Miten rahaa Harleyhin

HDmiäs

Moi, olen Pena 52 v ja ollut Kelassa työssä koko elämäni. Yritin ostaa Harrikan osamaksulla, mutta eivät myyneet. Minulla oli käsirahaakin 120€, jonka lainasin Thaimaasta haaveilevalta työkaverilta. Kela maksaa aina yli 500€/kk minulle ja työkaverilleni. Se on hyvä työpaikka, ne maksaa yksiön vuokrankin melkein kokonaan. Miksi rahoitusyhtiö ei suostunut myymään -84 mallista Sportteria? Heittivät minut pihalie, niin että kaaduin ojaan.

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HDnainen

      Hoidetaan Pena sun ongelmas niin saat oman elämän.
      Rahoitusyhtiöt ei myy Sporstereita, mutta hoidetaan sulle sellainen ihan moottoripyöräliikkeestä.
      Pistä vaan tänne sun nimes ja yhteystiedot, niin tavataan ja sovitaan juttu.
      Mulla on rahaa ja pari Sporaakin, niin voit vaikka ens alkuun lainata toista.

    • Jutustelija1

      Joo kyllä HooDeen pitäisi olla ihmisoikeus, ihme touhua.

      Mutta hyvä että HDnainen ryhtyi heti auttamaan sinua, saat sinäkin asiasi kuntoon ja pyörän alle.

      • HDnainen

        Joo toki me naiset annetaan vertaistukea, eikä veljeä jätetä.

        Kivat vermeet sulla.


      • Jutustelija1

        Joo vertaistuki on tärkeää.

        Kiitos kehuista :-)


    • YxLentäjä

      Ihmettelen miksi tämä Pena Penaalin tylsin kynä, joka on ollut Kelassa koko elämänsä töissä, ei nyt laita yhteystietojaan, kun HDnainen on ojentanut ystävällisesti karvaiset kätensä Penan avuksi.

    • HdNainen

      Hyva tyopaikka sulla. Me ollaan siellä melkein kaikki. Ei ole se työ enää rankkaa. Ennen oli kovaa, kun paperille kirjoitettiin joka kuukausi työvuorolistat, työtön, työtön.... miun äitee kirjoitti aina, kun tuo koulu ei oikein onnistunut. Opin kyllä myöhemmin kirjoittamaan aikuisopetuksessa Hämeenlinnan naisvankilassa.
      Älä synkisty, ei me muutkaan olla prätkiä ostettu. Ne on tullu muilla tavoilla.

      • HDnainen

        Yllä olevan kloonikirjoituksen johdosta peräännyn lupauksestani.
        Olin ajatellut luovuttaa Penalle 2015 1200 Sporani, koska mielestäni vähäosaistenkin tulee saada oma elämä.
        Koska täytän ensiviikolla 75 vuotta, niin ostan enemmän vartalolleni sopivan moottoripyörän.
        Annan vaihdossa kyseisen Sporan.
        Ostan itselleni KTM SA:n koska mielestäni se sopii minulle, eikä ole niin ärhäkkä keulimaan kuin nämä Harley Davidsonit joista minulla on 55 vuoden kokemus.
        Käsi pystyyn kun kohdataan ja koska ajan ilman hanskoja, minut tunnistaa runsaista kultasormuksista, sellaisista oikean keltaisista jotka olen ostanut Thaimaasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe