Vaimolta kuulin

Joka on Helsingin Kokoomuksen vaikuttajia ettei siellä tulla hyvällä katsomaan Halla-Ahon mahdollista ministeripestiä. Hajoitusvaaleja pukkaa syksyksi.

23

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän Halla-aho ministeriksi haluakaan, vaan aikoo johtaa puoluettaan Brysselistä.

      • Puoluetta joka on rinnastettavissa jatkossa Le Penin tai Heiderin kaltaisiin puolueisiin? Johtaja antaa kasvonsa sille organisaatiolle jota johtaa. Voihan tietysti olla mahdollista että Terholle annetaan ulkoministerin pesti?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Puoluetta joka on rinnastettavissa jatkossa Le Penin tai Heiderin kaltaisiin puolueisiin? Johtaja antaa kasvonsa sille organisaatiolle jota johtaa. Voihan tietysti olla mahdollista että Terholle annetaan ulkoministerin pesti?

        Parempi persuille, että sen KASVOT olisivatkin suhteellisen vähän esillä.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Parempi persuille, että sen KASVOT olisivatkin suhteellisen vähän esillä.

        Väistit taas taitavasti itse asian.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Väistit taas taitavasti itse asian.

        Ovatko letkautukset asiaa?


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Ovatko letkautukset asiaa?

        Taas tuo helmasyntisi. Kun jäät tappiolle aloitat tuon sanojen vääntelyn.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Taas tuo helmasyntisi. Kun jäät tappiolle aloitat tuon sanojen vääntelyn.

        Samassa tilanteessa sinä katkeroidut.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Samassa tilanteessa sinä katkeroidut.

        Heikko kommentti. Jäit alakynteen. Mutta mennään eteenpäin.


    • HakkaaTattiinKokkeli

      Kokkelit voivat vetää Petterin johdolla tekopyhään käteensä 😋

      • vähäntätämieltä

        Somessa kannattaa säilyttää asiallisuus. Se lisää uskottavuuttakin. Ja vielä kun kirjoittaisit jotain asiaakin eikä pelkkää parin sanan tyhmää mölähtelyä, aina vaan parempi olisi.


      • Tätäkinmieltäjoo

        Tuohan oli asiallinen komentti vai eikö pinet aivosi osaa käsitellä sitä 😁


      • pinet
        Tätäkinmieltäjoo kirjoitti:

        Tuohan oli asiallinen komentti vai eikö pinet aivosi osaa käsitellä sitä 😁

        Ehkäpä sinulla on erilainen käsitys asiallisuudesta jonkun muun kanssa. Jos pidät tuollaista asiallisena, eipä se kyllä ole minulle kuuluva asia.

        Olet oikein hymiöitä alkanut laittamaan. Itse en osaisikaan.

        Täytyykin lähteä opettelemaan.

        Ai pahus, taisinkin jo oppia, olennopeaoppinen. Täytyy lähteä sitten opettelemaan jotain muuta kehittävää puuhaa..
        😀 😃 😄 😁 😆 😅 😂 🤣 ☺️ 😊 😇 🙂 🙃 😉 😌 😍 😘 😗 😙 😚 😋 😜


    • pummeille.kovuutta

      Suomi on vielä kusessa näiden elämäntapapummien kanssa, jotka täälläkin vaahtoavat. Kun ei niitä voi nykyään työleirillekään sijoittaa.

    • realistisesti

      Kokoomus oli persujen pj-vaalien suurin häviäjä. Sen on valittava kahdesta huonosta vaihtoehdosta eli
      1. hajotetaan hallitus ja unohdetaan soten valinnanvapaus, joka on ollut puolueelle keskeisen tärkeä tavoite.
      tai
      2. jatketaan hallituksessa Halla-ahon persujen kanssa, saadaan soten valinnanvapaus, mutta luovutetaan samalla iso kannattajapiikki vihreille ja todennäköisesti hävitään seuraavan hallituksen pääministeriys. Tällä vaihtoehdolla vihreät on syksyllä gallupien kärkipaikalla lähes 20 % kannatuksella, jos valitsevat pj:kseen Touko Aallon.

      • Kokoomuksella on oikeastaan pelkkää voitettavaa mikäli hallitus kaatuu. Silloin ennenaikaisten vaalien jälkeen muodostetaan Sinipunahallitus jossa Demarit lähtevät Kokoomuksen linjoille mm. SOTE:n suhteen. Pieniä kosmeettisia viilauksia toki tehdään SDP:n "kommareiden" rauhoittelemiseksi.
        Mutta Sinipuna Rulettaa ja Isänmaa Kiittää.


      • todellakin-orponen
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kokoomuksella on oikeastaan pelkkää voitettavaa mikäli hallitus kaatuu. Silloin ennenaikaisten vaalien jälkeen muodostetaan Sinipunahallitus jossa Demarit lähtevät Kokoomuksen linjoille mm. SOTE:n suhteen. Pieniä kosmeettisia viilauksia toki tehdään SDP:n "kommareiden" rauhoittelemiseksi.
        Mutta Sinipuna Rulettaa ja Isänmaa Kiittää.

        Ei hallituksen kaatuminen ole kokoomuksen määriteltävissä. Jos kokoomus lähtee hallituksesta, Sipilä voi ottaa sijaan ihan kenet haluaa, vaikkapa SDPn ja kristilliset.

        Turha siellä kokoomuksessa on mesoa. Demokratiasta voitte ottaa oppia persulta.


      • realistisesti
        todellakin-orponen kirjoitti:

        Ei hallituksen kaatuminen ole kokoomuksen määriteltävissä. Jos kokoomus lähtee hallituksesta, Sipilä voi ottaa sijaan ihan kenet haluaa, vaikkapa SDPn ja kristilliset.

        Turha siellä kokoomuksessa on mesoa. Demokratiasta voitte ottaa oppia persulta.

        Luuletko oikeasti, että demarit lähtisivät Sipilän ja persujen kelkkaan? Et kai nyt sentään!

        Se on täysin selvää, että ilman kokoomusta Sipilä ei saa hallitusta kasaan. Ainoa vaihtoehto Sipilälle olisi rakentaa kepu kok sdp/vihr/rkp kd. Noista tuskin demareita tai vihreitä kiinnostaa ja rkp kd vaihtoehdolla hallituksella olisi vain niin marginaalinen enemmistö, että sen varaan tuskin kukaan haluaa rakentaa, koska hallituksen päätöksentekokyky olisi liki nolla.

        Kyllä se vaan on niin, että jos hallitus nyt hajoaa, niin ainoa vaihtoehto on uudet vaalit. Muutoin ei toimintakykyistä hallitusta synnyt tai sitten persujen soinilaisten pitää perustaa uusi puolue, joka menee kepun ja kokoomuksen juoksupojaksi hallitukseen.


      • realistisesti kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että demarit lähtisivät Sipilän ja persujen kelkkaan? Et kai nyt sentään!

        Se on täysin selvää, että ilman kokoomusta Sipilä ei saa hallitusta kasaan. Ainoa vaihtoehto Sipilälle olisi rakentaa kepu kok sdp/vihr/rkp kd. Noista tuskin demareita tai vihreitä kiinnostaa ja rkp kd vaihtoehdolla hallituksella olisi vain niin marginaalinen enemmistö, että sen varaan tuskin kukaan haluaa rakentaa, koska hallituksen päätöksentekokyky olisi liki nolla.

        Kyllä se vaan on niin, että jos hallitus nyt hajoaa, niin ainoa vaihtoehto on uudet vaalit. Muutoin ei toimintakykyistä hallitusta synnyt tai sitten persujen soinilaisten pitää perustaa uusi puolue, joka menee kepun ja kokoomuksen juoksupojaksi hallitukseen.

        Demareilla on tässä tilanteessa pelkästään voitettavaa totta. Samoin Vihreillä. Kummankin kannattaa odottaa seuraavia vaaleja. Kesk.-Kok.-RKP-KD koalitiolla olisi 101 paikkaa eduskunnassa.


      • realistisesti kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että demarit lähtisivät Sipilän ja persujen kelkkaan? Et kai nyt sentään!

        Se on täysin selvää, että ilman kokoomusta Sipilä ei saa hallitusta kasaan. Ainoa vaihtoehto Sipilälle olisi rakentaa kepu kok sdp/vihr/rkp kd. Noista tuskin demareita tai vihreitä kiinnostaa ja rkp kd vaihtoehdolla hallituksella olisi vain niin marginaalinen enemmistö, että sen varaan tuskin kukaan haluaa rakentaa, koska hallituksen päätöksentekokyky olisi liki nolla.

        Kyllä se vaan on niin, että jos hallitus nyt hajoaa, niin ainoa vaihtoehto on uudet vaalit. Muutoin ei toimintakykyistä hallitusta synnyt tai sitten persujen soinilaisten pitää perustaa uusi puolue, joka menee kepun ja kokoomuksen juoksupojaksi hallitukseen.

        Kyllä mutta kokoomuksessa on varmaan mietinnässä myös veljespuolueen töppäily Britanniassa. Kolme vuosisadan möhläystä peräkkäin.

        Gallupit eivät ole vaalitulos vaalikampanjojen jälkeen.


      • S24uomlaineN
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Demareilla on tässä tilanteessa pelkästään voitettavaa totta. Samoin Vihreillä. Kummankin kannattaa odottaa seuraavia vaaleja. Kesk.-Kok.-RKP-KD koalitiolla olisi 101 paikkaa eduskunnassa.

        Eihän SAK:lla ole edes ehdokasta!


    • Funlandiankansalainen

      Orpolle tuli hätä käsiin. Soinin kanssa sovitut diilit joutuvat romukoppaan ja pelkona on, että näsät eduskunnan kolmanneksi suurimpana puolueena joutuukin noudattaan hallitusohjelmaa. Nyt ei voidakkaan tehdä niin kuin edellisessä hallituksessa, jossa näsien ohjelmat toteutettiin oikein kiireellisenä ja pienempien puoleiden ohjelmat unohtuivat. Mikä kiire sillä hallintarekisterillä muuten olikaaan? Voisiko sen jotenkin perua uusintavaaleilla.

    • hddndn

      Vieläkö se 185 kg missi on vaimosi?

    • meisselisetäs

      Vaalit tulee, jos oikeus toteutuu. Ei mitä vain sakkia päästetä johtamaan muuta kuin turkua korkeintaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe