Eli olen henkilökohtaisena avustajana naiselle jolla on työssä oleva mies (mies on omasihoitaja ja saa myös omaishoidon tukea). Työaikani on se aika kun mies on töissä, lomani olen myös pitänyt aina samaan aikaan kun mies on ollut lomalla. Saako omainen olla minun kanssa samaan aikaan kotona? Hän on alkanut vaatimaan että jos hän on lomalla niin minun pitäisi olla sillon töissä että hänen ei tarvitse huolehtia vaimostaan. Olenko väärässä koska minulla on sellainen käsitys että en saa olla töissä silloin kun on kotona lomilla yms.
Omaishoitaja ja henkilökohtainen avustaja
Kukkukuu
1
167
Vastaukset
- sinänsäeikokemusta
Omaishoitaja alkaa väsyä eikä ihme rankkaa työtä,mutta milloin sinä sitten pitäisit lomasi,joka myös sinulle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059