Harley Kurko on viisas mies ja käyttää Sporaa.

PuppePippelis

Otsikko on totta ja todiste alla lentonäytösjutusta Kurkon itsensä kirjoittamana.

HondaKurkonAkseli
9.6.2017 19:45

Me ympäristöystävälliset käytämme sporaa Stadissa.

Böndet hengaa navetassa.

Larusta Alfalla tai SAlla.

39

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HDtransuThaimaasta

      Sporaaminen on minulle tuttu asia.

      • Jutustelija1

        Joo no kai se kun on kurko niin tuo itsetuntoa lähteä vaikka sitten julkisella baanalle. Toisin on meillä tavallisilla kuolevaisilla jotka tarvitsemme kilokyykkyjä jotta uskaltaudumme ihmisten ilmoille.


      • HondaKurkonAkseli
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo no kai se kun on kurko niin tuo itsetuntoa lähteä vaikka sitten julkisella baanalle. Toisin on meillä tavallisilla kuolevaisilla jotka tarvitsemme kilokyykkyjä jotta uskaltaudumme ihmisten ilmoille.

        Raitiovaunu on Ratikka meille Stadilaisille.
        Spora on Harley Davidson, eli mailman laadukkain moottoripyörä.


      • HondaKurkonAkseli

        Klooni lepertää. Mutta liikun Stadissa julkisilla, paitsi työmatkat Vantaalle Alfalla. Hermo ei kestä keskustan ruuhkia arkisin, joten dösällä, metrolla, tai sporalla.
        Stadilaisille se on spora, toukohousuille ratikka. Spora on HD-akuankoille jotain, heteroseksiäkin arvokkaampaa.


      • LesboLarusta
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Klooni lepertää. Mutta liikun Stadissa julkisilla, paitsi työmatkat Vantaalle Alfalla. Hermo ei kestä keskustan ruuhkia arkisin, joten dösällä, metrolla, tai sporalla.
        Stadilaisille se on spora, toukohousuille ratikka. Spora on HD-akuankoille jotain, heteroseksiäkin arvokkaampaa.

        Stadilainen ei sano, että Rupee Lepertää Etiäppäin, vaan niin kirjoittaa Sotkamolainen 14 vuotias yksinäinen Bike-lehti-oppinut.
        Muuten, Larusta ei nähny lentonäytöksestä kuin savut ja nekin väärästä kulmasta.
        Aivan turha väittää että Larun miltää parvekkeelta näkyi, mitä tapahtui mattolaituriravintolan edessä, joka oli ykköspaikka.


      • Jutustelija1

        Kunpa ihmiset täällä lukisivatkin edes sitä Bike lehteä, oppisivat sieltä paljon enemmän kuin tarvitsee ennen ajojen alkuun laittamista. Sitten on hyvä siirtyä käytännön opintoihin ja jatkaa Bike opiskeluja suomi24 palstalta vertaistukea hakien.


      • HondaKurkonAkseli
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Kunpa ihmiset täällä lukisivatkin edes sitä Bike lehteä, oppisivat sieltä paljon enemmän kuin tarvitsee ennen ajojen alkuun laittamista. Sitten on hyvä siirtyä käytännön opintoihin ja jatkaa Bike opiskeluja suomi24 palstalta vertaistukea hakien.

        Ei pidä unohtaa olennaista kuitenkaan, koska ilman sitä ei kykene kaikesta tärkeästä kuten ilmailusta keskustelemaan.
        Kehotan alan harrastajana tilaamaan lentokonebongarien käsikirjan, sekä jonkun lentsikkalehden.
        Myös etuovi webbisivulta voi valita itselleen uskottavan asumiskohteen.
        Kokemusta on, suosittelen.


      • Jutustelija1

        Kiitos kokemusasintuntijuudesta kurko, neuvoillamme palstalaiset käyvät hetkessä sekä motoristeista että lentäjistä :-)


    • HondaKurkonAkseli

      Köyhä puolisokea Larun Lesbo vinkuu tyhjää asiaa. Hyvin näkyi näytös parvekkeelta. Alkkisparantolasta tuskin näkimitään?

      • LesboLarusta

        Höpöhöpö.
        Avaappa googlen karttas sielä Sotkamossa ja tiiraa vähän sitä ymmärryksellä mitä on hyvin näkyny.
        Sitte voit jatkaa kirjoittelemaan noita BMW ja HD juttujas joita oot aloittanu taas aamulla.
        Johan on kivaa moottoripyöräilyä, kun pyörä lämpösessä hallissa vaikka hellettä pökkää ja "kuski" viettää aikaansa kirjoitellen tänne kaikkina vuorokauden aikoina perustuen siihen koska piri päässä aiheuttaa impulsseja.


      • HondaKurkonAkseli

        Larun Lepsu, tuota siitä seuraa, kun serkukset lisääntyy keskenään. Ei mulla muuta.

        Ja olihan. Kun Larussa ylimmän kerroksen parvekkeelta katson Kaivariin, näen kaiken Länsisatamasta ja Kaivarin ohi Krunikkaan asti . Menepäs, lepsutytteli, nyt sinne Kuhmon leipäjonoosi takaisin.
        Onko HarleyPoikuliTytteli ruvennut pillunlittaajaksi vielä vanhoilla päivillään?


      • HdLepakko
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Larun Lepsu, tuota siitä seuraa, kun serkukset lisääntyy keskenään. Ei mulla muuta.

        Ja olihan. Kun Larussa ylimmän kerroksen parvekkeelta katson Kaivariin, näen kaiken Länsisatamasta ja Kaivarin ohi Krunikkaan asti . Menepäs, lepsutytteli, nyt sinne Kuhmon leipäjonoosi takaisin.
        Onko HarleyPoikuliTytteli ruvennut pillunlittaajaksi vielä vanhoilla päivillään?

        Kun Sotkamosta Helsingin Lauttasaaren ylimmän kerroksen parvekkeen kautta katselee Helsingin Kaivopuistoon ja tarkkanäköisenä siitä vielä Kruunuhakaan, on todella Suomen puolustusvoimain ja siviililentäjienkin ykkösvalioyksilö.

        Tämä nyt kuitenkin on moottoripyöräpalsta ja Kurkon anti moottoriåyöräilystään HYÖNTEISEN näköisellä on tasan nolla.

        Hyvää kesää mailman ykkösmiehelle, olisipa kaikki sinun kaltaisia niin meillä kaikilla naisilla olisi norsumunainenkusipää.


    • HondaKurkonAkseli

      Enpä ole vielä nähnyt SAn näköisiä hyönteisiä. Oletko sinä? Vai näyttävätkö satiaisesi moottoripyörältä? Ehkä skootterilta? Buaahhaahhaaa.

      • HondaKurkoAkseliOriginal

        Taas klooni kompuroi.

        Ohessa linkki kotiini, josta näkee kaikkialle, missä google on katunäkymää kartoittanut ja tiedoksi, että SA on satiaisen ja minun risteytyksen näköinen, eli norsumunaisen mehiläisen kaltainen.

        https://www.yit.fi/asunnot/helsinki/lauttasaari/merenkulkijanranta?gclid=Cj0KEQjwmv7JBRDXkMWW4_Tf8ZoBEiQA11B2fq5ChUmnRKrKWzoubUJjpoUWKi8cmf8lj9bGtQ8e6fYaAhdJ8P8HAQ

        Repikää siitä fattamotoristit ja teille en kerro mitään mun moottoripyöräilystä, koska mulla ei moottoripyörää oo.


      • HondaKurkonAkseli
        HondaKurkoAkseliOriginal kirjoitti:

        Taas klooni kompuroi.

        Ohessa linkki kotiini, josta näkee kaikkialle, missä google on katunäkymää kartoittanut ja tiedoksi, että SA on satiaisen ja minun risteytyksen näköinen, eli norsumunaisen mehiläisen kaltainen.

        https://www.yit.fi/asunnot/helsinki/lauttasaari/merenkulkijanranta?gclid=Cj0KEQjwmv7JBRDXkMWW4_Tf8ZoBEiQA11B2fq5ChUmnRKrKWzoubUJjpoUWKi8cmf8lj9bGtQ8e6fYaAhdJ8P8HAQ

        Repikää siitä fattamotoristit ja teille en kerro mitään mun moottoripyöräilystä, koska mulla ei moottoripyörää oo.

        Unohtui sanoo että mun Kotarissa on ihana inisevä ääni ja kiva kantata ku vaimo hirnuu.


      • Jutustelija1
        HondaKurkoAkseliOriginal kirjoitti:

        Taas klooni kompuroi.

        Ohessa linkki kotiini, josta näkee kaikkialle, missä google on katunäkymää kartoittanut ja tiedoksi, että SA on satiaisen ja minun risteytyksen näköinen, eli norsumunaisen mehiläisen kaltainen.

        https://www.yit.fi/asunnot/helsinki/lauttasaari/merenkulkijanranta?gclid=Cj0KEQjwmv7JBRDXkMWW4_Tf8ZoBEiQA11B2fq5ChUmnRKrKWzoubUJjpoUWKi8cmf8lj9bGtQ8e6fYaAhdJ8P8HAQ

        Repikää siitä fattamotoristit ja teille en kerro mitään mun moottoripyöräilystä, koska mulla ei moottoripyörää oo.

        Ei pässimpi paikka asua :-)


      • KaverillisestiKurkoVaan
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ei pässimpi paikka asua :-)

        Hei Sotkamolaiset Pässit.

        Katsokaa valokuvaa mun parvekkeelta, siitä voi todeta kuinka hyvä näkymä on Kaivariin.

        Mulla tosin on sellanen ilmailukaukokiikari, jota myös tähtitieteilijät käyttää ja NÄKYY........... auts, nyt rupes keuliiiiiiiiiiiiiiiiiin, täytyy lähtee Alfalla tunnin ruuhkaan kehä kolmoselle, kun en voi ajella SA:lla sutjakkaasti, miksssssssssss, no siks ku mulla ei oooooooooooooo.


    • HondaKurkonAkseli

      Noin ne jurpot oireilee, kun ei ole varaa merinäköala-asuntoon Stadin Larussa, josta näkee myös Länsi2:n ohi Kaivariin ja Krunikkaan. Eikä täällä ole edes fattan asuntoja loispummeille ja narkkareille. Ainakaan merinäköalalla.
      Nyt pikapikaa yhteys MT-hoitajaanne, saatte uudet lääkkeet. Tai sitten siihen loikkaripersupelleihin, saatte kannikkaa Sipilältä. Ja läski -Linstömmiltä.

      Sen verran mun tarttee sanoo, kun lähdin aamulla hupparissa SA:lla ostarille, tuli vitun kylmä olo. Vähän kun Sutsukin eteishelvetissä. Olen nyt kännissä. Suonette anteeksi. Maanantaina Bantulla Arlandasta taas Barcelonaan 127 pax on board, laaturotuvaimoni hoitelua, äänestän Halla-ahoa.

      Nyt rupes hermo palaan. Kyllä elämä voi olla yhtä helvettiä? Mutta SA toimii kuin Kalashnikov.

      • MoiMoiSinneTakaPajulaan

        Ei täälä Thaimaassa ole ostaria, eikä kylmä, mutta sinun kohtalosi on asua eteishelvetissä, jossa on niitä Halla-Ahoja joiden takia mm. olen poistunut sieltä toivottamasta takapajulasta.
        Meillä on vaihteleva näköala, kotoa vuoristo ja "huvilalta" meronäköala siten että on oma ranta, jossa 40 jalkainen Prinsessa.
        Onko sinun veneesi trossit kiinni parveken kaiteessa? (Buster ja 20 heppananen Jajahaja)
        Yrittikö hyttyset pariutua sun tai pyöräs kans huppariajelulla?


      • HondaKurkonAkseli

        Sulla mitään veneitä ole siellä Kyläsaaren alkkismajoituksessa. Saat keräysvaatteita, ohrapuuroa, ja nettiin pääset satunnaisesti. Vituttaako pultsaria, kun jollain on fyffeä?


      • KivaKeuluuKunOnYachts
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Sulla mitään veneitä ole siellä Kyläsaaren alkkismajoituksessa. Saat keräysvaatteita, ohrapuuroa, ja nettiin pääset satunnaisesti. Vituttaako pultsaria, kun jollain on fyffeä?

        Ei olekkaan venettä. vaan..........

        https://www.princessyachts.com/


      • Jutustelija1

        Voin kokemuksesta sanoa että huppari päällä on hieman epämukavaa ajaa ainakin jos vauhtia alkaa olemaan 60

        Se huppu ottaa tuulta kuin purje ja kuristaa mukavasti samalla rasittaen vaatetta itseään.

        Kurkon venemaku näyttää ihan kivalta :-9


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Voin kokemuksesta sanoa että huppari päällä on hieman epämukavaa ajaa ainakin jos vauhtia alkaa olemaan 60

        Se huppu ottaa tuulta kuin purje ja kuristaa mukavasti samalla rasittaen vaatetta itseään.

        Kurkon venemaku näyttää ihan kivalta :-9

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


      • HondaKurkonAkseli
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Voin kokemuksesta sanoa että huppari päällä on hieman epämukavaa ajaa ainakin jos vauhtia alkaa olemaan 60

        Se huppu ottaa tuulta kuin purje ja kuristaa mukavasti samalla rasittaen vaatetta itseään.

        Kurkon venemaku näyttää ihan kivalta :-9

        Venettä minulla ei ole, mutta eipä tuolla alkkistapauksella KivaKeuliiKun VetääLasoliaJaPääppölääkkeitäKyläsaaressa.
        Jutustelija, oletko huomannut, kun pukee hupparin päälle ennen ajoon lähtöä, niin kääntää sen hupun takin sisäpuolelle? Ei lepata.

        Tästä näkyy Kaivari ja Krunikka ihan selvästi, ja näen parvekkeeltani jopa Kuuhun asti. Tulkaas traktorinuijat joskus ihmisten ilmoille navetastanne, näette kuinka meillä kulkee kiskoliikenne Stadissa.


      • ThaimaaOnParatiisi
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Venettä minulla ei ole, mutta eipä tuolla alkkistapauksella KivaKeuliiKun VetääLasoliaJaPääppölääkkeitäKyläsaaressa.
        Jutustelija, oletko huomannut, kun pukee hupparin päälle ennen ajoon lähtöä, niin kääntää sen hupun takin sisäpuolelle? Ei lepata.

        Tästä näkyy Kaivari ja Krunikka ihan selvästi, ja näen parvekkeeltani jopa Kuuhun asti. Tulkaas traktorinuijat joskus ihmisten ilmoille navetastanne, näette kuinka meillä kulkee kiskoliikenne Stadissa.

        Kurko pieni meidän kaikkien palstalaisten aivokääpiö.

        Ensinnäkin tuohon alkkisjuttuusi huomautan, että Sinä olet toitottanut alkoholin käyttöäsi kertoen palstalle punttisalikäyntiesi jälkeisistä ostarikaljoistasi, avattujen viinipullojesi määrän, sekä viimeksi eilen kerroit olevasi kännissä.
        Katso peiliisi ja kysy kuka on alkkistapaus.

        Meillä on asunto Chiang Maissa ja lomanviettopaikka Phuketissa, jossa Suomenkin mittapuun mukaan varsin korkeatasoinen asunto saaressa omalla rannalla.
        Tuossa rannassa on laituri ja siinä laiturissa 40 jalkainen jahti ja väitän että pelkästään tuo "vene" on korkeatasoisempi kuin Sinun asuntosi.
        Väitän myös että sen hankintahinta on korkeampi kuin sinun asuntosi.

        Mitä tulee moottoripyörävaatetukseesi niin huvittaa selittelysi huppariajelusta, pilottitakistasi ja että coreja et käytä koska saat niistä verenmyrkytyksen, joten avoimeksi on jäänyt mikä ihan oikeasti on vaatetuksesi.

        Mikä Larun parvekkeelta näkyy selvästi ja mikä ei, on toki katsojan simissä kuten vaimosi kauneus, mutta totuus on se, että Larusta Kaivariin ja siitä myös Krunikkaan on sen verran matkaa, että paljaalla silmällä lentonäytöksen ne temput jotka oli suunnattu lentonäytöksen yleisölle, näki selkeästi Larusta vain Teräsmies, Hämähäkkimies ja muut Sinun uniisi yöllä saapuvat kaltaisesi Supermiehet.

        TAAS TÄNÄÄN ON SIELÄ HELSINGISSÄ JOPA LÄMPIMÄMPI KELI KUIN EILEN, JOTEN ALOITAPPA NYT SE AJOKAUTESI LAAJENTAEN AJELUITASI OSTOSKESKUSTA KAUEMMAS.


      • HondaKurkonAkseli

        Taimaasen apinat (Jakiksen hoitolan vammakot) ovat taas saaneet päivälääkkeensä. Kyllä niillä rohdoilla mielikuvitus-Harley keulii monta tuntia. Oletteko lepositeissä päivälliseen (ohrapuuro) asti, vai Salkkareihin? Kattokaa Googelista lisää Taimaasen juttuja.
        Edelleenkin parvekkeeltani Larusta näen Kaivopuiston lentonäytöksen suoritusalueen, ja Krunikan länsireunan, heti tosta Uspenskin katedraalin vierestä.

        Mitäs traktoriapinoilla näkyy navetasta? Lehmänvittu, hevoisenkulli, lypsykone, pappaTunturin puhjennut rengas, vai jotain muuta? Vitun Navetta-Niilot Bembölessä tai missä vaan vitun Kitteellä,, ampukaa ittenne.


      • HondaKurkonAkseli

        Näkyy persaukisia Stadin fatta-asunnoissa loisivia jopoilijoita vituttavan, kun jollain on ammattiinsa perusta varallisuus (ja tulonsiirtoina teille vitun paviaaneille), maksaa osin Suomeen ja osin muualle tuloveronsa. Siirrän asuinpaikkani EU:n ulkopuolelle, olkoon Andorra, Monaco, mikä vaan, mutta säästän tuloverotuksessa n. 50donaa per vuosi. Sillä juhlitaan melko pitkään finaaliosuudella.

        Maanantaina bantulla baanalle.


      • HarleyTyttö
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Näkyy persaukisia Stadin fatta-asunnoissa loisivia jopoilijoita vituttavan, kun jollain on ammattiinsa perusta varallisuus (ja tulonsiirtoina teille vitun paviaaneille), maksaa osin Suomeen ja osin muualle tuloveronsa. Siirrän asuinpaikkani EU:n ulkopuolelle, olkoon Andorra, Monaco, mikä vaan, mutta säästän tuloverotuksessa n. 50donaa per vuosi. Sillä juhlitaan melko pitkään finaaliosuudella.

        Maanantaina bantulla baanalle.

        No siinäpä sitä taas tuli rikkaalta ja sivistyneeltä tuloveroja maksavalta meidän kaikkien palstalaisten apinoiden tietoisuuteen, että bantulla baanalle ja Kurkon moottoripyörähaaveilu jatkuu.
        Mennään me apinat baanalle kukin sillä moottoripyörällä joka meillä on ja moikataan haaveilijoille, jotka dallaa kadun reunassa.
        Helsingissä lienee 20 ja täälä 32 joten jätetään hupparit kotiin.


      • NytThaimaassaHauskaa

        Ja vielä tiedoksi kaikille meille apinoille, että Kurkolla on kyky nähdä Ullanlinnan ylitse Katedraali ja taitaa Kurkolla myös tsuumauskatseen lisäksi olla kyky kurkkia nurkan taakse.

        Mikäli joku ylippäätään kiinnostunut, niin googlen Hesan kartta auki josta vasemmalta Lauttasaari.
        Siitä sitten mikäli ei ole Kurkon kaltainen mutkanäkökyky, niin havaitsemaan mikä näkyy ja mikä ei näy.
        Myös välimatkalla normaali yleisölle on merkitystä, mutta ei Kurkolle koska kuten sanottu, hänen silmänsä toimii kuin kiinalaisen turistin puolimetrinen objektiivi kamerassaan.


      • HondaKurkonAkseli

        On taas tullut uudet Taimaasen matkaesitteet, kun HarleyTransventtiiliPoikuliTytteli on noin kiihottuneessa tilassa?
        Hyppääpä nyt 77 bussiin, joka tuo sinut Jakiksesta ihmisten paikoille, siitä sporaan 3 tai 2, mene Kaivarin rantaan, nosta lääkkeiden lasittama katseesi lännen suuntaan, ja siellä minä olen. Heti veden toisella puolen, Merenkulkijanrannassa.
        Sen jälkeen aktivoi mömmöhöyryistä keskushermostoasi 180 asteen pääpönkääntöön itään, josta näet Uspenskin katedraalin (outoja sanoja haisevalle peräpukamavaivaiselle savitapille). Ainakin äsken näin nämä kaikki parvekkeeltani. Vedenpintaa en näe Kaivarissa, mutta ilmailunäytöksessä tuskin on montaa sukellusvenettä.

        Menepäs takaisin hoitolaasi, iltalääkkeet jaetaan kohta.


      • PippelisPuppelis
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        On taas tullut uudet Taimaasen matkaesitteet, kun HarleyTransventtiiliPoikuliTytteli on noin kiihottuneessa tilassa?
        Hyppääpä nyt 77 bussiin, joka tuo sinut Jakiksesta ihmisten paikoille, siitä sporaan 3 tai 2, mene Kaivarin rantaan, nosta lääkkeiden lasittama katseesi lännen suuntaan, ja siellä minä olen. Heti veden toisella puolen, Merenkulkijanrannassa.
        Sen jälkeen aktivoi mömmöhöyryistä keskushermostoasi 180 asteen pääpönkääntöön itään, josta näet Uspenskin katedraalin (outoja sanoja haisevalle peräpukamavaivaiselle savitapille). Ainakin äsken näin nämä kaikki parvekkeeltani. Vedenpintaa en näe Kaivarissa, mutta ilmailunäytöksessä tuskin on montaa sukellusvenettä.

        Menepäs takaisin hoitolaasi, iltalääkkeet jaetaan kohta.

        No se on Puppe tässä hei.

        Nyt on pakko puuttua kovalla kädellä asiaan ja puhua totta.

        Lauttasaaresta EI näy Katetraalia, ei näy mailmanpyörää joka sen edessä, eikä Lauttasaaresta ylipäätään edes näy Punaisten Anttilalaivojen savupiippuakaan.

        Lauttasaaresta näin ollen ei näy myöskään Kruunuhakaan, joka Larun suunnasta katsoen on Katetraalin vasemmalla puolen ja Pressan linnan oikealla puolen jos tarkasti tähtää, ei näy.

        Lauttasaaresta ei myöskään näy edes Katajanokan kärki.

        Nyt on käynyt niin, että Kurko on heittäny läppää Larussa asumisestaan joltain täysin toiselta paikkakunnalta, jota moni on Sotkamoksi arvellut.

        TOTUUS ON SE, ETTÄ KURKON JOKA IKINEN JUTTU ON IDIOOTIN PASKANJAUHANTAA

        JA VUORENVARMA TOTUUS ON, ETTÄ KURKON LAUTTASAAREN TUNTEMUS ON TASNA TARKKAAN NOLLA.

        K A T S O K A A K A R T T A A

        Kurko nähdäkseen mainitsemansa katetraalin, hänen tulee kurkata Jätkänsaaren ja Punavuoren yli.

        Edelleen nähdäkseen Katajanokan, täytyy Kurkolla olla tosi iso tramboliin ja pompsahdukset töpöjaloillaan, että näkee Eiran, Ullanlinnan ja Kaivopuiston yli vähän vaihdelle mitä Nokalta tahtoo tiigata.

        LOPPUKALUSUULI KOHTELIAASTI: Tule Kurko joskus käymään täälä Hesassa hankkimassa vähän parempaa tietoisuutta, että ET..........

        PUHU ITSEÄSI PUSSIIN NOIN KERTAKAIKKISESTI, SIIS PUSSIIN.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Venettä minulla ei ole, mutta eipä tuolla alkkistapauksella KivaKeuliiKun VetääLasoliaJaPääppölääkkeitäKyläsaaressa.
        Jutustelija, oletko huomannut, kun pukee hupparin päälle ennen ajoon lähtöä, niin kääntää sen hupun takin sisäpuolelle? Ei lepata.

        Tästä näkyy Kaivari ja Krunikka ihan selvästi, ja näen parvekkeeltani jopa Kuuhun asti. Tulkaas traktorinuijat joskus ihmisten ilmoille navetastanne, näette kuinka meillä kulkee kiskoliikenne Stadissa.

        Hauskaa mutta muistelin eilen kirjoitellessani juuri sitä kun nuorena huppu selässä laitoin sen sisäpuolelle juuri tuosta syystä.

        Great minds think alike as they say :-)


      • HondaKurkonAkseli

        PippelisPuppelis on kai vetänyt överit iltalääkkeistänsä. No, parempi överit kuin vajarit. Ehkä.

        Menepäs PippeliPuppeli hoitolastasi vaikka toimintaterapiaan Lahdentien varteen, ja bongaa kaikki vihreät Fordit, joita ajaa vihreä homoseksuaali. Tunnistanet lajitoverisi, mutta tunnetko Fordit, ja vihreät?

        Jos hygieniatasosi olisi parempi, voisin kutsua sinut parvekkeelleni 8. kerrokseen katsomaan, mitä kaikkea täältä näkyy. Koko Stadi on tässä näkymässä, jopa kolmoskehän korkeat sähkötolpat Vantaalla IKEAn takana. Vituttaako, kun ainoa rantalomakohteesi on Vaaralan hiekkakuopan kuralammikko, mihin mannet ovat kuseskelleet jo vuosia, eikä siellä vesi vaihdu. Buaahhaahhaa.

        Ilmeisestikin suomenkieli vierasperäisine sanoineen on sinulle vaikeata, joten tässä kohdassa ihmettelen PISA-tuloksiamme. Olet kai käynyt peruskoulun 8 vuotta, mutta kirjoitusasusi on jossain tokaluokkalaisen tasolla, sisältö vielä huonompaa.


      • HarleyTyttö
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        PippelisPuppelis on kai vetänyt överit iltalääkkeistänsä. No, parempi överit kuin vajarit. Ehkä.

        Menepäs PippeliPuppeli hoitolastasi vaikka toimintaterapiaan Lahdentien varteen, ja bongaa kaikki vihreät Fordit, joita ajaa vihreä homoseksuaali. Tunnistanet lajitoverisi, mutta tunnetko Fordit, ja vihreät?

        Jos hygieniatasosi olisi parempi, voisin kutsua sinut parvekkeelleni 8. kerrokseen katsomaan, mitä kaikkea täältä näkyy. Koko Stadi on tässä näkymässä, jopa kolmoskehän korkeat sähkötolpat Vantaalla IKEAn takana. Vituttaako, kun ainoa rantalomakohteesi on Vaaralan hiekkakuopan kuralammikko, mihin mannet ovat kuseskelleet jo vuosia, eikä siellä vesi vaihdu. Buaahhaahhaa.

        Ilmeisestikin suomenkieli vierasperäisine sanoineen on sinulle vaikeata, joten tässä kohdassa ihmettelen PISA-tuloksiamme. Olet kai käynyt peruskoulun 8 vuotta, mutta kirjoitusasusi on jossain tokaluokkalaisen tasolla, sisältö vielä huonompaa.

        POTILASKERTOMUS.

        -Ei havaittavaa aivotoimintaa.

        -Vastavuoroinen kommunikointi samasta asiasta mahdottomuus.

        -Narsismi asteikolla 1-10 on 100. -Ei lääketieteellistä parannuskeinoa.

        -Alkoholin käyttö runsasta.

        -Katse harhaileva, sekä silmät värittömät pupillien laajentumisen johdosta. -Synnynnäinen lisääntymiskyvyttömyys, siis tulee pelkkää ilmaa.

        -Ei jatkoon, ei toivoa, motoristilääketieteellisesti OFF ROAD.

        LIEVENTÄVIÄ HOITO-OHJEITA.

        -Kerran viikossa keskiviikkona kello 18.00 Bembölen kaffestuuganille.

        -Vapaata keskustelua Harleyhenkilöiden kanssa potilaan sydäntä lähellä olevista aiheista, kuten dark smörja ja Harley tyttö poikuli, sekä näkemykset Harley Davidson moottoripyöristä sinkoilevat ruuvit ja mutterit.

        -Loppuillasta vielä mikäli on täysissä ruumiin voimissa kaffestuuganin hirsipenkillä, eikä makaa selällään läheisessä pöpelikössä, niin nöyrää pyyntöä pääsisikö jonkun Harrikan kyydissä Ikean bussipysäkille.

        TAVOITE.

        -Keulivan Harley Davidson naismotoristin kyydissä Ikealle, jonka toteutumisen jälkeen seuraava lääkärissäkäynti ja mikäli ei toteudu kesällä 2017. potilas poistetaan kortistosta.


      • KivaKeuliiJosSeisoo

        Et viittis HarleyPoikuliTytteli levitellä sairaskertomuksiasi tänne.


    • HarleyTyttö

      HONDAKURKOAKSELIN PÄIVITETTY POTILASKERTOMUS.
      Päivitetään päivittäin potilaan pyynnöstä.

      -Ei havaittavaa aivotoimintaa.

      -Vastavuoroinen kommunikointi samasta asiasta mahdottomuus.

      -Narsismi asteikolla 1-10 on 100.

      -Ei lääketieteellistä parannuskeinoa.

      -Alkoholin käyttö runsasta.

      -Katse harhaileva, sekä silmät värittömät pupillien laajentumisen johdosta.

      -Synnynnäinen lisääntymiskyvyttömyys, siis tulee pelkkää ilmaa.

      -Ei jatkoon, ei toivoa, motoristilääketieteellisesti OFF ROAD.

      POTILAAN ITSE KERTOMAA.

      -Kokee näkevänsä esteiden yli ja äärettömiin tarkentaen.

      -Pitää äitiänsä vaimonaan ja palvoo tätä laaturotunaisena.

      -Näkee joka yö saman unen, että on Hämähäkkimies ja ajaa Kottaraisella.

      LÄÄKITYS.

      -Kieltäytyy lääkitykseltä perusteellaan, että syö Virosta ostettuja nappeja ylläpitääkseen ylävartaloa gorillan ylävartaloa muistuttavana.

      -Särkylääkettä sekoituksena ibu ja para suhteessa 50/50 1000 mg tunnin välein jatkuvaan pääkipuun.

      LIEVENTÄVIÄ HOITO-OHJEITA.

      -Kerran viikossa keskiviikkona kello 18.00 Bembölen kaffestuuganille.

      -Vapaata keskustelua Harleyhenkilöiden kanssa potilaan sydäntä lähellä olevista aiheista, kuten dark smörja ja Harley tyttö poikuli, sekä näkemykset Harley Davidson moottoripyöristä sinkoilevat ruuvit ja mutterit.

      -Loppuillasta vielä mikäli on täysissä ruumiin voimissa kaffestuuganin hirsipenkillä, eikä makaa selällään läheisessä pöpelikössä, niin nöyrää pyyntöä pääsisikö jonkun Harrikan kyydissä Ikean bussipysäkille.

      TAVOITE.

      -Keulivan Harley Davidson naismotoristin kyydissä Ikealle, jonka toteutumisen jälkeen seuraava lääkärissäkäynti ja mikäli ei toteudu kesällä 2017. potilas poistetaan kortistosta.

      • HondaKurkonAkseli

        Avasin just viinipullon vaimoni kanssa, huomenna SA:lla kaupungille, maanantaina Tukholmaan, josta Bandeirantella täysissä painoissa Eurooppaan, takaisin Laruun tiistaina.

        Hauskaa viikonloppua teille.


      • HarleyTyttö
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Avasin just viinipullon vaimoni kanssa, huomenna SA:lla kaupungille, maanantaina Tukholmaan, josta Bandeirantella täysissä painoissa Eurooppaan, takaisin Laruun tiistaina.

        Hauskaa viikonloppua teille.

        Kun tässä ehdin niin pyynnöstäsi täydennän potilaskertomuksesi seksuaalista osuutta tahtomallasi tavalla, joka kuuluu kutakuinkin seuraavasti:
        SEKSUAALISUUS.
        Potilaan oman kertoman mukaan hänen ainoat seksikokemukset perustuvat itsensä viihdyttämiseen sooloseksillä.
        ym................

        Hienoa että laajennat ajoreviiriäsi ostarilta kaupungille.
        Mitä jos ajaisit parkkiin torille sinne kilpikonnien väliin ja sitte mailman pyörään kurkkimaan näkyykö ylhäältä Laruun.

        Älä unohda sitä turvaliiviäsi jota lastentarhalaiset käyttää ja muuten.... oletko jo ruuvannut pyörään sen vakiovarusteen joka tuli paketissa mukana.... hiilikuituongenvarsi ja oranssi kolmiolippu sen päässä.


    • HondaKurkonAkseli

      Hei. olen Ausseissa nyt Jumbon puikoissa Lerppa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe