Tuleeko tästä ongelmia esim Majatalon baaritiskillä?
Housuun paskominen
14
538
Vastaukset
- Tenaboy
Jos oot maksava asiakas, niin kaikki ok
- Anonyymi
Nykänen testasi jo reilu vuosi sitten että paskominen on normaalia.
Yrittäjäkin tykkää että tilauksia tulee jatkuvasti kun asiakas pysyy salin puolella
- Pesureppu
Ei. Suomijunttiloissa tuo on normaalia ja sille nauretaan makoisasti. Jotkut jopa rehvastelevat asiasta.
- Anonyymi
Tulee paskaonkelma ellei Oo pyykkäriä nenää
- YritänPidätellä
Minun peräni on hieman väljä ladyboyn käsittelyssä. Joskus ryppylanka pettää ja paskat valahtavat housuun vaikka kuinka yritän pidätellä.
- TarmoPatila
Ei kukaan kiinnitä Pattayalla mitään huomiota tällaiseen pikku asiaan.
Hajut on osa Pattayan street elämää Kerran paskansin niin paljon housuuni että meinasin tulla hulluksi... aimo kysyi mitä teet vessassa jos kerta housuun lasket? Sanoin että kaikki vanhat Annat ja Seurat on täällä ja teen sana ristikkoa samalla kun kakastan housua.
Aimo suuttui ja koetti kaataa vessan vänkärillä, minä lällätin lautojen raosta että lieru lieru lälläti lällää wuuf wuuf ja tuut tuut... silloin vessa kaatui ja vieri rinnettä pitkin alas puroon... vettä tulvi sisään, koetin lanta luukusta pelastautua turvaan mutta pääni ei mahtunut siitä kun jäi poskista kiinni.. onneksi en ollut veden alla kuin 2,5 tuntia niin ei tullut pahempaa happi vajausta aivoon. Aimo sai ehdollista ankeutta ja joutui asumaan kanssani koti arestissa kaali vellillä puoli vuotta rakkaus liitossa...- Anonyymi
Sama homma. Olin niin paniikissa etten tajunnut oven olevan auki. Juutuin vielä kala verkkoon ja Rapalan uistimeen siinä sätkiessä.... nitriittejä vaan reilusti ja hapen ottimet kärsään Punkaharjun terveys keskuksessa ja tuli hyvä fiilis. Luulin vähän aikaa olevani ike turner.
By NunBaII, 62 vessareissua päivässä Anonyymi kirjoitti:
Sama homma. Olin niin paniikissa etten tajunnut oven olevan auki. Juutuin vielä kala verkkoon ja Rapalan uistimeen siinä sätkiessä.... nitriittejä vaan reilusti ja hapen ottimet kärsään Punkaharjun terveys keskuksessa ja tuli hyvä fiilis. Luulin vähän aikaa olevani ike turner.
By NunBaII, 62 vessareissua päivässäAika moinen selviytymis tarina! Kerran meinasivat viedä minut Posion brilliltä putkaan, kun olin nahistellut betoni porsaan kanssa bsykoosissa. Kekkasin paskantaa housuun niin jättivät rauhaan ettei auto sotkeennu... meinasivat tulla hulluiksi kytät!
- Anonyymi
Pasko vaan housuusi mutta ennen sitä laita housun lahkeesi teipillä kiinni ettei paskat valu lattialle.
- AnonyymiUUSI
Mulla valui maihin nousu kenkään.
By NumBall (hississä pieremässä)
- Anonyymi
Minulla on huono kokemus baaritiskille paskomisesta, kun luotaantyöntävä baarimikko antoi minulle siitä porttikiellon ja 4 dollarin sakon.
Kärsittyäni porttikiellon, kävin samassa paikassa paskomassa baarijakkaralle, jolloin minua ei sanktioitu mitenkään!
Ihmettelen, kuinka rangaisut voivat vaihdella näinkin paljon samassa paikassa!- AnonyymiUUSI
Onko luontainen paskantaminenkin kriminalisoitu.
On jo aikoihin eletty! Anonyymi kirjoitti:
Onko luontainen paskantaminenkin kriminalisoitu.
On jo aikoihin eletty!Meidän aimo on aina sanonut että joskus elämä kusettaa, joskus paskattaa, vaan ei pottia jaa. Kerran meinasin tulla hulluksi kun aimo lauloi yöllä Pave Maijasta että hän tulee mun sänkyyn ja samaan aikaan oksensi ja paskansi pilalle pyjaman, pussi lakanan, petaus patjan, koko lattia maton ja katto kruunun. Palo kunta ja Auri Kananen oli siivoamassa ja ne sanoi kaikki ettei sellaista oltu ennen nähty. Meinasin tulla hulluksi...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035