Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten saisin rahaa poniin?

Poniratsastaja

Moikka! Oon nyt säästänyt jo neljä vuotta ja on ponin ylläpitoraha vuodessa on on jo kasassa, mutta ponin ostoraha puuttuu melkein kokonaan. Paitsi minulla on jo hyvä pohja ostohintaa varten. Vanhempani ovat sanoneet, että voivat maksaa tallivuokran joka kuukausi sekä valmennukseni. Muut maksan ainakin tässä alussa niin itse. Mutta onko teillä jotain hyviä vinkkejä millä saisin rahaa poniin viälä? Poni pääsee kummitädilleni laiduntamaan ilmaiseksi. Sekä lisään viälä, että itse olen ratsastanut 7 vuotta ja poni on minulle ennestään tuttu joka helpottaa. Ruuan saan tallilta joten ei tarvitse itse ostaa :) Sekä olen sen 13 vuotias joten en ihan viälä pääse kesätöihin.

7

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poniratsastaja

      Sori nuo kirjoitusvirheet tuossa tekstissä!

    • Pullapontso

      Moi! Voisit vaikka autella sululaisiasi erilaisissa pihahommissa. Ja toki jos pidät eläimistä niin voit vaikka hoidella palkkiota vastaan naapurustosi lemmikeitä.

    • yksvinkki

      Jos olet hyvä piirtämään, voit kokeilla myydä taidettasi netissä ja vaikka piirtää toisten ihmisten lemmikkejä tai oc-hahmoja, tai mitä ikinä joku sinun sitten haluisikaan piirtävän.

    • Poniratsastaja

      Kiitos teille vinkeistä! :)

    • Anonyymi

      Mä haluisin kans oman ponin ,mutta kun rahat ei riitä.😔

    • Anonyymi

      Harmittaa niin hitsin paljon

    • Anonyymi

      Mut kai sit pitää ruveta säästään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe