Moro, millainen fiilis itä-Suomen alueella pääsykokeen tehneillä on kokeesta? Tuntuiko koe helpommalta vai vaikeammalta kuin viimevuonna, ja veikkaatteko nousevatko vai laskevatko rajat Kuopioon ja Joensuuhun tänä vuonna?
Moni oli sitä mieltä, että koe oli melkoisen kompainen. Ainakin Kuopiossa ensimmäisen tunnin jälkeen koesalista lähti melkoinen osa kokeen tekijöistä jo pois.
Kauppiksen koe Itä-Suomen alue
9
603
Vastaukset
- Jebe0002
Sanoisin, että oli koe kuinka helppo tai vaikea tahansa, niin yhtäkään kauppiksen koetta ei tunnissa tehdä huolella valmiiksi ja niin että pisteet olisivat kovinkaan hyvät. Omasta mielestä koe oli helpohko - tosin riippuu hyvin paljon henkilöstä, mikä koetaan vaikeaksi. Mutta esimerkiksi talousmatematiikan osiossa ei ollut kovinkaan haastavia tehtäviä mielestäni ja kansiksen osuudessa ei ollut pahemmin mitään kuvioiden tulkintaa tai BKT-laskuja, mikä oli kyllä iso yllätys.
Yllätyn, jos pisterajat eivät nouse jonkin verran. Tosin itsellä oli sen verran kova panostus, että on vaikea tietää, miten keskivertoisesti porukka on kokeeseen lukenut. Lisäksi hakijamäärät ovat taineet olla tänä vuonna yleisesti ottaen aika tapissa - tosin tästäkin on vaikea taas päätellä mitään, koska osa saattaa käydä kokeissa vain sen takia, että saa työmarkkinatukea yms. yms. tai käydä vain "katsomassa" kokeen ja hakea ensikerralla. - HereIkommer
Mikä veikkaus Joensuun pisterajaksi tänä vuonna?
- joensuunrajaveikkaus
Joensuu 29-29.5
- Nolomies
joensuunrajaveikkaus kirjoitti:
Joensuu 29-29.5
Pikemminkin 26... yritys hyvä.
- joensuuhunko
Lappeeseen ei taida riittää tänä vuonna (50,5p). Yhteispisteillä joensuuhun joka oli viimeinen vaihtoehtoni. Kannattaako mennä?
- L053r
33,5p kuopioon
- Saanskuikfjdkd
Itse sain joensuuhun 25p toivon että riittäisi.. Sisältää ensisijaisuuspisteet. Vaasa oli eka vaihtoehto, mutta sinne tuskin pääsen
- jeppisb
mulla olis joensuuhun 25.75 ensisijasuuden kans :/ saa nähä riittääkö, en usko.
- Huhhuhhhhhhhh
Itselläni 31 joensuuhun ja pelottaa silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817