Tuleeko tästä ongelmia esim Majatalon baaritiskillä?
Housuun paskominen
10
354
Vastaukset
- Tenaboy
Jos oot maksava asiakas, niin kaikki ok
- Anonyymi
Nykänen testasi jo reilu vuosi sitten että paskominen on normaalia.
Yrittäjäkin tykkää että tilauksia tulee jatkuvasti kun asiakas pysyy salin puolella
- Pesureppu
Ei. Suomijunttiloissa tuo on normaalia ja sille nauretaan makoisasti. Jotkut jopa rehvastelevat asiasta.
- Anonyymi
Tulee paskaonkelma ellei Oo pyykkäriä nenää
- YritänPidätellä
Minun peräni on hieman väljä ladyboyn käsittelyssä. Joskus ryppylanka pettää ja paskat valahtavat housuun vaikka kuinka yritän pidätellä.
- TarmoPatila
Ei kukaan kiinnitä Pattayalla mitään huomiota tällaiseen pikku asiaan.
Hajut on osa Pattayan street elämää Kerran paskansin niin paljon housuuni että meinasin tulla hulluksi... aimo kysyi mitä teet vessassa jos kerta housuun lasket? Sanoin että kaikki vanhat Annat ja Seurat on täällä ja teen sana ristikkoa samalla kun kakastan housua.
Aimo suuttui ja koetti kaataa vessan vänkärillä, minä lällätin lautojen raosta että lieru lieru lälläti lällää wuuf wuuf ja tuut tuut... silloin vessa kaatui ja vieri rinnettä pitkin alas puroon... vettä tulvi sisään, koetin lanta luukusta pelastautua turvaan mutta pääni ei mahtunut siitä kun jäi poskista kiinni.. onneksi en ollut veden alla kuin 2,5 tuntia niin ei tullut pahempaa happi vajausta aivoon. Aimo sai ehdollista ankeutta ja joutui asumaan kanssani koti arestissa kaali vellillä puoli vuotta rakkaus liitossa...- Anonyymi
Sama homma. Olin niin paniikissa etten tajunnut oven olevan auki. Juutuin vielä kala verkkoon ja Rapalan uistimeen siinä sätkiessä.... nitriittejä vaan reilusti ja hapen ottimet kärsään Punkaharjun terveys keskuksessa ja tuli hyvä fiilis. Luulin vähän aikaa olevani ike turner.
By NunBaII, 62 vessareissua päivässä Anonyymi kirjoitti:
Sama homma. Olin niin paniikissa etten tajunnut oven olevan auki. Juutuin vielä kala verkkoon ja Rapalan uistimeen siinä sätkiessä.... nitriittejä vaan reilusti ja hapen ottimet kärsään Punkaharjun terveys keskuksessa ja tuli hyvä fiilis. Luulin vähän aikaa olevani ike turner.
By NunBaII, 62 vessareissua päivässäAika moinen selviytymis tarina! Kerran meinasivat viedä minut Posion brilliltä putkaan, kun olin nahistellut betoni porsaan kanssa bsykoosissa. Kekkasin paskantaa housuun niin jättivät rauhaan ettei auto sotkeennu... meinasivat tulla hulluiksi kytät!
- Anonyymi
Pasko vaan housuusi mutta ennen sitä laita housun lahkeesi teipillä kiinni ettei paskat valu lattialle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055