiseinä).
Tulee mieleen ne ihmiset, jotka katsoivat ulos silloin ja näkivät koneen lähestyvän!
Toivon, ettei tämä ole enneuni, ettei sama ole toistumassa jossain!

3

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekkapoikatässä

      Onko elämässäsi tapahtumassa muutoksia, joita jo aavistelet. Liittyvätkö ne työhösi vai siviiliin. Haluat toimia vastuullisesti, vaikka et voikaan vaikuttaa kaikkiin tapahtumiin ja toisten päätöksiin.
      Unesi viestii sinulle, että selviät kyllä kaikesta, mitä elämä tuo eteesi, vaikka jotkut asiat voivat olla aika pelottavan tuntuisiakin.
      Mikäli et löydä omasta elämästäsi yhtymäkohtaa uneesi, ehkä olet liiaksi seurannut maailman tapahtumia, monelta suunnalta tulee uutisia, jotka eivät ole ennalta arvattavia, vaan yllättävät; ehkä voit vähentää maailmantapahtumien analysointia mielessäsi, ehkä voit keskittyä omaan elämääsi ja kaikkeen siihen iloa ja tyydytystä tuovaan elämässäsi, keskittyä enemmän iloa ja nautintoa ja mielihyvää tuoviin asioihin ja katsella kaikkea ympärilläsi etsien sitä kaunista ja hyvää, jota kuitenkin on valtavasti meidän ympärillämme. Meidän on turha kantaa huolta siitä, mihin emme voi vaikuttaa.

      Enneuni tämä ei ole, ne elementit siitä puuttuvat.

    • Sortuu

      KIITOS PekkaPoikatässä! <3
      Seuraan kyllä paljon uutisia päivittäin ja nehän eivät ole kovin hyviä nykyään.
      Kaikkea kauheaa sattuu aina vaan.
      Suurin huoli varmaan minulla on omista lapsista.
      Olen muutaman kerran nähnyt enneunia.
      Esimerkiksi unen joka kertoi ystäväni ja hänen äitinsä tulevista keskenmenoista.
      Se oli ensimmäinen enneuneni ja menin tietysti koulussa kertomaan uneni ystävälleni, jonka en tiennyt olevan raskaana.
      Hän meni oudonnäköiseksi, mutta ei sanonut mitään (raskaudesta).
      Myöhemmin toinen ystäväni kysyi minulta, että tiedätkö että tämä toinen on oikeasti raskaana?
      En tiennyt :(
      Vähän ajan päästä kesken koulupäivän jouduin itse lähteä viemään häntä terveyskeskukseen josta sairaalaan.
      Lapsi meni kesken, kuin myös myöhemmin hänen äitinsä lapsi.
      Ystävä suuttui minulle tästä ihan hirveästi.
      Siitä opin olla puhumatta unistani.
      Mutta mikä erottaa enneunet muista?
      Itse en osaa erottaa niitä muista, ennen kuin sitten jotakin tapahtuu.

    • Pekkapoikatässä

      Enneuni on yleensä sellainen, jossa et itse ole tapahtumien keskipisteessä, vaan ikään kuin sivustaseuraajana, kun jotain tapahtuu. Niissä ei myöskään ole itsellä suuria tunnetiloja, vaan ikäänkuin katselet 'kuin uutisia' ja nuo tapahtumat ovat yleensä hyvin suojattuja vertauskuvallisia, mutta nuo vertauskuvalliset asiat ovat sinulle paljon kertovia.

      Enneunet eivät aiheuta itselle pelkotiloja tai ahdistusta, vaan tunne on se, että sinulle ilmoitettiin nyt jotain sellaista, jotta sisimpäsi voi varautua tapahtumiin hyvissä ajoin.

      On hyvin tarkkaan mietittävä kenelle menee kertomaan enneunistaan. Varsinkaan negatiisista enneunista ei pidä kertoa niille, joita enneunesi koskee. Uni on annettu sinulle tapahtumiin varautumista varten, ei muille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe