rokkiradiossa.
Pyytäs isukiltaan eikä ulisis et kaupungin pitää antaa.
Lapsellinen "runon"paskantaja.
sama raasu itkee rantatonttia joka kesä.
7
266
Vastaukset
- kyllähän-kunta-jeesaa
Aikanaan ja antaa rantatontin hopearannasta.
Siellä sitten saa maata hengentuotteissaan so. omassa paskassaan. - ylpöllekunniaa
Kovaa laatua näyttää olevan kateus Ylppöä kohtaan. Ymmärrettävää sinänsä; harvassa ovat ne menestyneet harjavaltalaiset. Kateus on kuitenkin tunteista turhin. Aiheuttaa kantajalleen epämiellyttävää oloa ja lyhentää elämää.
- Kännissä-pillerikoomassa
Hittttaasti mökeltävä rikkaan perheen jäläkeejjääny poikavauva.
Kateus pitää ansaita kuten kunnioituskin.
- originaal
Ei täällä ole Maailmanmestaritkaan saaneet kuulemma mitään! Eli tasapuolista kaikille menestyjille.
- harjavaltalainelaine
Samat reppanat kuuntelee radio rockia joka kesä, eivätkä vieläkään käsitä eroa viihteen (olkoonkin huonoa) ja reaalimaailman välillä.
- toisaaltasitten
tiiä sitten mikä rantatonttien tilanne harjavallassa, mut ei välttämättä paskempi juttu, vaikka sellasen luovuttaskin ylpölle, saattas poikia yhtä sun toista kaupungin hyväks....?
- jksdcjhd
Tuskin luovutetaan rantatonttia. Koko kylä on sossujen vallassa. Kyseinen puoluehan on tunnettu oikeudenmukaisuusperiaatteestaan eli helvetillisestä kateudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026