Olen keski-ikäinen mies ja huomasin kutiavan luomen pari kk sitten. Tuli tietenkin raavittua sitä silloin, mutta vieläkin siinä on punottava ihoalue luomen ympärillä, vaikka sitä ei enää syyhytä, enkä raavi sitä enää.
Elikkä jos joku tietää näistä asioista oman kokemuksen perusteella, niin olisi kiva jos saisi jonkilaisen arvion luomestani, voiko se olla vaikka melanooma?
Luomen koko on noin 5 mm.
Laitoin linkin luomestani Aijaa palveluun:
http://aijaa.com/p0UERF
Voiko olla melanooma vai tavallinen luomi kts kuva
melanoomavailuomi
5
154
Vastaukset
- TerkkariHoitaja
Mielestäni näyttää ihan tavalliselta luomelta ja kun sen koko on vain sen 5 mm, niin se on silloin hyvälaatuinen ja normaali luomi. Tuon punoituksen saa loppumaan ihan normaalilla kortisoni voiteella.
- Melano
Suosittelen näyttämistä lääkärille
- Varmuudenvuoksi
Käy näyttämässä ihotautilääkärille, jos tuo punoitus reunoilla ei katoa. Itse tekisin niin.
- Melanoomakorvalehdessä
Korvassani oli melanooma. Se ei kutissut vaan oli aika tumma, melkein musta. Minusta tuo näyttää aika tummalta. Kannattaisi näyttää alan asiantuntijalle.
- RuKi
Käy näyttämässä ihotautilääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101243- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9896Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820