Yyterin nakuranta

Jakkeporo

Onko kysyinen ranta ainut nakuranta porissa missä porukka käy? Onko naisille oma

48

9282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nutisti

Ei ole naisille omaa rantaa eikä nakulapsillekaan. Taas jonkun femakon aivopieru päässyt palstalle.

• eiainoa

Onhan Kirjurinluodossakin uimaranta. Yyteri ei ole ainoa.

• kiinnostaapaljaspesä

Siellä ei näe paljaita tussuja.

• Jusip
        kiinnostaapaljaspesä kirjoitti:

Siellä ei näe paljaita tussuja.

Majavia näkee... :)

• pumpumpumpumpum
        Jusip kirjoitti:

Uutuutena näkee hirvenmetsästystä.

• läskitlössähtää
        Jusip kirjoitti:

Liikaa läskejä näkee.

• Jocunen
        läskitlössähtää kirjoitti:

Liikaa läskejä näkee.

Älä katso sen enrgiajuomapurkkisi takaa peiliin. Sillä läskinnäkemisestä pääset.

• Porinmies2

Munakarin päässä

• Puhujaveli_Pori_vl

Me käymme mielellämme Yyterin nakurannalla etsimässä uusia synnytyskoneita.

Ystävällisin terveisin
      vanhoillislestadiolainen puhujaveli

• SRKn.edustaja

Veli puhuu täyttä asiaa.

• uffaffaa

Kyllä niitä synnytyskoneita löytyy helpommin seuroista.
        Sieltä löytyy näitä uskonnolla peloteltuja panopuita.

• Anonyymi
        SRKn.edustaja kirjoitti:

Veli puhuu täyttä asiaa.

Ja veivaa broidiaan kankkuun

• 66666666666

Olen muutaman kerran käynyt ko. rannalla puolisoni kanssa. Ihan jees paikka, mutta hyvät helteet pitää olla, jos siellä viihtyy.

Tom of Pori

• vanh.lest.Pori

Onko sinun vaimosi nimi Yrjö?

• Se_on_nimel-
        vanh.lest.Pori kirjoitti:

Onko sinun vaimosi nimi Yrjö?

tään Kalevi tuo uskovaisten vihaaja, eläkeläisukko Heinolasta. Sitä sanotaan homoksi. Sen puolisona on joku Jussi Kempeleestä. Oulun tuomiorovasti Satu Saarine4n on salaa vihakaissut parin joskus maaliskuussa. mutta ei pari - Kalevi ja Jussi siis - vieläkään ole lisääntymäänm päin. Se plisikin hyvä, ettei tuommoisia mulkkuja enempää olisi.

• eikötehnytkutaa
        Se_on_nimel- kirjoitti:

tään Kalevi tuo uskovaisten vihaaja, eläkeläisukko Heinolasta. Sitä sanotaan homoksi. Sen puolisona on joku Jussi Kempeleestä. Oulun tuomiorovasti Satu Saarine4n on salaa vihakaissut parin joskus maaliskuussa. mutta ei pari - Kalevi ja Jussi siis - vieläkään ole lisääntymäänm päin. Se plisikin hyvä, ettei tuommoisia mulkkuja enempää olisi.

Minkä vian sinä löysit hänen mulkustaan?

• Auringonottaja

Onko nakurannan metsikössä auringon ottajia

• eiainakaanihopala

Tottakai melkein kaikki menevät metsikköön auringolta suojaan, ottamaan aurinkoa.

• Stetsoni7

On, koska itse nudistiranta on kovin pieni alue ja sinne kun menet ja olet vähänkin hoikempi, paremmassa kunnossa oleva mies niin kymmenen miestä tulee ja runkkaa vierelläsi heti.

• olenvaankuullu

ne käy pelaamassa vissiin sitä mölkkyä siellä

• Ahmedhazet

Viiime kesänä tuli käytyä yyterin nakurannalla, no minulla nyt on normaali suurenpi penis, mutta kun se sitten rupes ottamaan eteen niin jokin valvoja tuli minulle sanomaan että joku on valittanut minusta ja minun pitä lähteä pois. Hetken mitittyä pakkasin tavarat mukaani ja kysyn miksi ja kuka on valittanut minusta, tietäkseni en ole tehnyt mitä rikosta, minulle vain sanotti että pitä lähteä tai soitetaan poliisi paikalle. Minä tulin siihe tulokkeen että joku kenellä on pikku nakki vain on ollut kateeline minulle, aika outoa toimintaa minusta, uskoisin että naiset on tykännyt katsoa minua ja mies on tullut kade.

• nakunainen1

Siellä on vakiona ainakin kaksi tyyppiä, jotka systemaattisesti haravoi aluetta ja hakee paljaita naisia katseltavakseen. Lippispäinen partaäijä, muovikassissa kaljat ja popcornit. Toinen on kalastajahattu-äijä. Kummallakin vaatteet tietty päällä.
      Toissapäivänä kävin siellä ja tarkoitus oli reilusti nakuilla. Mutta kun alkoi heti sen päiväinen kuhina noiden kahden osalta, en viitsinytkään housuja riisua. Heille riitti paljaat rinnatkin töllättäväksi.
      Ymmärrän kyllä että jos päättää heittäytyä nakuksi, niin on normaalia että joutuu myös katseita kestämään. Mutta jos tullaan lähietäisyydelle patsastelemaan, sitä en ymmärrä. Yksinäinen ja nättikin nainen etenkin vetää näitä pervoja.
      Kysynkin nyt, että olisiko täällä sellaista asiallista miestä sinne hengailukaveriksi nakuilemaan ettei tarvitse yksin olla? Vielä on kesää jäljellä.

• Mä voin joskus lähtee hemkivartijaksi nakurannalle

• Erilainennainen

Käyn siellä uein homona lestaadilaismiehänä hakemassa miestä kenen kanssa tehdä lapsia. Olen siis mies joka syntynyt naisen ruumiiseen.

Itseäni ainakan vaivaa siellä miehet jotka tuijottavat minua pervona. Usein ehdotan heille matkaa luokseni, mutta siinä kohtaa rohkeus pettää kun ehdotan lasten tekoa heti.

• opettajaporist

Yyterissä oli tänään oikein erikoinen tapaus kun kaksi poikaa selkeästi masturboi.
      Luulivat olevansa kai jotenkin piilossa mutta ei ainakaan minun katseeltani.
      Mietin että pitäisikö mennä huomauttamaan järjestyssäännöistä ja epäsiveellisestä
      käytöksestä mutta jätin tällä kertaa huomauttamatta asiasta.
      Pitäisi kai koulussa opettaa käytöstapoja jos ei kotona.

• reinora

Kyllä Yyterissä on harrastettu kautta aikojen muutakin kun uimista.

• Nuori1

Oisko yyteri metsässä tänää menoo sinne menossa juuri nuorimies

• Anonyymi

Yyteri sai oikein valtakunnallista tunnettavuutta lisää.

Eikös se ole pääasia, että puhutaan. Ei sen niin väliä ole mitä puhutaan.

• Anonyymi

Tänään kävin katsomassa paikan. Jonkun verran väkeä. Miehiä suurin osa. Pari vanhempaa miestä kosketteli kalujaan. Yksi nuorempi mies kiimaisena katsoi perääni

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tarkoitat siis että on hyvä kun joiltain ihmisiltä poistetaan heille sopiva harrastus. Ehdotankin nyt että menet itse vaan päivittämään postimerkkejäsi tai perhosiasi.Olet ahdasmielinen pelle.

• Anonyymi

Mitähän vattua, miksei ilman uima asua saa uida nakurannalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän vattua, miksei ilman uima asua saa uida nakurannalla?

Kalat saa traumoja, kyllä pikkukalat pelkää valaita

• Anonyymi

Jää monta matkailu-euroa saamatta Porilta jos nakurantaa ei ole.

• Anonyymi

Suljetaan kaikki ja muutetaan takas nauriskuoppaan. Persujen ja kristillisten ihanne.

• Anonyymi

Ei niillä kahdella-kolmellatoista eurolla ole ratkaisevaa osuutta mihinkään.

• Anonyymi

Kyl kaikkee ,, nakuranta pitää siis lopettaa,, nykyään lapset näkee tv stä ja netistä paljon pahempia asioita,,tappamista ym,, kuin ilman vaatteita oleva ihminen joka ei tee mitään pahaa kenellekään,, eikö ne lapset käy vanhempiensa kanssa saunassakin,,, eikö se ole ihan luonnollista ja onhan tämä ko. ranta oikein merkitty,, ei sinne tarvitse lapsia viedä!!!! Ihmettelevä mummu

• Anonyymi

Kaikenkokoisille naisvärkeille on ihan sama ranta, Litranpullo-Marjallekin kelpaa Kirvatsi, mikä ettei muillekin.

• Anonyymi

Pienet pojat kun näkee niitä kypsyneitä mummeleita siellä rannalla majava auki niin ei ihme että syntyvyys laskee, tuleehan siitä pikkumiehille traumoja.

• Anonyymi

No entä tytöt, kun näkee miesten kylmän meriveden kutistamat, niin lespoksi siinä toistensa majavaa latkuttamaan, helposti päätyvät.

• Anonyymi

Senkö takia pojat ovatkin alkaneet katsella miesten haarovälejä. Esittelijöitähän siellä on ollut puoliheijareissa pyörimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia pojat ovatkin alkaneet katsella miesten haarovälejä. Esittelijöitähän siellä on ollut puoliheijareissa pyörimässä.

Tämä kommentti liittyi kyllä tuohon edelliseen mummojen majava mielikuvaan.

• Anonyymi

Pieru-ämmille on ikioma ranta Norsunluurannikolla. Meillä Suomessa ovat rannat yhteisiä tasa-arvon vuoksi!

• Anonyymi

Onko yyterissä ollut naisia ottamassa nakuna aurinkoa vielä?

• Anonyymi

Onhan siellä. Tatuoituja mätisäkkejä ja hyvin riippunutta lihaa silminkantamattomiin!

• Anonyymi

On siellä. Olin kerran junassa. Meitä oli viisi miestä ja jokainen sai vuorollaan.
      Oli frouva täynnä sitä spermasiittii ja ei oikein tuntunut kivalta, kun oli niin limaista touhua. Nainen kyllä mylvi, kuin sikaa tapettais.

• Anonyymi

Vähän jo luulin olleemme samassa "junassa" vuorotellen nainen kiljui kuin sika, siinä vaunussa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1919
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1753
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1550
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1441
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1028
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      997
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      958
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      931
    Aihe