Suomi24 treffipalsta

gkigggt

Kokemuksia Suomi24 treffipalstasta:

Päätin taas pitkän tauon jälkeen luoda profiilin treffipalstalle.
Sain mukavia viestejä tai flirttejä ja tutustuminen alkoi.
No hetken meni ok mutta sitten eräs profiilinsa takana oleva" mies" alkoi haukkumaan lutkaksi ym. kun en heti aamulla ollut vastannut hänen viestiinsä. (juuri heränneenä katselin viestit).
Ja samalla käyttäjä joko blokkasi minut tai poisti profiilinsa, en voinut vastata hänelle.

Jonkin aikaa meni ja kohta TAAS tuli viestiä kuinka olen munahaukka, huora ja pi.... jakaja.
Haukuttiin kaikki naiset alimpaan helv...
Mietin mitä tekee tuollainen "mies" treffipalstalla jos naiset ovat hänen mielestään sellaisia kuin hän kuvaili.
Kirjoittajan nimimerkki oli vaihtunut mutta selvästikkin kirjoituksesta sai selville että sama kirjoittaja taas asialla.
Nyt minä blokkasin hänet enkä halunnut vastata.

Nimimerkkikin on aina kirjoitettu ISOLLA kirjaimella.
Tämä "mies" on joensuulainen ainakin oman kirjoituksensa mukaan ja kirjoittelee jonkin lehden palstallekin juttujaan.

Olen näistä kirjoituksista ym. tehnyt ilmoituksen ylläpidolle ihan senkin takia että palsta siivottaisiin tuollaiselta herjaajalta ja asiattomalta kirjoitukselta.
Toivotaan että asialle tehdään pian jotain.

Onko toisilla samanlaisia tai vastaavia kokemuksia kyseisestä palstasta?

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niksunoljakasta

      Asiasta ytimeen. Saakos sulta?

      • gkigggt

        No löytyi täältäkin yksi tosi fiksu kommentoija.
        Tällaisia täällä on niin kuin tuolla treffipalstallakin.
        Juntteja, puutteessa olevia miehiä ja jos nainen antaa pakin niin huoritellaan ja haukutaan.

        Tarttis miesten vähän miettiä missä vika kun ei naista saa tai kukaan ei halua edes tutustua.

        Mutta tämä ja treffipalsta on nähty ja koettu. Lähden oikeaan maailmaan.


      • On täällä oikeitakin miehuä jotka etsivät aidosti rakastettavaa Naista.
        Minun yhteystietoni on profiilissani joten ota yhteyttä niin näemme ja tunnemme miten kemiamme sopivat yhteen.
        Suukko- ja hyväilyterveisin
        Jalokala Raahesta


      • Tämä_on_todettu
        Jalokala kirjoitti:

        On täällä oikeitakin miehuä jotka etsivät aidosti rakastettavaa Naista.
        Minun yhteystietoni on profiilissani joten ota yhteyttä niin näemme ja tunnemme miten kemiamme sopivat yhteen.
        Suukko- ja hyväilyterveisin
        Jalokala Raahesta

        Aivan, aivan. .
        Ajoittain saattaa jopa miehen vaatimukset täyttäviä yksilöitä käväistä S24- foorumilla, mutta on toivottavaa ettet aiheettomasti lue itseäsi heihin kuuluvaksi, sillä kirjoituksesi sisällöstä päätellen täytät lähinnä pellehermanni -lajityypin tunnusmerkit!


      • gkigggt

        No jopas joku tuli tänne näyttämään taitojaan.
        Mistä niitä sikiää vai onko elämä niin tylsää että pitää jokaiseen viestiin herjaa tunkea.


      • Tämä_on_todettu
        gkigggt kirjoitti:

        No jopas joku tuli tänne näyttämään taitojaan.
        Mistä niitä sikiää vai onko elämä niin tylsää että pitää jokaiseen viestiin herjaa tunkea.

        Niin valitettavaa kuin se onkin, totuus vaatii tuomaan asiat esille juuri sellaisena kuin ne elävässä elämässä on. Suuri osa tälle, kuin muillekin Suoli24 -palstoille kirjoittelevista on henkiseltä kehitykseltään lapsentasolle jääneitä, tyhjänpäiväisiä, oppimattomia, mihinkään kykenettömiä, älylliseltä suorituskyvyltään heikkoja sosiaalipummeja joista ei ole muuhun kuin kiljunjuontiin ja runkkaaman.


      • Ettei_unohtuisi_tämäkään
        Tämä_on_todettu kirjoitti:

        Niin valitettavaa kuin se onkin, totuus vaatii tuomaan asiat esille juuri sellaisena kuin ne elävässä elämässä on. Suuri osa tälle, kuin muillekin Suoli24 -palstoille kirjoittelevista on henkiseltä kehitykseltään lapsentasolle jääneitä, tyhjänpäiväisiä, oppimattomia, mihinkään kykenettömiä, älylliseltä suorituskyvyltään heikkoja sosiaalipummeja joista ei ole muuhun kuin kiljunjuontiin ja runkkaaman.

        Lisätäähän vielä sekin tosiasia ettei suurin osa Suoli24 treffipalstalla esiintyvistä lärveistä ole niin kovin houkuttelevan näköisiä. Hyvimpä nuo tuosta muuten joutaisivat vaikka Somaliaan vuohenkasvattajaksi, mutta hankkiutuvat kuitenkin merirosvoiksi koska pärstäkerroin on jo valmiiksi sopiva siihen hommaan!


    • Ahmedullorf

      Mina olla Ahmed ja haluta myös vaalea nuori soome tytto

      • tghtgh

        Sinä et ole ahmedia nähnytkään.


      • yjuy6du

        Sanoo suomalainen mies. ;)


    • SamSunGlasses

      S24-foorumi on tunnetusti erilaisten viirapäiden kokoontumispaikka, joten mitenkä treffipalsta voisi tehdä siinä suhteessa minkaanlaista poikkeusta. Kun profiilin voi luoda millä nimellä tahansa ja esittää olevansa mitä tahansa mistä tahansa, niin se tarjoaa mahdollisuudet myös kuvailemasi kaltaiseen käytökseen. Näin ollen en olisi kovin vakuuttunut niistä tiedoista joita tietyn tyyppiset kirjoittajat esittävät, sillä epäilen vahvasti etteivät he niin sanotusti likaa omaa pesäänsä, vaan uskottelevat olevansa toiselta paikkakunnalta kuin oikeasti ovat. Niinpä ko. "persoona" saattaa olla joensuulainen tai sitten ei. Sinälläänhän Joensuu on kotipaikkana hyvinkin laaja käsitys, sillä nykyisin siihen lukeutuu Ilomantsin, Juuan, Kontiolahden, Liperin ja Polvijärven kunnat sekä Outokummun kaupunki.
      Treffipalstalta minulla ei ole kokemuksia kuin mitä jokunen vuosi sitten. Koska lukeudun miessukupuoleen, niin vastaavanlaista "palautetta" en onnistunut saamaan sinä aikana jonka jaksoin kirjoitella. Oman kokemukseni kautta tekisi mieli väittää jopa miehillekin löytyvän tätä kautta vähintäin kirjekaveri mikäli elävän elävän lisäksi osaa käyttäytyä myös internetin palstoilla jotakuinkin normaalin ihmisen lailla ilman rottamaisuutta tai sitä idioottimaisuutta joka tietyillä yksilöillä näyttää väkisin tunkevan esiin.

    • JääkarjalaIII

      Minulla perseessä kukka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe