Orpo ruikuttaa persujen pj valinnan jälkeen.että täytyy miettiä asiaa Isänmaan kannalta hallitustilanteesta.
Tämä on kakolaista lälläripuhetta.
Kakolle on tärkein raha ja oma etu.Isänmaan edusta viis.
Kakon Isänmaallisuus on eliitti-isänmaallisuutta.
Kokoomus-Isänmaallisuus
19
301
Vastaukset
- Spru
Menikö Orpolta ja Sipiltä bisnekset vituiks kun lälläri Timon jälkeen tuli isäntä taloon?
- kivinenPettäjientie
orpolla skeidat housussa , persut ei olekaan entinen juoksupoika ,jojopuolue .
Omat edut voi joutua toisenlaiseen tarkasteluun .
Olis persutkin jättäny perseenuolemisen vähemmälle ,esim hallintarekisteriasiassa , ei olisi nyt tarvinnut itkeä hyvävelikuoron jäsenien . - KokkareValuuLahkeeseen
Kukaan oppositiosta ei kannata Kepulien maakuntia eikä
kokkerien valinnanvapautta.
Kokkeri tulee nuolemaan Halla-ahon per... Matu-talonmies Sipilä
lankkaamaan Halla-ahon kenkiä.
Väkivaltatuomittu Vapaavuori joutuu avaamaan korillisen punkkupulloja
Sinnemäen kanssa ja menemään terapiaan. - tyutk
Uusien vaalien jälkeen voisi olla vasureita roikkumassa lahkeessa ja estämässä yksityistämistä.
Kannataako tuollaista riskiä ottaa?
T: pihkatappi pyllerössä - perccc
Toivottavasti persut painuu tämän jälkeen unhon yöhön jälleen.
Mielipiteet tuntuu kovin yksipuolisilts ja tyhmiltä.- PAHUUSZ
Olitko paikalla Jyväskylässä teidän puoluekokouksessa?
Persuista tää Hallis on tunnettu hyvin nuivista mielipiteistään.
Ei hyvä asia. Toivottavasti ei pääse ikinä valta-asemaan Suomes.
Halla-Aho on tosi suosittu vielä Suomessa, täytyy muistaa että hän kannattaa kuolemanrangaistusta.
Mix Halliksen kannattajat hyväksyvät tämän asian(kuolemanrangaistus)??- suvantokumpu
Jyrki Kataisen valtionvarain japääministeriyden aikana valtion velka on kasvanut suhteettomasti ja jatkuu vieläkin.Suomen kansan huonompiosaiset,ovat tästä joutuneet kärsimään ja joutuvat edelleenkin. Ja KEPULIT ovat aivan samaa porukkaa.Ihmettelen kuka näitä jaksaa duunareista äänestää. Mutta,niinhän sitä sanotaan,että kun oma maha on täynnä, niin ollaan niin porvareita niin porvareita että. Toivottavasti Halla-ahon valinta tuo hallituksen puntiin jotain vapinaa. Itse olen70vuotias demari ja jotkut sanovat, ettämitä se fossiili oikein horisee. Mutta jokin näkemys se on minullakin tästä nykyisestä menosta.
- tarkkanäköinen
Kyllä sitä valtion velkaa on katainen, sipilä ja ennenkaikkea demarit surutta lisänneet. Suomi on tarkoitus ajaa niin pahaan ahdinkoon, että eu tulee pelastavaksi enkeliksi (kreikka) rahat kähjätään elitin taskuihin veroparatiisien. kautta, menossa on suuri puhallus.
- hyidemu
Jos tosiaan olet DEMARI sinuna häpeäisin. Demarit oli kakon kanssa johtamassa Suomea lamaan ja velkaantumiseen. Ay-liike johtaa demareita ja lopputuloksen arvaa,
- Urkinohje
Urkki totesi aikanaan: "Kokoomusta ei saa koskaan päästää hallitukseen ", ja se ohje on ajankohtainen edelleen. Sipilä ei noudattanut Kekkosen ohjetta suunnitellessaan hallituksen.
- perseennuolijakun
Nyt Orpo ripoloi! Jeesmies lähti..
- AUPerseMaissiJompeJOHTO
Ällöttävää puhetta isänmaasta aina kun kokkare suunsa avaa. Teot koko isänmaan hyväksi puuttuvat tyystin.
- PunainenMoskeija
En olisi tosiaankaan uskonut ettäkaikki kokoomuksessa ovat Islamilaisen kehitysmaamuslimien kalifaatin puolustajia.Eivät eroa mitenkään tässä asiassa viherkommareista, demareista tai rkp:stä
- tarkkanäköinen
Puhuvat isänmaallisuudesta , kuin vihervasurit. koulutuksesta .pelkkiä tyhjiä sanoja ei mitään tekoja, aisioiden eteen, kummatkin asiat on itsestään selvyys SUOMALAISELLE ihmiselle.
- saastalaiset
Mitä, sanoiko Urpo sanan isänmaa. Nyt on ihan sekaisin. Urpoa ei isänmaa kiinnosta, Urpo tykkää Irakista, Somaliasta, Afganistanista, Nigeriasta jne... niiden kansalaiset ovat etusijalla Urpon arvomaailmassa. Kaveri on ihan pelle. Ne jotka eibät muualla pärjää, menevät politiikkaan.
- KatsokaaPeiliin
Mielenkiintoista..... heti kaivettiin Halla-ahon menneisyys esiin....
Miksei kukaan muistanut vapaavuoren tuomiota kun pormestarikiimassa pyörittiin juuri äsken .
No . ...tyypillistä KOKOMUSTAA politiikkaa... me olemme aina oikeassa , meille kaikki heti .- Ggtggtg
Kokkareiden valta murenee kun totudenpuhuja astui esiin..
Onneksi olkoon jussi. Äänestin sua jo kaksi kertaa , ja nyt olet perussuomalaisten puheenjohtaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664