Eli olen henkilökohtaisena avustajana naiselle jolla on työssä oleva mies (mies on omasihoitaja ja saa myös omaishoidon tukea). Työaikani on se aika kun mies on töissä, lomani olen myös pitänyt aina samaan aikaan kun mies on ollut lomalla. Saako omainen olla minun kanssa samaan aikaan kotona? Hän on alkanut vaatimaan että jos hän on lomalla niin minun pitäisi olla sillon töissä että hänen ei tarvitse huolehtia vaimostaan. Olenko väärässä koska minulla on sellainen käsitys että en saa olla töissä silloin kun on kotona lomilla yms.
Omaishoitaja ja henkilökohtainen avustaja
Kukkukuu
1
149
Vastaukset
- sinänsäeikokemusta
Omaishoitaja alkaa väsyä eikä ihme rankkaa työtä,mutta milloin sinä sitten pitäisit lomasi,joka myös sinulle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764