Suzukit ei pysy kaistalla,
Sivutuuli kun puhaltaa.
Kuski kiihtyy ja vaihtaa merkkiä,
Nyt jo helpotti ajaminen.
Nyt tuulee ja kovaa
11
304
Vastaukset
- tötskät
Köyhän kansan biilit on huteroita, vain panssaroitu sedan ässä mese pysyy kaistalla!
- radiopooli
VARO etteii esinahka tulehdu ku näpläät sitä koko ajan
- telaketjut
Tötteröt tiellä yksin vaeltaa, kaistaa viivaa hamuten!
- klfjslkfjdlsdfjksljd
tsuptsukin polkupyörät esittelyssä, sivutuulta vähän niin runko joustaa niin että takapyörän asentokulmat muuttuvat radikaalisti, aja siinä sitten tuollaisella suoraan :D
https://www.youtube.com/watch?v=HHrewleuMjY - Podiraali
Kylläpä nassikkaa harmittaa ei taida omat rahat riittää kuin vanhaan tojoon. Ja lopeta se pippelin rassaus .enempiä kui kaksi ravistusta katsotaan runkkaukseksi.
- MyyjäMli
Suzukin malleista Vitara ja S Cross ovat todella huonoja ajettavia ja ohjaustuntuma on olematon hiemankin tuulisella kelillä varsinkin. Uusi Swift, SX 4 ja Grand Vitara ovat taasen varsin hyviä ajettavia.
- juhannus.takana
Kas, pikkutrollin perhe on palannut juhannuksen vietosta.
- Just_joo
Kappas, kun S Cross on todella huono, mutta uusi SX4 taas varsin hyvä...
Pitäiskö vähän harjoitella tuota trollaamista jossain muualla?
- autoope
Näyttävät trollit taas virkistyneen kun ovat käyneet uimassa kylmässä vedessä.
Olen ajanut noin 24000km Vitaralla ja puheet moisesta tuuliherkkyydestä ovat pötyä. Kun tulee kova tuuli niin kyllä kopassa kohahtelee ja tuuli ravistaa autoa niinkuin muitakin mutta pysyy kaistalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684