Kokoomus-Isänmaallisuus

äläitkepetteri

Orpo ruikuttaa persujen pj valinnan jälkeen.että täytyy miettiä asiaa Isänmaan kannalta hallitustilanteesta.
Tämä on kakolaista lälläripuhetta.
Kakolle on tärkein raha ja oma etu.Isänmaan edusta viis.
Kakon Isänmaallisuus on eliitti-isänmaallisuutta.

19

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spru

      Menikö Orpolta ja Sipiltä bisnekset vituiks kun lälläri Timon jälkeen tuli isäntä taloon?

    • kivinenPettäjientie

      orpolla skeidat housussa , persut ei olekaan entinen juoksupoika ,jojopuolue .
      Omat edut voi joutua toisenlaiseen tarkasteluun .
      Olis persutkin jättäny perseenuolemisen vähemmälle ,esim hallintarekisteriasiassa , ei olisi nyt tarvinnut itkeä hyvävelikuoron jäsenien .

    • KokkareValuuLahkeeseen

      Kukaan oppositiosta ei kannata Kepulien maakuntia eikä
      kokkerien valinnanvapautta.

      Kokkeri tulee nuolemaan Halla-ahon per... Matu-talonmies Sipilä
      lankkaamaan Halla-ahon kenkiä.

      Väkivaltatuomittu Vapaavuori joutuu avaamaan korillisen punkkupulloja
      Sinnemäen kanssa ja menemään terapiaan.

    • tyutk

      Uusien vaalien jälkeen voisi olla vasureita roikkumassa lahkeessa ja estämässä yksityistämistä.
      Kannataako tuollaista riskiä ottaa?

      T: pihkatappi pyllerössä

    • perccc

      Toivottavasti persut painuu tämän jälkeen unhon yöhön jälleen.
      Mielipiteet tuntuu kovin yksipuolisilts ja tyhmiltä.

      • PAHUUSZ

        Olitko paikalla Jyväskylässä teidän puoluekokouksessa?


    • Persuista tää Hallis on tunnettu hyvin nuivista mielipiteistään.
      Ei hyvä asia. Toivottavasti ei pääse ikinä valta-asemaan Suomes.
      Halla-Aho on tosi suosittu vielä Suomessa, täytyy muistaa että hän kannattaa kuolemanrangaistusta.
      Mix Halliksen kannattajat hyväksyvät tämän asian(kuolemanrangaistus)??

    • suvantokumpu

      Jyrki Kataisen valtionvarain japääministeriyden aikana valtion velka on kasvanut suhteettomasti ja jatkuu vieläkin.Suomen kansan huonompiosaiset,ovat tästä joutuneet kärsimään ja joutuvat edelleenkin. Ja KEPULIT ovat aivan samaa porukkaa.Ihmettelen kuka näitä jaksaa duunareista äänestää. Mutta,niinhän sitä sanotaan,että kun oma maha on täynnä, niin ollaan niin porvareita niin porvareita että. Toivottavasti Halla-ahon valinta tuo hallituksen puntiin jotain vapinaa. Itse olen70vuotias demari ja jotkut sanovat, ettämitä se fossiili oikein horisee. Mutta jokin näkemys se on minullakin tästä nykyisestä menosta.

      • tarkkanäköinen

        Kyllä sitä valtion velkaa on katainen, sipilä ja ennenkaikkea demarit surutta lisänneet. Suomi on tarkoitus ajaa niin pahaan ahdinkoon, että eu tulee pelastavaksi enkeliksi (kreikka) rahat kähjätään elitin taskuihin veroparatiisien. kautta, menossa on suuri puhallus.


      • hyidemu

        Jos tosiaan olet DEMARI sinuna häpeäisin. Demarit oli kakon kanssa johtamassa Suomea lamaan ja velkaantumiseen. Ay-liike johtaa demareita ja lopputuloksen arvaa,


      • Urkinohje

        Urkki totesi aikanaan: "Kokoomusta ei saa koskaan päästää hallitukseen ", ja se ohje on ajankohtainen edelleen. Sipilä ei noudattanut Kekkosen ohjetta suunnitellessaan hallituksen.


    • perseennuolijakun

      Nyt Orpo ripoloi! Jeesmies lähti..

    • AUPerseMaissiJompeJOHTO

      Ällöttävää puhetta isänmaasta aina kun kokkare suunsa avaa. Teot koko isänmaan hyväksi puuttuvat tyystin.

      • PunainenMoskeija

        En olisi tosiaankaan uskonut ettäkaikki kokoomuksessa ovat Islamilaisen kehitysmaamuslimien kalifaatin puolustajia.Eivät eroa mitenkään tässä asiassa viherkommareista, demareista tai rkp:stä


    • tarkkanäköinen

      Puhuvat isänmaallisuudesta , kuin vihervasurit. koulutuksesta .pelkkiä tyhjiä sanoja ei mitään tekoja, aisioiden eteen, kummatkin asiat on itsestään selvyys SUOMALAISELLE ihmiselle.

    • saastalaiset

      Mitä, sanoiko Urpo sanan isänmaa. Nyt on ihan sekaisin. Urpoa ei isänmaa kiinnosta, Urpo tykkää Irakista, Somaliasta, Afganistanista, Nigeriasta jne... niiden kansalaiset ovat etusijalla Urpon arvomaailmassa. Kaveri on ihan pelle. Ne jotka eibät muualla pärjää, menevät politiikkaan.

    • KatsokaaPeiliin

      Mielenkiintoista..... heti kaivettiin Halla-ahon menneisyys esiin....

      Miksei kukaan muistanut vapaavuoren tuomiota kun pormestarikiimassa pyörittiin juuri äsken .

      No . ...tyypillistä KOKOMUSTAA politiikkaa... me olemme aina oikeassa , meille kaikki heti .

      • Ggtggtg

        Kokkareiden valta murenee kun totudenpuhuja astui esiin..


    • Onneksi olkoon jussi. Äänestin sua jo kaksi kertaa , ja nyt olet perussuomalaisten puheenjohtaja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe