Olen keski-ikäinen mies ja huomasin kutiavan luomen pari kk sitten. Tuli tietenkin raavittua sitä silloin, mutta vieläkin siinä on punottava ihoalue luomen ympärillä, vaikka sitä ei enää syyhytä, enkä raavi sitä enää.
Elikkä jos joku tietää näistä asioista oman kokemuksen perusteella, niin olisi kiva jos saisi jonkilaisen arvion luomestani, voiko se olla vaikka melanooma?
Luomen koko on noin 5 mm.
Laitoin linkin luomestani Aijaa palveluun:
http://aijaa.com/p0UERF
Voiko olla melanooma vai tavallinen luomi kts kuva
melanoomavailuomi
5
163
Vastaukset
- TerkkariHoitaja
Mielestäni näyttää ihan tavalliselta luomelta ja kun sen koko on vain sen 5 mm, niin se on silloin hyvälaatuinen ja normaali luomi. Tuon punoituksen saa loppumaan ihan normaalilla kortisoni voiteella.
- Melano
Suosittelen näyttämistä lääkärille
- Varmuudenvuoksi
Käy näyttämässä ihotautilääkärille, jos tuo punoitus reunoilla ei katoa. Itse tekisin niin.
- Melanoomakorvalehdessä
Korvassani oli melanooma. Se ei kutissut vaan oli aika tumma, melkein musta. Minusta tuo näyttää aika tummalta. Kannattaisi näyttää alan asiantuntijalle.
- RuKi
Käy näyttämässä ihotautilääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683218Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91861- 1111750
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869