www.preeco.fi kokemuksia

Preeco.fi

204

9999

Vastaukset

• Ihan surkea firma ainakin facebookin mukaan. Fb.stä parit poimitut kirjoitukset Preecon fb sivuilta.

* Kusetusfirma, kanattaa kiertää kaukaa. Preecon kyky vastata laadullisista ongelmistaan on käsittämättömän heikkoa. Asiakasta syyllistetän jokaisesta epäkohdasta, jonka on tehnyt olettamuksen varjossa, koska myynti-ilmoituksissa on paljon puutteellisia tietoja olennaisista asioista. Asiakaspalvelu kuitaa joka kerta nämä seikat toteamalla, " se on varmaan unohtunut merkitä ja olet ensimäinen asiakas, kun asiasta mainitsee" - Uskoo ken tahtoo, koska virheitä ei koskaan korjata, toistetaan vaan mantraa unohtamisesta. Asiakkaan velvollisuus on kulemma tajuta kysyä kaikki mahdollinen. Asioita jotka itsestään selvästi pitäisi olla jo myynti-ilmoituksissa: kuten esimerkiksi painorajat turvakaukaloissa, jotka myydään lisämyyntinä yhdessä toisen yhteensopiva tuotteen kanssa. Lähinnä pitävät asiakasta näin ollen vitsinä. Sitten alkaakin se väsytystekniikka reklamaatio-paperisodalla. Vauvakulma . fi ja Preeco. fi on viimisimpiä paikkoja mistä kannattaa ostaa yhtään mitään. Jälkimarkinointi on sen verran ala-arvoista, että ei uskalla kellekkään suositella. Jopa Kiinalaisen Wish - verkkokaupan toiminta on asiallisempaa ja asiantuntevampaa. kiteytetäänkö Preecon yritysfilosofia niin, että en ostaisi heiltä käytettyä autoa: Pinta kiillotettu, maalin alta pelti läpi mätä. Käsittämätön yritys.. :D

* Ostin kissan raapimispuun, enkä ole ennen surkeampaa kapistusta nähnyt. Kaikenlisäksi paketista puuttui osia. Asiakaspalvelu ei suostu yhteistyöhön. Suosittelen ehdottomasti välttämään kyseistä lafkaa ellei halua heittää heti uusia tuotteita suoraan kaatopaikalle. Harmi, etten tajunnut lukea täältä arvosteluja ennen ostopäätöstä, kun näköjään lähes puolet arvosteluista on täyttä kuraa :D

* kyllä pakko sanoa että tässä puljussa ei toimi asiat. ensin tuote oli loppuunmyyty ja korvaavan tuotteen saaminen kesti 3kk tänään saatiin perille ja piru mitä laatua ja muoviosat vielä rikki.. eipä tuo ollut kun vajaan satkun kompostori mutta hidas monen kk toimitus luvatun 2-5 arkipäivän sijaaan. huono laatu ja hajalla, en tiedä et oisko se tuote minkä oikeasti tilasin ollut sitten samaa tasoa vai parempi. kauhistuttaa miten reklamaatio onnistuu tän puljun kanssa kun tähän asti kaikki ollut todella hankalaa ja hidasta.

* Hyvä että porukka kehtaa arvostella tätä! Kiitos siitä arvostelijoille. Näyttää totaalisesti siltä, että tilaaja saa mitä sattuu laadutonta krääsää. Tulin tänne vain lukeakseni kokemuksia, eikä teekkään mieli tilata yhtään mitään. :)
    Toimintatavat ovat melkeinpä laittomia ja aiheuttavat paljon harmia, päänvaivaa ja joillekkin jopa rahan menoa! Yksinkertaisesti toivon koko yrityksen menevän konkkaan, etteivät pääsisi enää huijaamaan hyväuskoisia ihmisiä halvoilla hinnoillaan.

* Kannattaa jättää koko firma väliin yritin kysyä minkä takia kaasugrilliä mainostetaan Facebook sivulla halvemmalla kuin kotisivuilla myytävä ja mistä mahtaa saada tilattua kyseisellä hintaan. Siellä ei ole vuorokauteen kenelläkään aikaan vastata kysymykseen.

* Kusetusta, juhlateltta pystytetty huomisiin juhliin ja nyt ei kummallinen tuuli, teltta riekaleina pihalla ja tarrat katkenneet, putket vähentyneet ym.kangas jo reikäinen laitettaessa
    80€ lasku vielä tulematta

* Tilasin kaksi kasvihuonetta, nyt sain hädin-tuskin yhden kasattuksi kahden paketin ansiosta, puuttui paljon metallirunko osia toisesta ja toisesta.... osa runkoosia oli kaiken lisäksi viallisia.
    Ilmeisesti tule ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon, koska olen maksanet liki 700 euroa saamatta mitään vastineeksi. :(
    Aluks vastattiin säköpostiin ja puhelimellaki sai yhteyttä, nyt olen ilmeisesti poistettu koko listalta.

* Tilasin jo viime vuonna kissan kiipeilypuun. Olen ottanut yhteyttä muutaman kerran preecoon ja vastaus on aina sama. Eli pitkä toimitusaika. Joka kuulema lukee kun tarkasti etsii. Etsin kohdan ja juu 8 viikossa luvattiin toimittaa. Eipä ole näkynyt koko hökötystä. Olen erittäin pettynyt ja luulen että en koskaan tule saamaan koko kiipeilytelinettä.

Tuossa vaan murto-osa arvosteluista!!

• Kuten arvostelut osoittavat on meillä ei ole täällä Preecolla mennyt ko. arvostelijoiden tilauksissa kaikki putkeen! Olemme näistä harmissamme ja pyrimmet tietenkin välttämään ko. tilateen viimeiseen asti(tuotteiden valinnassa, asiakaspalvelussa, reklamaatioissa jne..). Valitettavasti kyseessä on yksittäistilanteita en voi niiden taustoja ruveta sen enempää kaivelemaan ja näyttämään asian mahdollista toista puolta. Joka tapauksessa syy näissä kaikissa on meidän ja otamme siitä täyden vastuun.

Olemme olleet markkinoilla vuodesta 2012 lähtien, aloitimme 4 opiskelijan voimin hommat ja joka vuosi haluamme tulla paremmiksi ja paremmiksi. Kasvamme edelleen ja sitä ei tapahtuisi jos myisimme huonoa tavaraa tai meidän palvelu olisi huonoa. Sekin on hyvä huomata, että usein keskustelupalstoille päätyy asiakkaat joille kaikki ei ole mennyt niin kuin pitää tai henkilöt jotka ovat ensin uhkailleet tekevänsä 10 eri arvostelua jolleivat saa tuotetta ilmaiseksi(näitäkin valitettavasti löytyy).

Meillä käy vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita, joten joukkoon mahtuu myös epäonnistuneita kauppoja ja niistä tuskin pääsemme koskaan täysin eroon. Olemme kuitenkin tehneet lupauksen vuodelle 2018 olla avoimempia ja pyrkimään entistä parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Hyvää uutta vuotta ja vastailen mieluusti kysymyksiin! : )

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Isäntä tilasi puutarhakalustesetin preecolta ja hyvin toimi . Toimitus aika oli 2 päivää, joka oli positiivista. Asiakaspalveluun ei tarvinnut soitella, joten siitä en osaa sanoa.

• Meillä kanssa kaikki meni oikein hyvin ja itse tuotekin(kasvihuone) hyvä!

• Juha-MattiRaappana kirjoitti:

Kuten arvostelut osoittavat on meillä ei ole täällä Preecolla mennyt ko. arvostelijoiden tilauksissa kaikki putkeen! Olemme näistä harmissamme ja pyrimmet tietenkin välttämään ko. tilateen viimeiseen asti(tuotteiden valinnassa, asiakaspalvelussa, reklamaatioissa jne..). Valitettavasti kyseessä on yksittäistilanteita en voi niiden taustoja ruveta sen enempää kaivelemaan ja näyttämään asian mahdollista toista puolta. Joka tapauksessa syy näissä kaikissa on meidän ja otamme siitä täyden vastuun.

Olemme olleet markkinoilla vuodesta 2012 lähtien, aloitimme 4 opiskelijan voimin hommat ja joka vuosi haluamme tulla paremmiksi ja paremmiksi. Kasvamme edelleen ja sitä ei tapahtuisi jos myisimme huonoa tavaraa tai meidän palvelu olisi huonoa. Sekin on hyvä huomata, että usein keskustelupalstoille päätyy asiakkaat joille kaikki ei ole mennyt niin kuin pitää tai henkilöt jotka ovat ensin uhkailleet tekevänsä 10 eri arvostelua jolleivat saa tuotetta ilmaiseksi(näitäkin valitettavasti löytyy).

Meillä käy vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita, joten joukkoon mahtuu myös epäonnistuneita kauppoja ja niistä tuskin pääsemme koskaan täysin eroon. Olemme kuitenkin tehneet lupauksen vuodelle 2018 olla avoimempia ja pyrkimään entistä parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Hyvää uutta vuotta ja vastailen mieluusti kysymyksiin! : )

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

Hei!
      Itse olen nyt kolme sähköpostia lähettänyt sekä yrittänyt soittaa, puheluun vastataan että runsaan kysynnän vuoksi asiakaspalvelu ei ota puheluita vastaan, ainoastaan sähköposteihin vastataan. No eipä näytetä vastaavan. Olen tilannut ja maksanut tuotteet yli kuukausi sitten ja niistä olisin kysynyt että pitkäänkö menee. Olisi fiksua ilmoittaa toimituksen viivästymisestä. Edellinen tilaukseni teiltä tuli nopsaan ja olin tyytyväinen. Mutta nyt tuntuu takkuavan pahasti..

• Itse tein kanssa toisen tilauksen tuolta(kesäkalusteita). Viimeksi kesti viikon ja nyt tuli 2 päivässä. Soitin suoraan yrittäjille niin sieltä ainakin vastailtiin, kun seurantakoodin kanssa oli häikkää.

• Asiat kunnossa ja tilaus koti ovella. Tuttuja oulusta kun sieltä joskus kävin ostamassa paikan päältä. mukava palvelu

• Tilasin sähkötakan talvella. Ei toimi , katkoo ja ei käynnisty aina kuin joskus. Asiakaspalvelusta valitettiin myöhää vastausta ja sanottiin, että reklamaatio menee valmistajalle. Sen jälkeen täysin hiljaista. Ei vastausta toiseen sähköpostiin.

• En ole missää verkkokaupassa kokenut näin epäjoustavaa reklamaatiokäsittelyä viallisen tuotteen kohdalla. Kuvallinen reklamaatio ei riitä, vaan vastaukset ovat tyyliä: lähetä tuote takaisin ja lähetämme uuden, kun tuote matkalla, tai tule käymään keskusvarastollamme vaihtamassa. Puhutaan kuitenkin alle 20e tuotteesta. Hidas reagointi sähköposteihin ja lähes kivijalkaliikemäinen palvelu. Ei hyvä. En suosittele.

• Toimivapaketi kirjoitti:

Isäntä tilasi puutarhakalustesetin preecolta ja hyvin toimi . Toimitus aika oli 2 päivää, joka oli positiivista. Asiakaspalveluun ei tarvinnut soitella, joten siitä en osaa sanoa.

Tämä lienee Preecon kommentti. Valitettavasti näitä tapauksia on, varsinkin Preecolla...

• Preeco on surkia!! Samoooten heirän tytäryhtiö joka myyy kuntosalilaitteita.

• Ompa harmi, että ajattelet noin! Voisitko hieman avata, mikä on mennyt vikaan niin korjataan asiat kuntoon :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Paskoja mönkijöitä

• Preeco ei palauta rahoja edes 2kk odottelun jälkeen.

• Jos paketti on palautettu meille ja siinä on ollut kaikki kunnossa rahat kyllä palautetaan heti takaisin :) Jos on ollut paljon ruuhkaa asiakaspalvelussa on siinä saattanut kestää max 3 viikkoa.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Susipaska yritys!!!!!! Preecolta ei osteta ikinä enään mitään. Poikani säästi mönkijän ostoon rahaa. Sitten tilattiin preecolta mönkijä joka ei toiminut edes 2tuntia. Tuli pienelle pojalle itku. Koko viime kesän, syksyn, talven ja tämän 2017 kevään säästi......

• Tämä on raskainta kuulla työssäni! Ensinnäkin olen erittäin pahoillani, että pienellä pojalla tuli huono fiilis ja varmasti myös vanhemmille :(

Mönkijään vaihdetaan osat ja tarvittaessa vaihdetaan myös itse mönkijä. Valitettavasti en tapausta tunne, niin en osaa sen enempää tähän vastata, voitte kuintenkin olla minuun suoraan yhteydessä.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

• Kaikki asikkaamme saavat meiltä tuotteen tai halutessaan rahat takaisin, jos tuote ei sitten miellytäkään.

Preeco on 100% suomalainen jo 6 vuotta toiminut verkkokauppayritys, joka sijaitsee Lahdessa :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• En voi valitettavasti sanoa hyvää kyseisestä yrityksestä. Erehdyin ostamaan heiltä lastenvaunut joihin tullut vikaa eikä niitä voi käyttää toisen takarenkaanrenkaan irrotessa milloin minnekin suunnilleen joka kymmenen askeleen jälkeen. (Eikä tämä vika ole edes ainoa kyseisissä vaunuissa). Asiasta oltu heihin yhteydessä ekan kerran sähköpostilla jo heinäkuun puolella ja laitettu heille myös tarvittavat kuvat ja muut tiedot mitä ovat pyytäneet. Heidän viestin mukaan 10.8 ovat laittaneet valmistajalle viestiä ongelmista. Ihmettelen että miksi ei heti kun ongelmasta oltu alkujaan yhteydessä... Ja täytyy sanoa että pitkä on vastausaika valmistajalta, koska tänään on 25.8, eikä vastausta ole kuulunut vieläkään. Kuluttaja-asiamieheen jouduin olemaan yhteydessä, koska näyttää nyt valitettava siltä että vaunujen korjaamiseksi ei olla tekemässä yhtään mitään ja joudun viemään asian eteenpäin..
    En todellakaan ole jättämässä asiaa tähän jos luulevat että väsytystaistelulla luovutan ja maksoin kiltisti heille tuotteesta joka ei toimi kuten pitäisi.

• Olen todella pahoillani, että tilauksessa ei ole mennyt kaikki niin kuin pitää :( Tosiaan meillä on ollut ongelmia valmistajan kanssa juuri tuona aikana(tuo on tyypillinen aika, jolloin euroopassa pidetääm lomia ja tällöin koko tehdas on suljettuna). Olen todella pahoillani jos tämä on tuntunut väsytystaistelulta ja toivottavasti asia saatiin kuitenkin maaliin ja kaikki ovat vähemmän harmissaan :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Surkeeaaa

• Pakko tarjota tänne myös toisenlaista näkökulmaa. Itse tilasin viime vuonna Preecolta pihateltan, joka tuli nopeasti ja kaikki osat olivat tallella. Ei mitään yllärikustannuksia tai haasteita toimituksessa.

Hinta oli todella matala verrattuna moniin muihin yrityksiin jotka telttoja myyvät, mikä puolestaan kertoi minulle jo ennakkoon että laatu ei ole huippua. Teltta pysyy pystyssä kun kiinnittää asianmukaisesti, putket ovat melko heikkoa tekoa. Mutta tämä oli täysin odotettavissa monen sadan hintaerolla muihin tarjoajiin nähden. Olin itse täysin tyytyväinen!

Olen kyllä saanut sen käsityksen että useat tilauksista eivät mene putkeen, mutta itse aion tilata uudelleenkin hyvän kokemukseni vuoksi :)

• Kiva kuulla, että kaupat menivät hyvin :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Raappana kirjoittelee täällä itsensä kanssa...

• Itselle tuli sieltä juuri tälläinen viesti

Hei arvoisa asiakkaamme,

Olemme tuoneet maahan Minimotoa, jonka eurooppalainen maahantuoja on EveMotion GmbH.

TUKES on tehnyt turvallisuustestauksen tuotteelle minimoto, jonka olette ostaneet meiltä.

Tuotteesta löytyivät seuraavat virheet:
    1. Sivuseistontatuki voi mahdollisesti alas unohtuessaan tökätä maahan häiritsevästi ( kaatumisriski). Seisontajalan runko on teräväkulmainen. Myös jalan kärki terävä.
    2. Jalkatapit saattavat rikkoutua
    3. Ohjauksen T-kappaleet saattavat rikkoutua mikäli tuotetta ei käytetä asianmukaisesti
    4. Runkorakenteen vahvuuksissa on löytynyt epätasaisuuksia.
    5. Pitkäkestoisessa kova vauhtisessa lukkojarrutuksessa takakumi saattaa puhjeta, jotka aiheuttaa kaatumisvaaran.
    6. Pulttien ja jarruvaijerin suojauksessa parannettavaa.
    8. Tuotteen koosta johtuen polttoainehana todettii olevan liian lähellä moottorin lohkoa sekä hanan sijainti kaasuttimessa on virheellinen.
    Näistä syistä pyydämme teitä lopettamaan tuotteen käytön heti ja palauttamaan sen meille. Ottakaa meihin yhteyttä haluatteko, että minimoto noudetaan vai viettekö moton postiin. Minimotoa tulisi hieman pakata eli ottakaa irti ohjaustangon kiinnitykset ja ympärille tulisi laittaa pahvia tms.
    Kun tuotteen palautuksesta on sovittu, teemme teille lahjakortin jonka arvo on teidän maksamanne hinta + 15€ ( hyvityksenä palautuksesta aiheutuneesta vaivasta )
    Pahoittelemme teille aiheutunutta vaivaa!

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    Toimitusjohtaja

• Lahjakortti siitä hyvästä, että palauttaa TAKAISINVETOTUOTTEEN!!! Uskomattoman nihilistinen asenne. Rahan palautus on ainoa hyväksyttävä teko asiakasta kohtaan. Hävytöntä raappanointia tuollainen!

• Hei,

Annoimme tosiaan suuremman arvoisen lahjakortin kuin alkuperäinen tilaus oli. Jos asiakkaalle ei se käynyt niin tarjosimme myös suoraa rahojen palautusta.

Myönnän, että alkuperäisessä viestissä olisimme voineet ilmoittaa jo suoraan rahojenpalautusmahdollisuudesta ja tämä korjataan jos tälläisiä tilanteita tulee jatkossa(joita toivottavasti tietenkään ei tule).

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      Toimitusjohtaja

• Tosiaan meillä oli valitettavasti tullut huono erä minimotoja, joka oli todella nolo jutu meille :( Tämä oli ensimmäinen takaisinveto meiltä ja teemme kaikkemme, että se myös jää viimeiseksi.

Olemme panostaneet turvallisuuteen mahdollisimman paljon ja soittelemmekin TUKES:ille lähes päivittäin :) Lisäksi meillä on yksi henkilö, joka hoitaa juuri tätä tehtävää.

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Toyotallakin on useemmin ollu takaisinvetoja ;)

• Siksi sanotaankin: "Toi ota jos et muuta saapi". Ihan sama, onko vasta ensimmäinen takaisinveto Raappanalta, m utta on syytä katsoa, miten pieleen sekin meni: Asiakas on syyllinen siihenkin ja siksi ei anneta rahoja takaisin, vaan lahjakortti! Uskomatonta päivänselvän asian kiertelyä.

• Hei,

Vastasin jo tuohon ylemmäs tästä ja tosiaan opimme jälleen.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      Toimitusjohtaja

• Huono erä ? Se on ostajan sekä loppuviimein yrittäjän tehtävä valvoa laatua, jottei kuvailemaasi "huonoa erää tule" . Tätä tapahtumaa kutsutaan AUDITOINNIKSI. Sana on jännittävä, mutta ihan googlettamalla löytyy tarkoitus ;)

Aikamoinen yritys taidatte olla. Ainakin maineenne veroinen, kun mukaan laskee ne äänet jotka ovat todellisia kommentteja/ arvesteluja yrityksestänne, eikä niitä arvosteluja jotka ovat itsenne kirjoittamia.

• Riippuu varmaan vähän mitä ostaa sieltä. Itse olen tilannut Preecolta Qeridoo pyöränperäkärryn. Samanmerkkisiä kärrejä on ollut myynnissä muissakin kaupoissa mutta tuolta tuli halvimmaksi. Ja ihan pelittävä vehje, ei mitään moitittavaa. Toimitus vähän myöhästyi, tilasin ennakkoon oisko maaliskuun alussa ja peräkärryjen piti tulla heidän varastoon maaliskuun lopulla, tuli ehkä huhtikuun puolivälissä. Ihan ymmärrettävää jos valmistajalta ei saa ajoissa. Kun lähettivät paketin niin se tuli parissa päivässä. Myöhemmin tilasin myös istuintuen tuohon peräkärryyn ja se tuli ihan ajallaan.
    Mutta jos tilaa jotain ihme Kiinan pilipalimerkkiä niin eipä passaa valittaa jos saa sekundaa.

• Kiva kuulla, että sinulla on pääsääntöisesti hyviä kokemuksia! Tosiaan toimituksissa oli viime vuonna hieman ongelmia Qeridoo-peräkärryjen osalta ja olen siitä erittäin pahoillani. Tänä vuonna olemme varautuneet asiaan ja laittaneet hieman pidemmän odotetun toimitusajan, jotta tuote "kärsii" hieman myöhästyäkin ja on silti asiakkaalla luvatussa ajassa tai hieman aikasemmin.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Minulla ei ole näistä postimyyntifirmoista lainkaan huonoja kokemuksia, sillä en koskaan tilaa niistä mitään.

• Rikkinäinen mönkkäri saapui meidänkin pojan syntymäpäiville. Ensin tosin piti kysellä perään missä toimitus viipyy ja sitten vasta viikon kuluttua vaihtaa jo maksettua tuotetta toisen väriseen koska ei myytyä tuotetta ollut tilatun värisenä ja siksi ei ollut lähtenyt liikkeelle tilaus? No lopulta tuli mönkkäri toisen värisenä pihaan ja kuikas sitten kun sitä kasasin, niin hguomasin että ihan kaikki ei ollutkaan kohdillaan, kun oli osia rikki ja ei se moottorikaan pyörähtänyt liikkeelle.

• Hei,

Olen todella pahollani asiasta!

Mönkijämme tulevat pääsääntöisesti Saksan tukkurilta, joten toimitusaika on niissä pidempi ja valitettavasti myös reagointiaika ongelmatapauksissa kuin oman varaston tuotteissa.

Olen kuitenkin todella pahoillani asiasta ja syy on täysin meidän tässä, kun meidän tehtävähän olisi saada varsinkin tuollaiset asiat toimimaan mutkattomasti! Ymmärrän, että pikkumies oli varmasti asiasta erittäin harmissaan. Uskon että asia on kuitenkin saatu jo järjestykseen, mutta jos siinä on ongelmia voit tietenkin ottaa myös yhteyttä suoraan minuun.

Hyvää kevään jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Asiakaspalvelu reklamoidessa tosi hidas, tuotteiden kuvaukset epämääräisiä ja tilatusta tuotteesta puuttui hyvin olennainen osa. Erehdyin kerran tilaamaan, toista kertaa ei tule

• Hei,

Olen todella pahoillani, jos olemme mielestänne epäonnistuneet asiakaspalvelussamme!

Valitettavasti en tiedä tapausta, mutta panostamme erityisesti jälkimyyntiin ja pyrimme hoitamaan ne hyvin ja nopeasti! Voisitteko ottaa yhteyttä minuun niin katson tarkemmin, että mikä on ollut ongelmana asiassa.

Voisitteko samalla kertoa missä tuotteessa on mielestänne epämääräinen kuvaus niin katsotaan mitä sille voisi tehdä.

Aurinkoista kevään jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin monta vuotta sitten puutarhakalusteet ja kaikki toimi niinkuin piti, ja tuote oli hinta-laatusuhteeltaan oikein hyvä. Nyt on aika päivittää kalusteet ja heidän sivuillaan taas olemme vierailleet ja varmasti päädymme ostamaan.

• Hei,

Kiva kuulla, että olette olleet tyytyväisiä tuotteisiimme ja erityisesti kiitos kun kerrotte kokemuksestanne myös tänne!

Iloista kevään jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ja viime torstaina tilattiin nyt sitten uudet puutarhakalusteet ja tiistaina ne olivat jo takapihallamme. Kiitos, edelleen tyytyväinen tilaaja 😊

• Martuba kirjoitti:

Ja viime torstaina tilattiin nyt sitten uudet puutarhakalusteet ja tiistaina ne olivat jo takapihallamme. Kiitos, edelleen tyytyväinen tilaaja 😊

Hei, mielenkiinnosta kyselen että mitkä kalusteet tilasit? Mietin itse parvekkeelleni inari polyrottinki kulmasohvaa ja näyttää melko huteralta kuvassa. Pitäisikö siis tukea paremmin itse sitä vai mahtaako olla ihan toimiva sohva?

• Tilasimme polyrottinkisen kulmasohvan ym. terassikalusteita. Sohvan osat olivat laatikoissa ilman mitään kääreitä ja tosi pölyisenä. (Liekkö ollut esittelysohvana ulkona) Ruokapöytä myös pölyinen. Pakko pestä ennen köyttöönottoa. Eipä tarvitse toista kertaa tilata Preecolta mitään.

• Kasvihuoneen levyt mätäni reikäjuustoksi 2 vuodessa. Vastaus: kasvihuoneemme kestää juuri sen ajan. Ei korvattu mitään. Heikko laatu!

• Mistähän preecon puutarhakalusteet tulevat? Löysin ebay.uk:sta myyjän joka myy 100e edullisemmin tiettyä sohvaa..hyvät arvostelut oli. liekkö sama sohva kuitenkin?
    Selannut preecon nettisivit läpi, mutta en löydä kohtaa mistä voisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun? loppuunmyyty eräs tuote, niin kiinnostaisi onko sitä tulossa lisää..

• Hei,

Meillä on varasto Lahden Ala-okeroisissa ja alkuperämaa on yleisesti Kiina, niinkuin käytännössä kaikissa Suomessa myytävissä puutarhakalusteissa.

Täältä näät meidän tiedot, ne ovat myös sivujemme ylä- ja alaosassa: https://preeco.fi/ota-yhteytta

Oikein mukavaa kevään jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• en tiedä vielä tilasin tuotteen johon luvattii "pikatoimitus" TÄNÄÄN PITI TULLA EI OLE LÄHTENYT EDES VIELÄ

• Hei,

Olen todella pahoillani, jos tuotteesi ei ole kerennyt lupauksemme mukaisesti. Voisitteko ottaa minuun yhteyttä jos tuote ei ole vieläkään lähtenyt matkaan niin hoidetaan se pikaisesti teille.

Iloista kevättä!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin juuri Preecosta viikkopostilaatikon. Edullisin hinta eikä sen päälle pakkaus- ja toimituskuluja.
    Laskulla maksan eli jos ei tule tai ei toimi (tosin mikä postilaatikossa nyt voi mennä vikaan) niin en maksa.
    Aika hurjia palautteita täällä oli, joita ihmettelen. Tosin itse toimitusjohtaja niihin yhteystietoineen vastailee, eli ei nyt kovin hämäräfirmalta kuulosta.
    Laittakaa ihmeessä kommenttia (minäkin vielä laitan kun tuote saapuu) myös onnistuneista kaupoista.
    Jos kauppaa paljon tekee, niin aina menee joskus joku pieleen, niin se on elämässä muutenkin.
    Juha Ojala

• Hei Juha,

Hienoa kuulla, että meiltä löytyi fiksuun hintaan sopiva postilaatikko!

Tosiaan negatiiviset palautteet osoittavat, että kaikki tilaukset eivät ole menneet putkeen, mutta kuten sanoitkin niin näin se meinaa mennän kun kauppaa tekee. Pyrimme kuitenkin aina oppimaan niistä, jottei vastaavaa enää sattuisi.

Odotan innolla palautettanne tänne ja oikein hyvää kevän jatkoa sinne!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Pakko myös laittaa kommenttia, kun niin negatiivista arvostelua on täällä porukan kokemuksissa. Tilasin yritykselle puutarhakalusteita. Luin näitä arvosteluja ja ajattelin jo tilata muualta. Mieheni kuitenkin oli viisaampi ja sanoi ettei kaikkea kannata uskoa ja että jos firma on näin kauan toiminut, ei kaikki voi epäonnistua. Tein ensin varovaisen tilauksen ja homma toimi todella hyvin. Tuotteet tuli päivässä! Siitä innostuneena tilasin loput ja olin tehnyt virheen tilauksessa. Tilaamani iso erä tuotteita olivat väärää väriä. Asiakaspalvelussa ei heti vastattu, mutta soitin muutaman kerran ja sain todella hyvää palvelua. Vielä odottelen tuotteitani, jotka tänään tilasin, mutta kokemani perusteella voin suositella yritystä. Itsekin yrittäjänä totean, että on surullista kun ihmiset ovat kokeneet palvelun huonoksi ja täällä avautuvat, mikä varmasti vaikuttaa bisneksesen. En ota kantaa tietenkään siihen, miten homma on muiden kohdalla toiminut...Nyt kuitenkin tunne, että yritys ei ole jäänyt surkuttelemaan, vaan palautteista on otettu opiksi ja homma on laitettu toimimaan. Kiitos!

• Hei,

Kiitos paljon palutteestanne ja myös miehellenne terveisiä!

Asiakaspalvelussamme on ollut tämän kuukauden alussa ruuhkaa, pahoittelut siitä! Rekrytoimme itseassa juuri uuden asiaskaspalvelin ja hän aloittaa meillä työt huomenna, joten eiköhän sumaa saada purettua. Mukava kuitenkin kuulla, että meiltä on hoidettu asiat hyvin maaliin, kun olette saaneet meihin yhteyden.

Se on kyllä, harmi, mutta otetaan sitten täällä viimeistään palaute kuin palaute vastaan ja koitetaan pelastaa asiat jos vielä pystyy! Eli myös markkinoinnista tuttu 3/11 sääntö pätee vähintään tällä foorumilla.

Oikein aurinkoista kevättä ja paljon kiitoksia tilauksestanna ja erityisesti vielä miehellenne kiitokset ;)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Hei T.B,

Asiakaspalvelumme on auki 9:00-17:00, joten en ole varma kerkesittekö soittaa aukioloaikoina. Tosin nyt ruuhka-aikaan puhelin saattaa joskus olla melko "tukossa"(johon tänään saamme uuden työntekijän apuun).

Voisitteko laittaa sähköpostia osoitteeseen j-m@ptg.fi niin palaan teille sitten pikimmiten. Meille tulee päivittäin noin 300 tilausta, joten en valitettavasti ole enää tilauksista niin perillä henkilökohtaisesti. Myöskään meidän järjestelmästä en löytänyt ainakaan noilla (nimi?)kirjaimilla tilausta, niin en voi olla suoraan teihin yhteydessä.

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Laitoin S-postia.

• Hei,

Kiitos vielä puhelusta!

Tilanne katsottu ja onneksi mopo oli jo teitä lähellä(seurantakoodin perusteella) niin saadaan pojalle lahja kotiin muutaman päivän sisään.

Aurinkoista kevään jatkoa,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Täällä kanssa jokseenkin tyytyväinen asiakas, toimituksessa kesti tosin 3 arkipäivää. Grilli oli sitä mitä pitikin ja palvelua en tarvinnut.

• Hei,

Kiitos palautteesta ja kiva kuulla että tilaus on sujunut hyvin! Toimitusaika tosiaan meillä pääsääntöisesti 1-5päivää, pyrimme kuitenkin itse lähettämään tilaukset seuraavana päivänä meidän varastolta.

Herkullisia grillihetkiä!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Juha-Matti Raappana on ihminen kenen kanssa saa varmasti asian hoidettua ja uskon että mopo on pian täällä. Kiitos Juha. Sulta sai hyvän palvelun. 5/5

• Hei
    Nyt kun Juha-Matti on ollut näin aktiivisesti linjoilla niin pakko kysyä että meneekö jo rahanpalautuksen piikkiin tai toimivan mallin tilalle.

Minimönkijä, ostettu teiltä viimevuoden heinäkuussa. Vaihdettu hiilet, kytkin 2 krt ja sen jouset 3 krt, vetonaru 2 krt ja nyt sähkövika sekä hiilet jälleen. Menee suurinpiirtein että tunti ajoa ja 2kk korjausta. Rahat meni meiltä ja mummolta tähän lahjaan ja poika itkee kun koko ajan rikki...

• Hei Villeh,

Olen erittäin pahoillani kun pojallenne ja teille on jäänyt huono fiilis! Tuotteina crossit ja mönkijät ovat hieman vikaherkempiä ja niissä korjailu kuuluu asiaan, kuten varmasti tiesittekin, mutta tuo kuulostaa kyllä silti erikoiselta!

Valitettavasti en kuitenkaan tiedä tarkemmin tapaustanne, joten voisitteko ottaa yhteyttä sähköpostiini niin voidaan katsoa tilannetta tarkemmin ja mitä asialle voidaan tehdä.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Kiitos,
      saatiin asia hoidettua puhelimitse!

• Tuotetta en ole vielä saanut mutta itselläni oli ongelmia tilauksen kanssa, seuraavana aamuna soitin, pääsin heti läpi ja ystävällisesti sieltä autettiin, hoidettiin ongelma ja vaihdettiin vielä tuotteen väriäki👌 varmasti tilaan toistekin. Enkä Malta odottaa että saan terassille pesäni. Ihan mahtavaa!!!!

• Hei Emmas,

Kiitos paljon palautteesta ja kiva kuulla että tilaus mennyt mukavasti!

Kävin tänään itsekin varastolla hommissa purkamassa viikonlopun tilausvuorta. Saimme suurimman osan viikonlopun tilauksista jo eteenpäin, joten eiköhän sinunkin pesäsi ole piakkoin terassilla.

Aurinkoista viikon jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Itse olisin ostamassa preecolta tumman vihreää bestway hydro-force 243m kumivenettä kesätyörahoilla. Olisiko kenelläkään kokemuksia ja voinko saada varmuuden että vene on kestävä ja ehjä mutta jos ei ole niin saisin rahojen palautuksen tai vaihdon vastaavaantuotteeseen kun en haluaisi rahoja menettää mutta viimeisimpien arvostelujen perusteella kuulostaa ihan lupaavalle:)

• Tilasin aurinkotuoleja. Kesti 4 päivää tavaran tulla. Postimies kantoi ne takapihalle :)
    Täydet 10 pistettä !
    Olen köllötellyt onnellisena näissä aurinkotuoleissa ja voin suositella myös muille.

• Hei Virpi,

Kiitos paljon tilauksestanne ja kiva kuulla, että se meni niin kuin pitikin.

Myös ajoituksenne aurinkotuolien ostoon säiden puolesta onnistui paremmin kuin hyvin. Hyviä köllöttelyjä!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Puhelimeen ei vastata, sähköpostiin en ole saanut myöskään vastausta. Tilasin erehdyksessä sohvakaluston, joka on väärän mittainen ja värinen. Yritin heti seuraavana päivänä (tilasin la) perua kaupan laittamalla viestiä, mutta jo sunnuntaina tuli lähetystunnus. Posti ei kuitenkaan taida kuljettaa viikonloppuna. Nyt se ryhmä on tulossa. Toivottavasti palautus onnistuu.

• Hei Nooruska,

Meillä on puhelin melko ruuhkautunut, mutta jos langanpäässä jaksaa odottaa 2 minuuttia niin kyllä meiltä henkilön saa vastaamaan. Pääsääntöisesti kuitenkin meiltä vastataan jo suoraan ilman odotteluita. Mitä tulee kuitenkin sähköpostiin vastaamiseen, olen todella pahoillani siinä on mennyt liian kauan!

Kuten olitte eilen sopineet meidän asiakaspalvelun kanssa niin palautus onnistuu ja asia on ratkaistu. Meillä tulee pääsääntöisesti pakettikortit automaattisesti, jotta toimitusaika asiakkaalle saadaan minimoitua.

Aurinkoista kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ostin kolme vuotta sitten kasvihuoneen ja pettymys oli kova kun kaikki osat sai erikseen rahtikeskuksesta hakea. Sitten alkoi kasaaminen joka onnistui vain kaverin avulla joka oli yhden aiemmin kasannut. Ohjeet oli huonommat kun ikeassa! Pilipali huone oli valmis kunnes tuli yöllä puhuri ja aamulla alkoi kennolevyjen metsästys. Sitten kauppaan ostamaan leveäkantaisia popniittejä. Niillä jokainen levy tuikasti kiinni ja emäntä pääsi istutuspuuhiin. Toinen tuuletusräppänäautomatiikka ei toiminut mutta hoidettiin se mekaanisesti aamuin illoin. Kesti kaksi kesää ja yhden talven ja vaikka oli pressu lumelta suojana niin toisena talvena haurastunut kattolevy halkesi ja pari muutakin. Runko on ohutta alumiiniprofiilia ja katto on notkalkaan vaikka tukipuita talveksi asensin mahdollista lumikuorma varten. Nyt runkoa vahvistettu ja uudet 1mm valokatteet katolle vauhdettu ja saa kelvata niin pitkään kun kestävät koska roskiin lähtee seuraavaksi.
    Eli se minkä maksoin tuosta paskasta niin samalla rahalla olisin nopeammin kertopuusta tehnyt ja kestävällä valokatteella varustanut, pitempi-ikäisen kasvihuoneen. Ja sen verta korkean kulkuaukon etten jumalauta hakkaa päätäni tuohon 160cm korkeaan oven liukukiskoon että koko rotisko heiluu.
    Kuvat näyttää hienolta mutta pisteet sille joka on suunnitellut tuon hökötyksen mihin menee todella vähän alumiinia. Pierun kuorikin on paksupaa! Ugh olen puhunut.

• Hei Kasvioarviid,

Onpa todella harmillista kuulla, että kasvihuoneen kanssa on ollut ongelmia noin paljon! Meillä on ollut lukuisia eri malleja vuosien aikana, joten en osaa sanoa että mistä mallista on kyse tai muuten tilauksesta. Selvää on kuitenkin että olette saaneet maanantaikappalleen. Toivottavasti reklamoitte siitä meille, niin saatiin asia sen puoleen kuntoon. Valitettavasti nyt tilauksesta on jo 3-vuotta, niin en asialle itsekään voi hirveästi enää tehdä, muuta kuin pahoitella erittäin suuresti!

Tosiaan tällöin meillä oli suuria ongelmia DPD:n kanssa ja osan paketeista joutui valitettavasti noutamaan rahtiliikkeeltä suoraan jos ei ollut itse kotona kun tuotetta yritettiin toimittaa. Tällaisia ongelmia ei enää kuitenkaan pitäisi olla(koputan puuta).

Vuosien aikana olemme parantaneet kasvihuoneita merkittävästi, esim tälle vuotta alumiiniprofiili on entistä paksumpi ja myös kennolevyt ovat paksumpaa mallia. On kuitenkin tärkeää muistaa, että esim. pellonreunalle asennettuun kasvihuoneeseen kohdistuu todella kova voima tuulen puolesta, eikä siihen lähtökohtaisesti suositellaa minkään tai kenenkään kasvihuoneen asentamista.

Aurinkoista kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ihan oli puutarhassa jotenka ei tuuli ihan hirveästi puhaltele mutta niin paskat kiinnikkeet kennolevyille että tyhmempikin tajuaa että ei ne niillä pysy. Siksipä laitoin liimamassaa mutta ei riittänyt kun liian vähän ilmeisesti laitoin.
    Tuote ei ollut mikään maanantaikappale vaan suunniteltu päin persettä.
    Kaikki osat olemattoman ohutta alumiinia ja katon harjakin metrin pätkinä joka näyttää ihan tulitikkutalolta. Kennolevyt liian lyhyet ja vesi valuu huoneen sisälle jne.
    Liukuovi lähtee lentoon ellei sitä kiinnitä auki tai kiinniasentoon.
    Vaikka huolehdin ettei lunta katolle pääse talvella kertymään niin nyt oli nuoska ja kolme senttiä lunta joka riitti kolmen kattolevyn repeytymisen ja lumet tupaan.
    Mitä kuljetukseen tulee niin luuletteko että kotona on aina joku joka lähetyksen ottaa vastaan?
    Ei mitään ilmoitusta etukäteen vaan jakeluauto käy pihassa ja jättää lapun että kävi!
    Mielelläni haen kamat terminaalista mutta kolmas hakukerta alkaa vituttamaan.
    Että näin, ei ikinä mitään koskaan teiltä kiitos!

• Hei Kasvioarviid,

Valitettavasti en tiedä tilausta tai tuotetta tarkemmin niin en voi ottaa kantaa tarkemmin! Tosiaan enää tuollaisia ongelmia ole ollut, mutta se tietenkään teitä hirveästi enää auta. Lisäksi meillä on normaali 14päivän palautusoikeus ja reklamaatio-oikeus, jonka kummankin puitteissa tuota asiaa olisi voitu hoitaa kuntoon.

Sopimuksiemme perusteella olisi pitänyt soittaa ennen jakelua ja sopia jakeluaika. Valitettavasti Suomessa on tuhansia eri jakelijoita ja kaikki eivät sitä kuitenkaan tee, josta olen erittäin pahoillani.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ostin porakaivopumpun täältä, mutta se ei toiminut niinikuin piti, joten tein siitä reklamaation.
    Siitä piti tehdä videon jolloin sen toiminta piti todistaa. Tein saaviin tarpeeksi vettä ja pumpun painepuolelle painemittarin ja kuristusventtiilin, jolloin voin todistaa sen toimimattomuuden.
    Piti kysellä sen jälkeen muutaman kerran asiasta parin viikon aikana, jolloin ne vihdoinkin lupasivat toimittaa uuden pumpun, eikä tarvinnut palauttaa viallista pumppua.

Kiitokset tästä joten olen tyytyväinen tästä firmasta

• Hei,

Olen pahoillani, että tuotteen kanssa oli ongelmia. Pyydämme tosiaan viallisesta tuotteesta usein esim. kuvan, jotta voimme todeta, että se ei toimi ja näin reklamaatioprosessi on huomattavasti nopeampi.

Olen kuitenkin erittäin pahoillani, että viesteihisi ei ole vastattu. Tämä kuulostaa todella erikoiselta, koska tietenkin kaikkiin viesteihin tulisi vastata. Otan asian puheeksi täällä meidän päässä.

Hyvää kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ostin lastenkuljetuskärryn ja useiden vertailujen jälkeen löysin sopivan Preecolta. Tämän ketjun nähtyäni aloin epäröimään tilaisinko sittenkään. Toinen kauppa myi vastaavaa paljon kalliimmalla. Rohkenin ja laitoin tilauksen. Tein tilauksen yöllä, kuudelta aamulla tuli viesti, että tilaus on käsitelty. Seuraavana päivänä kärry oli postissa. Mahtavan nopeaa toimintaa, suosittelen.

• Hei,

Meille preeco.fi on tullut tänä vuonna noin 20 000 tilausta niin virheitäkin sattuu ja varsinkin virheistä usein perässä kuuluu(toisaalta hyvä niin, että ne voi vielä korjata) :) Reklamaatio% perusteella kuitenkin suunta on oikeaan suuntaan.

Kiitos paljon luottamuksesta ja hyviä pyöräilylenkkejä!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• mielenkiinnolla jään odottamaan kuinka hoitavat ostamani sähköpotkulaudan vian, ei lataa eikä laturissa pala eikä ole kuin 1 valo (vihreä) ohjekirjassa sanotaan kun lataa palaa punainen valo ja sitten kun lataus on valmis syttyy vihreä valo... virtajohdon kun laittaa pistorasiaan niin vihreä valo palaa niin kauan kun johto on pistorasiassa... ja akut pysyy tyhjinä... tuote tuli 28.6.2018 latasin 8 tuntia ajoin noin 5 km ja työnsin viimeisen kilometrin kotiin... hieno homma jaloille kun on verisuonet tukossa jaloissa...

• Hei,

Olen todella pahoillani, että potkulaudan kanssa on ollut ongelmia. Asia on varmastikkin saatu jo kuntoon ja potkulauta toimii. Jos vielä kuitenkin jostain syystä on ongelmia tai haluat antaa esim. palautetta voit tietenkin ottaa myös suoraan minuun yhteyttä.

Aurinkoista kesää!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• hyvin toimi viallisten osien tilalle uudet osat yhdellä soitolla muutamassa päivässä. ja nyt toimii sähköpotkulauta niin ku pitää... suosittelen kyseistä verkkokauppaa...

• Hei,

Kiva kuulla, että ongelma on ratkaistu ja olit tyytyväinen asiakaspalveluumme ja potkulautaasi.

Aurinkoista kesää!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• 15€ palautuskustannus on aika hintava ottaen huomioon, ettei suurin osa kaupoista peri mitään kuluja.

• Hei,

Olen pahoillani, jos palautuskustannukset tuntuvat liian korkeilta. Meillä palautuskulut vaihtelevat pakettien koon perusteella. Kuitenkin pääasiassa suuria paketteja lähettävät verkkokaupat perivät palautuskulut. Kun taas vaatekaupan puolella(=pienet paketit) palautus on usein ilmaista.

Toivottavasti tämä hieman avasi asian taustaa. Voit olla myös minuun suoraan yhteydessä mikäli haluat esim. lisätietoa.

Aurinkoista kesää sinne!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ja monilla firmoilla palauttaminen on AINA MAKSUTON JOS TUOTTEESSA VIRHE TAI VÄÄRÄ.!

• postishoppaaja kirjoitti:

Ja monilla firmoilla palauttaminen on AINA MAKSUTON JOS TUOTTEESSA VIRHE TAI VÄÄRÄ.!

Hei,

Niin on myös meilläkin ja niin pitäisi olla jokaisessa (ainakin suomalaisessa) verkkokaupassa.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Muutama vuosi sitten ostin isomman kasvihuoneen. Kennolevyt eivät pysyneet kovemmassa tuulessa kiinni edes liimamassalla. Laitoin vahingon kiertoon kauppaamalla sen 400 euron tappiolla - "maailman huonoimpana kasvihuoneena". Negatiiviset tuotearvostelut katoavat sivustolta. Vain neutraalit ja positiiviset kelpaavat julkaistaviksi.

• Hei,

Tähän voisin lainata tuota aikaisemmin vastaamaani viestiä, koska samanlainen valitettava tilanne käynyt teillä:

"Onpa todella harmillista kuulla, että kasvihuoneen kanssa on ollut ongelmia noin paljon! Meillä on ollut lukuisia eri malleja vuosien aikana, joten en osaa sanoa että mistä mallista on kyse tai muuten tilauksesta. Selvää on kuitenkin että olette saaneet maanantaikappalleen. Toivottavasti reklamoitte siitä meille, niin saatiin asia sen puoleen kuntoon. Valitettavasti nyt tilauksesta on jo 3-vuotta, niin en asialle itsekään voi hirveästi enää tehdä, muuta kuin pahoitella erittäin suuresti!

Vuosien aikana olemme parantaneet kasvihuoneita merkittävästi, esim tälle vuotta alumiiniprofiili on entistä paksumpi ja myös kennolevyt ovat paksumpaa mallia. On kuitenkin tärkeää muistaa, että esim. pellonreunalle asennettuun kasvihuoneeseen kohdistuu todella kova voima tuulen puolesta, eikä siihen lähtökohtaisesti suositellaa minkään tai kenenkään kasvihuoneen asentamista.
      "
      Mitä tulee negatiivisiin ja neutraaleihin arvosteluihin niitä ei poisteta vaan, kun tuotteet vaihtuvat seuraavan vuoden malleihin loppuunmyydyt tuotteet otetaan sivuiltamme pois ja tilalle lisätään uudet tuotteet, joissa ei alussa ole arvosteluja.

Lisäksi negatiivisia ja neutraaleja arvosteluja ei kannata poistaa(kunhan ovat asian mukaisia eikä esim. bottien tekemiä), sillä ne tuovat asikkaalle luotettavamman olon kaupasta(kukapa esim. uskoisi, että 1 tuotteella olisi esim ainoastaan 100kpl 5 tähden arvosteluja). Meillä on lisäksi vielä käytössä automaattinen IP-blokki, koska esim. ulkomailta on monesti tullut satoja arvosteluja minuutissa.

Toivottavasti tämä selvensi ja aurinkoista kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Heissan.

Mä tilasin kunert lavado yhdistelmä vaunut. Soitin asiakaspalveluun ja varmistin että vaunut saa haluamassani värissä. Fiksu veto kun tilaus pitikin tehdä sitten asiakaspalvelusta käsin.
    Palvelu oli ystävällistä 👌. Pieni s-posti sähläys kuitenkin sattui, mutta sen selvittyä muutama viikko ja vaunut saapui.
    Vaunut olleet nyt 3kk käytössä ja hyvin toimii. Turvakaukalon ratas adapterit tuntuu hieman löystyneen, mutta kohta on vauva liian iso koko kaukaloonkin.

Kiitos. 😊

• Hei Lartsi,

Kiitos palautteestanne!

Kiva kuulla, että tilaus meni hyvin ja mikä tärkeintä, että tuote on ollut passeli!

Oikein mukavaa syksyn alkua!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Olen tilannut preecolta kolme pakettia. Nopea toimitus ja tavara on ollut asianmukaista. Ainoastaan sähkömönkijä piti käydä pulttien osalta läpi ja tämähän on ihan normaalia kiinanihmeiden kanssa, saa nähdä kaunka toimii muuten.

• Hei Arppa,

Hienoa kuulla, että olet meiltä tilannut useammankin kerran ja tilaukset ovat menneet niin kuin pitääkin.

Hyviä päristelyjä mönkijän kanssa ja oikein mukavaa alkavaa syksyä!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Viimetalvena myrsky / lumi painoi kasvihuoneen katon kasaan,huhtikuusta asti olen yrittänyt saada Preecolta osia korjatakseni katon ,vieläkään 13,9,2018 en ole niitä saanut,eli kesä tuli ja meni ilman kasvihuonetta. Asiaa pompoteltu sinne ja tänne,kukaan ei tiedä mistään mitään,luvataan palata asiaan huomenna kun on selvittänyt asiaa, muttei koskaan palata.

• Erikoista toimintaa tällä preecolla. Kyl positiivisiin kommenteihin vastataan mutta ongelma tapauksiin ei oteta kantaa :O

• Hei,
      Hyppynen:
      Olen todella pahoillani, että teillä on ollut ongelmia kasvihuoneen kanssa ja vielä enemmän siitä, että teillä on ollut ongelmia meidän asiakaspalvelun kanssa.

Tietenkin tarkoituksemme on hoitaa kaikki reklamaatiotapaukset mahdollisimman nopeasti ja siinä ei missään tapauksessa voi kestää noin kauan. Voisitteko ottaa heti yhteyttä minuun niin saan tilaustietonne ja nimenne niin voidaan katsoa mikä asiassa on kestänyt ja tietenkin katsoa mitä asialle voidaan tehdä.

Mitäihmettä:
      Kuten yllä näätte niin jokaiseen asiaan ollaan otettu kantaa mitä täällä on keskusteltu, niin positiivisiin kuin negatiivisiinkin. Ja varsinkin jos mietitään yrityksen näkökulmasta niin reklamaatiot ovat tietenkin kaikista tärkeimpiä tapauksia jotka tulisi hoitaa mahdollisimman hyvin, että kaikille jäisi hyvä mieli. Useinhan negatiivinen palaute kuuluu 10 ihmisille kun positiivinen 1 ihmiselle.

Oikein mukavaa syksyn jatkoa kummallekin ja hoidetaan tämä maaliin!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Aika epävarmalta vaikuttaa kyllä firman toiminta..Miten on että uskaltaako teiltä tilata noista lumilingoista yhtä ainokaista vai jääkö tulematta koko laite.? Jos ei tule niin seuraava rasti on sitten rikosilmoitus tietenkin poliisille ja sitä kautta homma etenemään...
    Aika paljon näyttää negatiivista palautetta olevan niin vähän mietityttää siis tilaukset jotka vielä ennakkoon maksettava liki kuukautta ennen..!

• Hei Prekosan,

Kuten yllä näätte niin kaikkiin kysymyksiin on vastattu ja jos on ollut reklamaatioita tms. niin niihinkin reagoitu :) Jokainen meiltä tilauksen tehnyt on myös tuotteen saanut(tai jos on ollut saldovirhe, eli tuotetta ei ollutkaan varastossa, niin rahat on tietenkin palautettu)

Eli kyllä meiltä tuotteen saa ja uskaltaisin väittää että hintalaatusuhteeltaan esim. lumilinkoja ei muualta saa niin hyvää samalla rahalla kuin meiltä. Tosiaan ennakkotilaustuotteissa meillä on vielä edullisemmat hinnat kuin normaalisti, jolla hieman kompensoidaan toimitusajan pituutta. Jos epäilyttää niin voitte tilata mahdollisesti hieman kalliimmalla kun meillä on tuotetta varastossa Lahdessa ja toimitusaika on tällöin lyhyempi. Toisaalta voitte myös noutaa tuotteen meidän Lahden varastolta. Joskus kuitenkin ennakkotilauksissa saattaa tulla pieniä myöhästymisiä(esim kovan merenkäynti tai lakko), jonka takia tuote myöhästyy vähän, mutta tästäkin tietenkin ilmoitamme tilanneille heti.

Meistä on myös paljon positiivista palautetta ja rikosilmoituksia meistä ei olla tehty. Kuten olen tuossa ylläkin sanonut, negatiivinen palaute kuuluu yleensä hieman paremmin kuin positiivinen, harmillisesti! Toivonkin siis, että jos tilaat lumilingon meiltä niin tulet antamaan myös tänne palautetta siitä.

Iloista syksyn jatkoa ja minuunkin voi olla suoraan yhteydessä.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Pitääpä testata että onko firma sanojensa takana vai päätyykö tuomarin pöydän taakse istumaan.
      Eli tilausta tehdä tässä jossain vaiheessa ja siitä sitten tänne kertoa myöskin

• Tehty tilaus ja ainakin tähän mennessä kuitit ja tilaus tiedot tulleet sähköpostiin normaalisti eli se osuus tuntuu olevan kunnoss ja otin vielä printscreenit maksu ja tuote kohteista talteen että voi tarkistaa tuotteen samanlaisuuden esimerkiksi..Sitten tuo 10% lisä alennus kyllä oli kiva lisä kanssa ja sentään olihan siitäkin hyötyä joten tähän mennessä asiat menneet omasta mielestäni kunnolla..Mutta vielä odottamista sen tuotteen toimituksesta ja tuotteesta itsestään että saapuu tänne kotiini toimitettuna niinkuin sen kohdan ruksasin ja sehän on sen 9€...Jatkuu siis tarina kunhan siitä lisää kerrottavaa.................-------------Jatkuu....

• Hei Prekosan,

Kiva kuulla, että tilaus on mennyt tähän asti hyvin ja nyt ei muuta kuin odottelemaan, että tuote saapuu.

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Itselläni on positiivisia kokemuksia Preecosta. Kesäksi tilasimme pöytäryhmän, joka saapui kotiovelle kahdessa päivässä! Hintalaatu -suhde erinomainen!! Tästä innostuneena päädyimme tilaamaan aurinkopesän, josta puuttui pehmuste, mutta senkin asian saimme hoidettua asiakaspalvelun kanssa nopeasti kuntoon! Suosittelen verkkokauppaa ja hienoa, että otatte onkeenne reklamaatioista. Kaikkea hyvää!

• Hei Sarita34,

Kiitos paljon, kun kerroit kokemuksistasi ja kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin :)

Oikein mukavaa syksyn jatkoa,

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Hei tilanne päivitystä tänne.! Tänään 30.10 .2018 oli sähköpostiin tullut ilmoitus että tilaus tulossa tänne teiltä eli hienoa kerrassaan että olikin teille tullut rahdit ennen 5.11 jota päivää oottelin itse vasta.Joten nyt vaan oottelemaan postiauton tulemista pihaan ja sitten pääsee ihmettelemään mitä tulikaan tilattua sekä ennenkaikkea mitä tuli saatua..Yhdet jos parit ruuvit jos puuttuu niin ei paljoa haittaa tai joku muukaan pikku nippeli puuttuminen kunhan laite toimii ja on sitten muuten tämän talven ajan pelaava mitä nyt kerkeän käyttelemään täällä maalla kun olen.Vielä ei onneksi ole kuin hitusen satanut joten toimitus tulee sopivaan aikaan...Mutta jatketaan tätä tarinaa sitten kun kone täällä perillä eli se lumilinko. =)

• Lumilinko tuli ja oli iso laatikko ja alkuun kaikki näytti hyvältä mutta sitten huomasin että lumenheitto torvi osineen puuttuu ja sitten voimansiirto vaijerin päästä kahvaan liitettävä kierrettävä juttu puuttuu kanssa ja moottorin puolelta irti kokó vaijeri osa niin eipä tuo sitten edes liiku minnekkään kun irti reuhottaa sieltä puolelta siis koko voiman siirto osa...
    Mitenkäs tähän firma nyt tulee vastaan??
    Varmaan pitää palauttaa ja toimitatte uuden samanlaisen tilalle ja TARKASTATTE SEN LAATIKON NÄISTÄ KOHDIN AINAKIN...Harmittaa kyllä hieman mutta toivon hartaasti että tämä asia saadaan hoidettua fiksusti.

• Moikka Prekosan, tosiaan saatiinkin aikaisemmin jo tuotteet meille tänne Lahteen ja päästiin myös lähettämään ne eteenpäin asiakkaille. Harmi, että tuotteesi kohdalla on ohgelmia. Laitetaan meiltä tarvittavat osat teille päin tulemaan ja meiltä vielä ollaan yhteydessä koskien moottorin vaijeria niin saadaan sekin kiinni! Kiitokset jo etukäteen vaivannäöstänne!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Vaan enpä oo aikaisemmin näin ripeää toimintaa nähnyt minkään firman osalta mitä kyseisessä firmassa oli eli kun lingosta puuttui tuo lumi torvi ja vaijeri säädin niin sieltäpä pistettiin todellakin iso ratas liikkeelle ja tänään sain ne osat ja kone sitten valmis taistelemaan lumia vastaan.! Kiitos oikeasti ja sain sen liittimen kanssa kytkin osastoon pistettyä paikoilleen kun ohje kirjassa oli siitä juttua että saa aukastua pohja levyn ja se oli siis vain pieni muodollisuus tökätä vain kaapeli paikoilleen..Hieman säikäytti eka yritys käynnistää kun ei meinannut käynnistyä mutta sitten huomasin että stop nappi painettuna alas niin siinähän se olikin vika ja hyvin laulaa peli niin sanotusti sekä tämähän on liki sama kuin kärkkäisen vähän kalliimpi ja pienemmällä koneella oleva mutta tämäpä onkin parempi sillä kulmavaihteessa on rasvanippa joka tosin on eri standardia kuin euro ja kannattaa vaihtaa se normi nippaan sitten.! Erittäin hyvä fiilis jäi nyt kyllä firmasta ja varmasti jossain muodossa tilausten merkeissä palataan asiaan tulevaisuudessakin.

Itse en ole mikään hermoilja tyyppi enkä pienestä hätkähdä sillä sen verta paljon olen firmojen kanssa ollut tekemisissä ja tehnyt netti kauppaa että tiiän miten toimia sekä eihän tälläisiä valmis pakettien sisältöä tiiä firmakaan 100% onko siellä sitten kaikki mukana vai ei niin pitää ymmärtää sekin asia oikeasti.! Hinta on kohdillaan tässä laitteessa ja tuli tarpeeseen sekä on markkinoiden edullisimpia tässä kokoluokassa eli 7hp koneellisessa lumilingossa.!
    Kyllä minä ainakin luotan tähän kauppaan tällä hetkellä kun sovitut asiat hoidettiin kuntoon.

Hyvää loppu syksy kautta siis ja menestymistä kaupan suhteen!

• Morjes, Prekosan,

Loistavaa ettän homma saatiin kuntoon ja nopeasti niin kuin pitääki!

Hyvää syksyä myös teille!
      T. J-M
      j-m@ptg.fi

• Hei Rahakeisari,

Kyllä vain, siellä ollaan ja kampanja on lähtenyt hyvin käyntiin!

Minulta voi kysyä tietoja asiaa koskien täällä tai suoraan sähköpostitse.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Paljokos tuola näkyvästä rahasta on teijän omia rahoja ja paljonko ulkoo tullutta?

• Suosittelen tilaamaan vaunut siinä vaiheessa kun suunnittelee raskautta. Toimitus meinaan kestää. Itsellä jäi vaunukoppa käyttämättä, kun vauva ehti kasvaa siitä ohi. Lisäksi vaunujen runko oli vino, ja sadesuoja hajosi parin ensimmäisen käytön jälkeen. Köyhän ei kannata ostaa halpaa. :(

• Hei Nounou,

Ompa harmittavaa kuulla, teillä on ollut ongelmia tilauksenne kanssa :( Tosiaan sivuillamme lukee lähes kaikissa lastenvaunuissa, että toimitusaika on n. 3 viikkoa, koska ne tehdään aina tilauksen jälkeen ja toimitetaan tehtaalta suoraan asiakkaalle.

Ja tietenkin jos lastenvaunussa on ongelmia ne korjataan kuntoon kunhan niistä laitetaan meille viestiä asiakaspaluumme :)

Meiltä ostetaan lastenvaunuja tuhansia vuodessa ja väitän että lastenvaunuissa asiakkaamme ovat pääsääntöisesti erittäin tyytyväisiä, josta todisteena esim. monia blogiarvosteluja. Ainoa miinus on juuri tuo 3 viikon toimitusaika.

Hyvää syksyn jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin Preecolta 6 x 6 -metrisen elementtikoiratarhan kun oli sangen kilpailukykyiseen hintaan. Tuli kolmessa päivässä kotiportille ja jämäkkä tarha saatiin iltapimeälläkin pystytettyä reilussa tunnissa. Todella laadukas tuote ja erittäin nopea toimitus.
    Nyt on ainoa harmi kun haluaisin tilata toisen samanlaisen ja laajentaa tarhaa, hinta sivustolla on edelleen erinomaisen edullinen, mutta tuote on jatkuvasti loppu. Pienempi koko taas on huomattavasti kalliimpi.

• Hei Hetsa,

Kiva kuulla, että tilaus on mennyt niin kuin pitääkin ja tuote miellyttää!

Koiratarhoja on taas tulossa varastoon kohta puolin ja ennakkotilauksen voi käydä tekemässä jo ;)

Rauhallista joulunodotusta ja terveisiä koiralle kanssa!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Yritin tilata mutta ei anna mach laskulle osamaksulla.

• Hei Muuallaonnstuu,

Ompa harmi, että laskuvaihtoehtomme ei anna tehdä tilausta loppuun! Otan asian heti puheeksi meidän yrittäjien keskuudessa ja katson jos voisimme lisätä useamman laskuvaihtoehdon sivuillemme, jos mahdollisesti muut laskuttajat antaisivat osamaksun tai laskun :)

Mukavaa talven alkua!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ihan hyvin itselläni palvelut toiminut. Sain käydä hakee tuotteen muutaman tunnin kuluttua varastolta. Laadukkaan olonen kumivene minkä kävin hakemassa.

• Hei abcliikennemerkki,

Kiva kuulla, että tilaus on mennyt hyvin ja Lahden Okeroisten varastoltamme noutaminen sujui vaivattomasti :)

Kyllä vain kumiveneemme ovat erityisen kehuttuja. Yksi yrittäjistämme on intohimoinen kalamies ja hän käyttääkin kumiveneitämme aktiivisesti koko kesän ja samalla testailee niitä.

Mukavaa joulunodotusta!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• En suosittele kenellekään. Asiakaspalvelu ei osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin ja kuvat eivät vastaa tuotteiden laatua. Välttäkää

• Hei 1357987527,

Ompa ikävä kuulla, että asiakaspalvelumme ei osannut vastata kysymyksiinne ja että kuvat ovat vääränlaisia! Lähtökohtaisesti asiakaspalvelumme on saanut hyvää palautetta, mutta joskus voi tietenkin tulla kysymyksiä vastaan joihin jollakin työntekijöistämme ei ole ollut antaa vastausta.

Meillä on ollut itse asiassa ongelmia, että kuvamme ovat usein turhan huonoja, eikä niissä tuote pääse oikeuksiinsa. Tähän yritämme par aikaa löytää ratkaisua :) Mutta harmi tosiaan, jos jonkun tuotteen osalta on ollut toisin päin!

Pyytäisinkin, että otatte minuun yhteyttä ja katsotaan nuo asiat kuntoon ja voin tehdä mahdollisia korjauksia niihin.

Mukavaa joulunodotusta!

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Uskaltaako tilata, tarvisin uuden kissan raapimispuun, kun oksensin vanhan päälle.

• Hei Kissallasaa,

Yli 100 000 suomalaista on ostanut meiltä, joten etköhän sinäkin uskalla :) Lisäksi meillä on Suomen edullisimmat kissan kiipeilypuut ja olemme panostaneet myös niiden laatuun, joten hinta- laatusuhdekin pitäisi olla oikein hyvin kohdallaan.

Hyvää talven jatkoa ja jos kysyttävää tulee niin meidän asiakaspalvelu on auki 9:00-17:00.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Valmistatteko itse muka kissapuut?!?!?!?!

• Hei,

Meillä ei ole omia tehtaita, mutta valitsemme millä tehtaalla ne valmistetaan ja sitä kautta voimme vaikuttaa myös tuotteen laatuun :) Esimerkiksi huomenna olen taas lähdössä tarkistamaan tehtaita, jotta laatu pysyy hyvänä ja saamme tuotteisiimme uusia ominaisuuksia.

Hyvää kevään jatkoa ja Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin tuolta preecosta mini crossin ajoin sillä 4 päivää kunnes meni rikki sen jälkeen lähetimme kyseisen mini crossin korjattavaksi preecolle sitten kun se oli saapunut niin ehdin ajaa 2 tuntia kunnes kone leikkasi kiinni ja naurettavintahan tässä on se että preeco sivuilla lukee että ne minicrossit on 100% suomalaiset vaikka siinä mini crossin kyljessä lukee made In china

• Hei Jonttu69,

Olen todella pahoillani, että minicrossin kanssa on ollut ongelmia! Kuulostaa siltä, että teille on osunut sinne maanantaikappale, mutta toivottavasti se saataisiin kuntoon ja ajot onnistuisivat jatkossa helpommin.

Mitä tulee 100% suomalainen, tämä tosiaan kuvaa itse sivua ja yritystä, eikä niinkään itse tuotetta. Myönnän kuitenkin, että se oli hieman harhaanjohtava, joten kirjoitin sen uusiksi:
      100% suomalainen yritys.

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Eikös näitä samoja tuotteita saa saksasta -30% halvemmalla.

Suomalainen on vaan tyhmä kun haluaa maksaa extraa.....

• Hei Eitakuuta,

Me tutkimme myös Saksan hintatasoa toimituskuluineen ja vertaamme niitä Suomeen niin en usko, että ainakaan kovin paljon on tuotteita joita saisi Saksasta edullisemmin. Tähän vaikuttaa ainakin korkeat toimituskulut Saksa-Suomi välillä.

Lisäksi luulisi että suomalainen ostaa mieluummin suomalaiselta ainakin, jos hinta on sama :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin grillin, siinä oli pari lommoa ja kanttausvirheitä (ei vaikuta käyttöön). Vedin itse uudet reiät ja hyvin pelitti.

Reklamoin, sain reilun alennuksen ja tietty ensin tarjottiin mahista saada uusi tuote tilalle. En viitsinyt pakata tuota 36 kg rohjaketta uudelleen postiin palautettavaksi, sillä posti oli kuljettanut grilliparkaa maaseutukierroksella ympäri satakuntaa jo tulomatkalla.

Aspan kanssa sujui hyvin, uskon että tapaus jäi mieleen 😁 ei tarvinnut soittaa iltalehteen .

• Hei Makkaranpaistaja,

Ompa harmi kuulla, että grilli ei tullut priimana sinulle, mutta hyvä kuitenkin, että asia saatiin kuntoon ja kaikille jäi hyvä mieli!

Hyvää talven jatkoa sinne ja kiitos palautteesta!

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Kovasti on aloitettu jo vuosi sitten kertomaan, että laitetaan asiakaspalvelu kuntoon. Ei muistettu kertoa minä vuonna. No tämähän on tietysti nykyään monessakin yrityksessä tapa toimia. Näissä tyhjissä lupauksissa unohtuu se tosiasia: Asiakaat maksaa Preeconkin palkat.
    Tilasin 29.1 lumilingon. Toimitus ajaksi luvattiin sivuilla 1-5 päivää. Kahden päivän päästä soitin asiakaspalveluun, kun ei tullut lähetys koodia. Oli kuulemma tuote loppunut, mutta ei voinut ilmoittaa asiasta. No tilasin toisen (kalliimman). Kasauksessa huomasin, että osia puuttuu. Pääsi kuitenkin kokeilemaan, kun oli vain tuo poisto putken suuntauksen liittyvää. Laitoin sähköpostia asiakaspalveluun saman iltana. Ei vastausta. Seuravana päivänä kokeilussa hihna poikki ja pultteja tippuu laitteen sisältä. Sähköpostia taas asiakaspalveluun. Nyt sitten odotetaan josko joku sattuisi vastaamaan.
    Tarvetta oli tälle viikolle lumilingosta mökki reisulle ja tuo alkuperäinen olisi ehtinyt, jos olisi ollut. Toinen tuli nopeasti, tosin hain itse postista. Posti kun palveli ja ilmoitti laitteen olevan heillä. No nyt ei tarvitse sitten linkoa mökkireisulle ottaa ja siellä odottaa kola hommia.
    Taitaa olla viivytys taktiikka Preecolla, jotta tuo 14 päivää palautus oikeutta tulisi täyteen ja murheet loppuisivat.

• Morjes Vesa,

Pahoitteluni vielä, että teillä on ollut ongelmaa lingon kanssa sekä pahoitteluni että asiakaspalvelussamme oli päivän viive! Otimme teihin henkilökohtaisesti yhteyttä ja hoidetaan linko kuntoon!

Jokatapauksessa kiitokset vielä palautteestanne ja tämän avulla pystymme vieläkin parantamaan toimintaamme!

Ystävällisin terveisin,
    Juha-Matti Raappana
    j-m@ptg.fi
    Toimitusjohtaja
    Preeco Trading Oy

• Kyllä oli nolo juttu!

• Tilasin YO-juhliin 3x6 m Preeco juhlateltan. Teltta tuli viikossa, kaikki osat olivat mukana ja pressut ehjiä. En vielä koonnut telttaa mutta tarkistin sisällön ja kaikki näytti olevan OK. Putket ovat teräsputkea, mutta kulmapalat muovia, eli ei mikään hirveän vahva rakenne. Mutta teltta on halvempi kuin vuokrateltta eli hoitanee hommansa.

• Hei Juhlateltta,

Kiva kuulla, että meiltä löytyi mieluinen teltta ja että toimitus jne. meni mukavasti! :)

Meillä on tosiaan teltoissa montaa eri mallia, toiset ammattikäyttöön tarkoitettuja(ja kalliimpia) ja sitten myös edullisempia malleja kotikäyttöön. Mutta kaikki telttamme varmasti sopii käyttötarkoitukseenne oikein hyvin!

Hyvää kevään jatkoa ja ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tervehdys!
    Kerkiääkö tuo Juha-Matti muuta tekemään kuin tänne kirjottamaan jonkinlaisia selityksiä.
    Ihan kokeilumielessä tilasin baarijakkaran nopealla toimituksella. Sen jälkeen rupesi tulemaan huippu edellisia tarjouksia. En uskaltanut tilata. Koska kokeilu kesken.
    Tilaus tehty 26.3.2019. Nyt 20.4.2019 eikä tuotetta ole näkynyt. Siitä voi päätellä, kukanenkin tahoillaan. Täyttyikö asiakaslupaus.

• Hei Anonyymi,

Olen todella pahoillani, kun asiakaslupauksemme ei ole täyttynyt tilauksenne kohdalla! En tosiaan tarkemmin osaa tilauksestanne sanoa, että mikä on tilauksessanne tilanne, mutta selvää on, että kaikki ei ole siinä mennyt putkeen :( Voisitteko laittaa viestiä meidän asiakaspalveluun tai suoraan minulle j-m@ptg.fi, jotta saadaan asia mahdollisimman nopeasti kuntoon ja baarijakkara teille.

Hyvää kevään jatkoa ja ystävällisin terveisin,

Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilasin tuolta raktorin tuli tosi nopeasti alle kahdessa tunnissa perille, sitten tilasi vilelyspellon se tuli kahdessa päivässä ja oli hyvin paketissa säilynyt.

Nyt viljelen kiinankaalia ja ajelen setorilla.

Hyvin menee
    pruut pruut ränkytä ränkytä

• Kyllä on onneton yritys viesteihin vastataan kun jaksetaan. Tavara on niin luokattoman huonoa että ei ilman kehtais antaa.

Varokaa ihmiset kyseistä yritystä.

• Hei Anonyymi,

Olen todella pahoillani, että tilauksenne kohdalla asiat eivät ole menneet niinkuin pitäisi! Ja erityisesti olen harmissani siitä, että ette ole tyytyväisiä tuotteeseemme.

Yritämme jatkuvasti saada tuotteistamme parempia, kuitenkin unohtamassa, että hinta pysyisi asiakkaalle sopivalla tasolla. Tällä hetkellä olemme saaneet 1848 tuotearvostelua 4,08/5tähteä keskiarvolla, joka on itse asiassa kasvamaanpäin ylös päin, eli selvästi oikeaan suuntaan olemme menossa. Voisitko laittaa @viestiä minulle mistä tuotteesta on kyse niin katsotaan mitä tuotteelle voidaan tehdä vai pitääkö se ottaa verkkokaupastamme pois myynnistä kokonaisuudessaan.

Sähköposteihin kykenemme tällä hetkellä vastaamaan noin 3 päivän viiveellä, mikä on tietysti erittäin harmillista. Teemme kuitenkin tällä hetkellä kaikki 10h työpäivää täällä, että saadaan ero kurottua kiinni :) Positiivista on kuitenkin, että varastomme pelaa edelleen todella hyvin ja asiakkaamme saavat tuotteensa(jotka tulevat Lahdesta) noin 2 arkipäivässä tilauksesta.

Mukavaa kevään jatkoa sinne ja ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Olisinpa itsekin taas lukenut täältä millaisia tuotteita kyseinen firma yhä myy. On toki ymmärrettävää että Kiinalainen tuote on yhä Kiinalaista laatua, mutta oli kyllä yllätys että pienessä tuotteessa (seinän viereen asennettava kasvihuone) löytyi tusinan verran selviä virheitä. Onneksi osaa itse nikkaroida jotta sai tuotteen jotenkin kasaan, mutta taitaapi olla että on yhden kesän tuote ja siihen nähden huono sijoitus ja kaikin puolin umpisurkea tuote. Ehkäpä Juha-Matin kannattaisi viettää enemmän aikaa Kiinassa tarkastamassa myymiään tuotteita kuin täällä selittelemässä huonoja asiakas kokemuksia. Laitoin asiakaspalveluunkin viestiä josta auto vastauksena tuli, että asiakaspalvelu on ruuhkautunut. Olen jo tappioni niellyt joten en nyt mitään vastausta odotakaan, kunhan kerroin tuotteen epäkohdista, mutta hieman erikoista jos suurin osa asiakkaista on tyytyväisiä että asiakaspalvelu on täällä kirjoitetun mukaan ollut kiireinen ainakin pari vuotta. Joko palautetta tulee paljon tai firma ei houkuta työntekijöitä. Vai lieneekö rekry puheet asiakaspalveluun vain sanahelinää.

• Hei Anonyymi,

Olen todella pahoillani, että ette ole tyytyväisiä tuotteeseenne! Teemme kyllä täällä päässä kaikkemme, että tuotteemme olisi kaikki hyviä! Pakko kuitenki myöntää, että kun tarpeeksi mitä tahansa tekee niin epäonnistumisia tulee, kuten yllä oleva tuote vaikuttaa olevan palautteesi perusteella. Otamme tuotteen syynniin täällä päässä! Yllä yleisesti tuotteistamme selittenkin, että oikeaan suuntaan olemme kuitenkin menossa ja pääasiassa asiakkaamme ovat niihin erittäin tyytyväisiä :)

Myös yllä puhuin tarkemmin meidän asiakaspalvelun viiveestä. Minuun voi myös hyvin olla suoraan yhteydessä!

Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Lueskelin näitä asiakaspalautteita, koska olen tilaamassa kuntosalilaitetta. Lukemisen jälkeen oli helppo tehdä päätös siirtyä muiden yritysten sivuille.
    Valitettavasti Preecolla on jokin perustavaa laatua olevan ongelma, koska laatupoikkeamat ovat enemmän sääntö kuin poikkeama. Firma tekee hyvää tulosta, mutta asiakkaat kärsiin

• Hei Anonyymi,

Olenkin yllä jo kommentoinut tuotteidemme laatua(joka on siis kyllä keskiarvollisesti erittäin hyvä), mutta tietenkin yksittäistapauksia löytyy(niinkuin kaikista muistakin kaupoista). Tietenkin jokainen huono tuote on liikaa ja poistamme ne tehokkaasti valikoimistamme.

Kuntosalitarvikkeet kategoriassa erityisesti Gorilla Sports kuntosalitarvikkeet ovat laadukkaita(kaikissa myös 2 vuoden takuu). Lisäksi myös sen sivuilla on arvostelut tuotekohtaisesti(lähes jokaisesta tuotteesta löytyy arvostelut), joten sen puoleen tilaaminen sieltä on helppoa.

Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Asiakaspalvelua ei kyllä tältä firmalta saa!! Vittuilua kyllä senkin edestä! Onneksi soitin ennen tilaamista ja kiitos hyvin epäselvää Suomea mongertaneen miehen , jäi tilaus tekemättä! Halusin tietää eroja eri sohvaryhmän välillä, mutta vastaukseksi sain että pitäisikö minun lukea tarkemmin tuotetiedot?!?

Kiitos tästä mieleenpainuvasta kokemuksesta. EN asioi teillä tämän jälkeen ikinä!

• Tilasin lapselle syntymäpäiväksi mönkijän,piti tulla 1-5 päivän kuluessa.nyt jo mennyt 10päivä eikä mitään oo kuulunut.pahin on että maksoin jo mönkijästä.nyt haluaisin rahat takaisin mutta ei vastaa ketään puhelimeen eikä sähköpostii😬

• Mihin numeroon soitit?mä en saa ketään puhelimetse kiinni...

• Hei,

Olen todella pahoillani, kun olemme joutuneet laittamaan asiakaspalvelunumeromme kiinni. Kuten vastaajassa kerromme, haluamme tällä tehostaa asiakaspalveluamme, että pystymme vastaamaan mahdollisimman nopeasti asikkaidemme viestiin. Tässä esimerkkinä, miten tämä nopeuttaa meidän palvelua: 1. Asiakas lähettää meille sähköpostiviestin. 2. Asiakas ei saa meiltä vastausta 24h, jonka jälkeen asiakas soittaa meille ja kyselee puhelimitse asiaa ja että miksi hänelle ei olla vastattu). Hoidamme tässä vaiheessa tilanteen loppuun. 3. Asiakaspalvelijamme lukee asiakkaan alkuperäisen sähköpostiviestin ja alkaa hoitamaan sitä loppuun(lähettää ehkä uuden viestin jossa tarkentavia kysymyksiä tai huomaa jossain vaiheessa että asiakkaan asia onkin jo hoidettu.
      Puhelimemme suljettua voimmekin hoitaa samassa ajassa 2 asiakkaan kysymykset ja näin palvelumme tehostuu.
      Tämä ei ole missään tapauksessa meidän halu, mutta tälläisenä ruuhka-aikana ainoa vaihtoehto, jotta voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman tehokkaasti.
      Lisäksi paranamme muutenkin asiakaspalvelumme tehokkuutta(IT:n kanssa), joka mahdollistaa jo tälle kaudelle tehokkaan ja paremman asiakaspalvelun.
      Kunhan olemme saaneet kysymysvuoren purettua niin avaamme tämän jälkeen heti puhelimen.
      Toki tästä voi myös rivien välistä lukea, että kauppa on käynyt todella hyvin josta tietenkin olemme tyytyväisiä :)

Mukavaa kevään jatkoa sinne,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy
      PS. olemme palkanneet nyt viikon sisään 3 uutta henkilöä meille töihin asiakaspalveluun.

• Tilasin heiltä tuotteen jonka olisin halunnut palauttaa. Palautukseen tarvitaan heiltä jokin palautus paperi, mikä pitää pyytää info@preeco.fi mutta sinne kun laittaa viestiä ja tätä pyytää ei kukaan vastaa siihen.

Tuote toimitettiin vko sitten ja olen vkon odottanut yhteydenottoa jotta saisin kyseisen paperin. Heillä 14päivän palautusoikeus tuotteissa mutta kun ei pysty palauttamaan ilman heihin ollessa yhteydessä ensin.

Asiakaspalvelu numero poissa käytöstä ja yhteydenotot ainoastaan spostilla. Erittäin huono palvelu ja tuotteiden laatu myös.

En suosittele kenellekään jollei ole varma tuotteesta minkä ostaa.

• En suosittele kenellekään..

Kehenkään ei saa yhteyttä kun yrittää tuotteita palauttaa.

• Hei,

Vanhimmat vastaamattomat viestit ovat tällä hetkellä 7 päivän päivän päässä ja keskimäärin vastaamme 3 arkipäivän kuluessa, joten epäilen, että teillekin on jo vastattu ja palautus hoidettu!

Mikäli ei kuitenkaan ole tai teillä on muuta kysyttävää niin voitte olla suoraan minuun yhteydessä niin ratkaistaan ongelmat! :)

Hyvää viikonloppua ja mukavaa kevään jatkoa,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Kauppa käy liian hyvin niinkuin raappana itse mainitsi edellisessä viestissä

Toki tästä voi myös rivien välistä lukea, että kauppa on käynyt todella hyvin josta tietenkin olemme tyytyväisiä :)

Juha-Matti Raappana

• Piti ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kun ei muuten näköjään tapahdu. Kiva että on paljon tullu tilauksia, vaikka ruuhkautunut asiakaspalvelu kuulostaa mun korvaan monelta muultakin pettyneeltä asiakkaalta.

• Hei,

Olen todella harmissani ja erittäin pahoillani, että olette kokeneet, että kuluttaja-asiamieheen yhteydenotto on ainoa vaihtoehto! Epäilen, että ongelma on nyt jo hoidettu meidän päästä kuntoon!
      Mikäli ei kuitenkaan ole tai teillä on muuta kysyttävää niin voitte olla suoraan minuun yhteydessä niin ratkaistaan ongelmat! :)

Hyvää viikonloppua ja mukavaa kevään jatkoa,
      Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Tilauksessa ei ollut ongelmia, 3 tilaus kaupasta ja meni toimituksien tai asiakaspalvelun kohdalla ok. Valittajat liikenteessä täällä :D

• Hei,

Kiva kuulla, että sinulla on tilaus mennyt mukavasti kaikin puolin :)

Juha-Matti Raappana
      j-m@ptg.fi
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

• Ei valittamista, tilaus ja nouto onnistui nopeasti. Erityisesti hinnasta plussaa.

• Ostettu maanantaina ja keskiviikkona baarituolit ja kissan kiipeilypuu kotiovella. Tuotteet kunnossa. Kiva ostaa suomalaiselta kun tuntuu että kaikki kaupat jossain kiinassa.

• En tilaa enää ikinä täältä ,ostan jatkossa suoraan ulkomaiselta valmistajalta tai suosin kokonaan kotimaisia yrityksiä joidenka tuotteet ovat myös kotimaisia, säästyy aikaa ja rahaa sekä saa parempaa palvelua. Tilaus prosessi vaikea ja pitkä, puhelinpalvelu pois käytöstä, sähköpostiin ei vastata, en kehtaisi itse mainostaa suomalaisuudella , koska palvelun ja toiminnan sekä tuotteiden laatu ei vastaa arvojani suomalaisuudesta.

• Nyt puhut täyttä paskaa!!! Kuvitteletko todellakin olevasi muita parempi?! Tarkista faktat ennen paskan jauhantaa !!!

• Itellä ainakin meni tilaus hyvin. Tilasin trampoliinin ja sain vielä sovittua tilauksen sillain et pääsin noutamaan tilauksen varastolta, kun menin helsingistä vääksyyn mökille. Eikä tarvinnut venailla tai noutaa postista. Joka ei varmaankaan ulkomaalaisista verkkokaupoista onnistu 😃 Varaston tohinasta päätellen en tainnut olla ainoa joka päätti tilata mökille tavaraa näin toukokuun aikana.

• Tilasin pojalleni kumiveneen lahjaksi. Valitettavasti vene tyhjentyi vuorokaudessa. Olin yhteydessä asiakaspalveluun ja homma toimi hienosti!! Heidän vikansa se ei ole vaan valmistajan. Asiaa selvitelty asiakaspalvelun kanssa ja tuote vaihdetaan toiseen!! Pelkkää hyvää voin sanoa ja uskallan tilata uudestaankin!!!

• Älkää menkö tilaamaan. Laadudonta ja asiakaspalvelu todella kehnoa. Vaustaukset kysymyksiin voi venyä, jopa kuukauden verran. Itse odottelen vieläkin vastausta. Vastauksen sain 2 viikon jälkeen, sieltä kehotettiin tekemään heidän UUDEN reklamointijärjestelmän kautta ilmoitus puuttuvista osista. Nohh... Järjestelmä ei tietenkään toimi ja nyt olen odottanut toiset 2 viikkoa vastausta.
    MONEN vuoden pyörinyt firma kuuluisi omistaa oikean asiakaspalvelun.
    Jättävät asiakkaan nuolemaan näppejään. Ei hyvä.

• Puinen puutarhapenkki , laatu ei tästä enää huonone , miksi näitä rimpuloita yleensä saa myydä ???

• JA KAUPPA VAAN KÄY vaikka vähän rimpulaa myydäänkin.

Olisko ostajassa vika?

• No onhan se niinkin , mutta pitäis kai kaupallakin joku vastuu olla 👹

• Jos katsoo hintoja ei todellakaan voi olettaa että tuotteen laatu ISKUn tasoa 😂

Halvalla kun et priimatavaraa saa!

• Onko nää käsinojat tehty kattopellistä vai vieläkin ohuempaa ( jos mahdollista) ?

• Pitkän asioinnin jälkeen, asiakaspalvelu toimi ja hoiti hyvin asiat. Muistakaa olla kärsivällisiä. Asiakaspalvelu ei toimi nopeasti, mutta vastaa lopulta kysymyksiinne. Asiakaskokemuksena antaisin numeroksi +7.

• Minulla on hyvä kokemus. Tilasin parvekepenkin, toimitettu lupauksen mukaan ajoissa. Hyvä tavara on ollut sisällä :)

• On kyllä harvinaisen vittumainen firma kaikinpuolin. 2 laatuista paskaa myydään 1 laatuisen hinnalla. Puhelimeen ei Ikinä vastata eikä sähköpostiin. Ensimmäinen ja Viimeinen krt kun tilaan mitään ko.firmasta.

• Siis kertakaikkiaan miten maksavaa asiakasta voidaan tällätavoin kohdella.? Myydään sekundaa ylihinnalla,tuotteet tulee miten sattuu ja missä kunnossa sattuu. Mitään kautta firmaan ei saa mitään yhteyttä. Älkää hyvät ihmiset sotkeutuko tähän firmaan millään tavoin. Nimim :Kuluttaja-asiamiehelle soittoa vakavasti harkitseva.

• Preeco huijaa siinä eniten kun asiakaspalvelu ei toimi. Preeco on esimerkki todella huonosta palvelusta. Antavat vääriä viitteitä joilla palautusta ei saa onnistumaan. Tarvitee nyt kuluttajaviranomaisla hoitamaan asiaa. Alkaa oikeustoimet että saa asian kuntoon.

• Hyvä kun kun on jokin positiivinenkin kommentti. Se ei poista kuitenkaan Preecon ongelmaa jos ei tavaraa pysty palauttamaan ja asiakaspalvelu ei vastaa eikä se todellakaan toimi. Minulla on samanlainen ongelma palautuksen kanssa. Välttäkää tätä verkkokauppaa ehdottomasti jos vähänkin epäilette ostamista.

• Raha kelpaa Preecolle mutta vastuiden hoitaminen ei.

• Tilasin paviljongin, tuli neljässä päivässä, kaikki osat oli mitä tarvitsi, helppo
    oli koota, hinta erittäin kilpailukykyinen, tuli kotipihalle asti vaikka tilasin
    postista noudettavaksi. Sain sen minkä tilasin, ei mitään moittimista, hienosti
    onnistui kaikki. Ensimmäinen kokemus oli hyvä

• Ei ole vielä kokemuksia kun en pääse alkua pidemmälle.
    Haluaisin tilata koiran turvaistuimen, mutta en tiedä onko firma vielä toiminnassa. Eivät vastaa puhelimeen eivätkä sähköpostiin.
    Kuvan vieressä lukee että saapuu arviolta Maanantai,1. Heinäkuu. Nyt on heinäkuun 3. pv.

• Täällä myös pettynyt asiakas..Harhaan johtavaa mainontaa..huonoa asiakaspalvelua..nyt ei saa puhelimella kiinni ja sähköposteihin ei vastata...en tilaa mitään enää tuolta...
      Ois kiva saada asiat vaan kuntoon...lasku tulee eri paikasta ja he eivät voi tehdä mitään kun ei preeco vastaa viesteihin ja hoida asiaa..otan kuluttaja-asiamiehen yhteyksiä...

• Moi!!
    Tilasin fb mainoksen innoittamana preecolta koiratarhan. Mainostettiin suoraan Lahden tehtaalta jopa yhdessä päivässä. Tuli s.postiin
    Vahvistus jossa kiitettiin että valitsin suomalaisen yrityksen ja toimitus 1.7 maanantaina. Noh olin siinä uskossa että tarha tulee lahdesta ja toimitetaan kotiovelle 1.7 maanantaina . Otin edullisen hinnan vuoksi vielä kotiin kuljetuksen.
    Noh 4 päivä otin yhteyksiä jo kun ei tarhaa kuulunut..sain tietooni että kas tarha ei olekkaan Suomessa eikä varsinkaan lahdesta tulossa. Vaan mun tarhani on saksassa ja ei tietoo milloin tulee....noh tuli ilmoitus 9 päivä että pitää hakea se k.marnetistä...mitä helv...meinasin maksaa siitä et tuodaan kotiin...tässä kohtaan olen siis jo laittanut preecolle pari s.postia palautetta ja pari puhelua...niin mun olis asiakkaana pitänyt tietää mistä se tulee...ja mun ois pitänyt tietää mitä lukee et tulee yhdessä päivässä...siis täh..nyt olen laittanut viestiä heille et lähettää uuden laskun koska en maksa kotiin kuljettamisesta koska sitä mulle ei kotiin kuljetettu. Noh puhelin palvelu ei heillä nyt jostain kummasta käytössä..tilapäiväisesti pois käytöstä...s.postiin ei olla vastattu ollenkaan...
    Onko tämä kunnon as.palvelua...

• Erittäin epäluotettava firma. Tilasin tuotteen, joka luvattiin pikatoimituksena 1-3 päivässä perille. 1.5 vuorokauden kuluttua ei tuote ollut liikahtanutkaan. Peruin tilauksen ja tilasin tuotteeni luotettavasta verkkokaupasta josta tuote lähti välittömästi toimitukseen.

• Huh Huh näitä juttuja ja jatkuvaa TJ:n selittelyä. Meinasin jo tilata tuolta sähköpotkulaudan pojalle, mutta nyt se kyllä jää tekemättä. Minun kauppaani ei kuulu tuollainen laatu ja palvelu, on nimittäin muutakin tekemistä.

• Onko mitä kokemuksia muilla ollut kesän
    hittituotteesta sähköpotkulaudoista?Tilasimme perheellemme kaksi 750 euroa kpl. Montaa reissua ei ehditty tehdä. Pultit irti hengenvaarallisesti pyörästä, sähköjohto kiertynyt akselin ympäri ihmeellisesti ja mennyt poikki. Muutakin johtovikaa. Moottorit pitävät ihmeellistä ääntä molemmissa. Onneksi vakavilta vammoilta säästyttiin. Lähinnä olen onnellinen että kukaan ei menettänyt kuitenkaan henkeään näiden vehkeiden kanssa. Ketään ei saada kiinni. Jospa ottavat yhteyttä. Vähättelemättä kenenkään muun ongelmia neuvon olemaan varovainen minkäänlaisten liikkuvien välineiden oston kanssa. Asiaa selvitän onko näissä laajemmaltikin turvallisuusriskiä. R. Hepo-oja

• Hei,

Suuret pahoittelut tästä! Laitoitkin varmaan itse viestin tuohon alemmas, että asia hoidettu kuntoon.

Minuun voi olla asian tiimoilta vielä yhteydessä, mikäli joku asia on jäänyt vielä kesken tai askarruttaa.

yt.
      Juha-Matti
      j-m@ptg.fi
      Preeco Trading Oy

• Asiakaspalveluun saatu tänään yhteys. Tuote otetaan takaisin ja hyvitetään tai vaihdetaan. Hyvin asiallinen keskustelu ja vakavasti tilanne otettiin. Säikähdin yrityksen ympärillä pyörivää keskustelua ja pahoittelen, että itsekin kommentoin tänne ja en osaa poistaa kirjoitusta. Summasummarum asia hoidetaan kuntoon. Asiakaspalvelu oli ammattimainen ja ystävällinen.

• Kyllähän tuo kuitenkin kertoo laitteiden laadusta jotain. Mielenkiintoista olisi kuulla että valitsitko hyvityksen vai vaihdon. Arvaan, vaihdon?

• Asiakaspalvelu syvältä. Ei oteta mitään vastuuta. Tilasin kaksi sähköskuuttia, molemmat aivan susia. Kuluttaja-asiamieheen olen yhteydessä. Voin toki palauttaa rahat, ei vaihdossa "uutta tilalle" sain osan postissa, että voin korjata itse vian. Sanottii et pohjassa laatikko.? Sinne vaan. Osasta tulee noin 10 piuhaan. Helppoa niille, jotka tuota tekee. Minä en osaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Asiakaspalvelu syvältä. Ei oteta mitään vastuuta. Tilasin kaksi sähköskuuttia, molemmat aivan susia. Kuluttaja-asiamieheen olen yhteydessä. Voin toki palauttaa rahat, ei vaihdossa "uutta tilalle" sain osan postissa, että voin korjata itse vian. Sanottii et pohjassa laatikko.? Sinne vaan. Osasta tulee noin 10 piuhaan. Helppoa niille, jotka tuota tekee. Minä en osaa.

Hei,

Suuret pahoittelut tästä!

Minuun voi olla asian tiimoilta vielä yhteydessä tarkemmin, niin voidaan katsoa mikä tässä meni pieleen.

yt.
      Juha-Matti
      j-m@ptg.fi
      Preeco Trading Oy

• Itse tilasin keskiviikkona illalla 22-23 välillä sohvaryhmän ja sain ne perjantaina ennen klo 14 jo Postin kotiinkuljetuksella. Ihan mielettömän nopeaa ja hyvää palvelua. Tuotteet olivat kunnollisia ja kaikki osat mukana pehmusteita myöten. Ei mitään häikkää missään.

• Hei,

Kiva kuulla, että siellä on tilaus mennyt niin kuin pitääkin! :)

yt.
      Juha-Matti
      j-m@ptg.fi
      Preeco Trading Oy

• Tilasin pihakalusteen 15.7. 16.7 tuli vahvistus että kuljetus on matkalla. Mutta koodin mukaan ei ole liikkunut mihinkään. Postilta kyselin niin ei näy tunnus heillä vielä vaikka rekisteröitynyt. Preeco ei ole vastannu sähköposteihin ollenkaan. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Harmittaa kun maksoin tuotteen jo:/ tyhmä minä.

• Hei,

Minuun voi olla asian tiimoilta vielä yhteydessä tarkemmin, niin voidaan katsoa mikä tässä meni pieleen.

yt.
      Juha-Matti
      j-m@ptg.fi
      Preeco Trading Oy

• Ei kannata tilata yhtään mitään, tilasin laskulle tuotteet ja odottelin reilu kuukauden tuotteita joten otin yhteyden asiakaspalveluun. Kuulema sinä päivänä olivat lähettäneet tuotteet. Meni kolme viikkoa eikä tuotteita edelleenkään ollut tullut. Soitin ja kysyin asiasta ja sanoivat että tuotteet lähetetään tänään. Sanoin sitten että perukaa tilaus en jouda enää odottelemaan. Kaikki piti olla ok mutta minulle tulee edelleen perintä laskuja yritykseltä eikä koko tuotteita ole edes tullut ja tilaus piti olla peruttu! Tässä on oltu asiakas palvelun miljoona kertaa yhteydessä eikä mikään hoidu. Ihme toimintaa.

• Hei,

yt.
      Juha-Matti
      j-m@ptg.fi
      Preeco Trading Oy

• Olis kova tarve varastolle. Onko kenelläkään kokemusta esim Preecon tarjoamista metallisista varastoista. Eivät näytä olevan hinnan kiroissa. Pysyykö tuulessa pystyssä

Jos Preecon edustaja lukee tämän saa vastata. Kuinka varastokauppa on käynyt.

• Hei,

Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta!

Reklamaatioprosentti pihavarastoillemme on ollut 1%, eli uskallan sanoa, että laadukkaasta tuotteesta kyse. Pihavarastossa on melko paljon osia, joten kannattaa muistaa varata aikaa kokoamiseen.

yt.
      Juha-Matti
      Preeco Trading Oy

• Ei satana mikä paska firma! Varmistat että tuote voi noutaa, mutta paikanpäällä nostetaan käsiä ylös et moka on ja tuote tulossa Kiinasta ! Ilmoitin asiasta kuluttajamiehelle.

• sensuuri iski , säälittävää! Tottahan se on, tukes ja kuluttaja-asiamies tuttua huttua tälle firmalle. Jos kaikki jauhot puhtaita näin ei varmasti olis !

• Hei,

Uskoisin, että kaikki suuremmat verkkokaupat, ovat tuttuja kyseisille organisaatioille. Tämä tietenkin valitettavaaa, mutta kun jotain tekee paljon niin välillä näin pääsee käymään!

Tukesin kanssa meillä on ollut 7 vuoden aikana muistini mukaan 2 takaisinvetoa, jonka jälkeen olemme hoitaneet asiat heidän ehdottomalla tavalla.

Kuluttaja-asiamiehen kanssa sanoisin, että ehkä kerran 2 viikossa(kesäaikaan), mutta usein ennenkuin heiltä tulee meille yhteydenotto on asia sovittu jo asiakkaamme kanssa niin, ettei häntä tarvita asiassa ollenkaan.

Vuonna 2019 yhtään tilausta ei ole päätynyt kuluttajariitalautakuntaan, eli olemme päässeet kaikissa asioissa yhteisymmärrykseen asiakkaamme kanssa.

yt.
      Juha-Matti
      Preeco Trading Oy

• Hei,

Pahoittelut, että en ole täällä kommentoinut keskusteluun. Kuten joku tuolla mainitsikin, että kannattaako täällä vastailla keskusteluihin, vai vastailla asiakkaiden viesteihin asiakaspalvelussa, oli aivan oikeassa!

Kaikki lähti liikkeelle heikosta maaliskuun myynnistä ja yllättävän suurista huhtikuun myynnistä, joka rampautti meidät täysin asiakaspalvelun osalta. Usein, kun asiakas ei saa vastausta nopeasti hän lähettää meille useamman viestin ja huonnomassa tilanteessa vastaamme jokaiseen viestiin erikseen, mikä ei tietenkään ole tehokasta. Suurin ongelma oli kuitenkin, että meillä oli liian vähän asiakasneuvojia. Asiakaspalveluun ollaan nyt keskitytty ja uskon, että ensi kausi menee huomattavasti paremmin kuin vuosi 2019, esimerkiksi: 1 henkilö varaston ja asiakaspalveluun väliin, enemmän asiakasneuvojia, uusi järjestelmä ja tehtävienjako.

Toimitimme huhtikuu – elokuu yhteensä 22128 tilausta asiakkaillemme ympäri Suomea. Varastomme pystyi toimimaan koko kauden tehokkaasti ja asiakkaamme saivat pakettinsa nopeasti. Ainoana seikkana missä epäonnistuimme varaston osalta oli, että varaosien saatavuudessa saattoi kestää pahimmillaan 2 viikkoa. Tähän olemme ensi kauteen myöskin varautuneet palkkaamalla meille oman varaosahenkilön varastollemme.

Saimme syyskuun alussa kirittyä sähköposteihin vastaamisen takaisin alle 1 päivän vastausaikaan ja nyt ollaan menty sillä tahdilla eteenpäin.

Tämä on ollut meille vaikea vuosi ja pyydänkin sitä anteeksi asiakkailtamme,
    Juha-Matti Raappana
    Preeco Trading Oy

• Tilasin kissan kiipeilypuun joka oli ennakko tilaus tuote. Ensi piti saapua varastolle 23.9 . Koska tuotetta ei alkanut kuulua niin soitin asian tiimoilta.
    Kerrottiin että saapuukin 1.10, taaskaan ei mitään. Jälleen soitto ja ilmoitetaan, että saapuukin 7.10.
    Aivan uskomatonta, eipä kyllä edes harmittaisi näin paljon jos en olisi maksanut tuotetta tilattaessa.
    En suosittele kyseistä firmaa kenellekään.

• Hei,

Olen todella pahoillani ongelmsta! Nuo ennakkotilaustuotteet ovat hieman hankalia meille koska kuvattuja tilanteita sattuu joskus(esim tuossa tilanteessa laiva myöhästyi), noin muutama kontti vuodessa.

Tätä on kuitenkin kompensoitu edullisemmalla hinnalla :)

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      Preeco Trading Oy

• Onpas erikoinen firma

• Jep. Välttäkää. Tilasin 2 tuolia ja maksoin kotiovelle toimituksen. Piti noutaa R kioskilta. Raha kelpasi , eikä vastaa viesteihin.
    t MM

• Hei,

Olen todella pahoillani ongelmsta! Meidän päässä tuollaista ei pitäisi kyllä sattua, koska Postin prinetit(lähetyslaput) tehdään meillä automaattisesti tietokoneelta. Mutta voitko ottaa meihin vielä yhteyttä niin selvitellään asiaa?

Tiedustelin juuri asiakaspalvelustamme asiakaspalveluviestien tilannetta ja maanantailta on tällä hetkellä vastaamattomia viestejä 15kpl. Eli kyllä meillä viesteihin vastataan :) Lisäksi meille voi soittaakin: 03 41092920

Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      Preeco Trading Oy

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.