Mikä onkaan paras judopuku hinta- laatusuhteiltaan? Kokemuksia ja arvioita kiitos.
Paras judopuku
6
1363
Vastaukset
- eirobootti
Halvimpia pukuja ei kannata ostaa. Itsellä kokemusta Noris-, Matsuru- ja Kizoku-merkkisistä puvuista. Niistä Matsuru on ehdottomasti laadukkain ja paras hinta-laatusuhteeltaan. Kannattaa ostaa sellainen puku joka ei kutistu.
- kitupuku
Onko joku muka kutistumaton? Kerro ihmeessä, koska se on aikamoinen ongelma.
- eirobootti
Minulla on sellainen Matsurun IJF-hyväksytty kisapuku, joka ei ole kutistunut. Myyjä jo silloin kaupassa sanoi, että tämä puku ei kutistu eikä todellakaan ole kutistunut.
- Aikaskibkhgf
Mizunolta löytyy hyvin vähän kutistuva kisapuku. Mizukat ja Norikset sopii mulle leikkaukselta paremmin kuin Matsurut, joka on leveämpi malli.
- poihgfnds
Sanoisin, että leikkaus on nimenomaan se suurin asia. Kaikki puvut kutistuu jonkun verran ja se tietysti riippuu vähän puvusta. Kun yhden ostaa, niin osaa seuraavalla kerralla varautua. Tietysti aktiivikisaajalle on tärkeää, että kutistuminen on vähäistä eli puvulla voi kisata "pitkään". Mikä sitten on pitkään onkin toinen juttu.
Itse tykkään Matsurusta. Leveämpi malli, kuten tuossa aiemmin todettiin ja se sopii minulle. Noris ei mene kunnolla edes päälle, oli koko mikä tahansa. Vanha Matsuru kutistui pesussa enemmän kuin uusi, joten oma kokotaulukko meni 5 sentillä uusiksi.
Muitakin pukuja on testimielessä ollut. Budo Nord teki muuten ihan loistavaa pukua, mutta siinä oli myös sisäpinta karhea ja se repi ainakin minun kädet mattotreeneissä niin, että jäin Matsurun käyttäjäksi.
Oletuksena tietysti se, että aina joka pukuvalmistajalta se paras puku. Rätit on kuitenkin rättejä. - qazwsxedc123_
Kutistumisen voi ennakoida. Osta reilu puku ja pese se heti 60 lämmössä. Ei se enää sen jälkeen kutistu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899