Sallittakoon asiaan kuulumaton näin

Lauantai-iltana palstalle. Mitä juotte grillatessa. Oma suosikkini on Pilsner Urquell tyyppinen vahvasti humaloitu olut.

20

230

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paistinpannulla.vain

Miten sinä grillaat vuokra yksiössä ?

• Kattohuoneistossa kelpaa grillailla.

• osaa.ottava
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Kattohuoneistossa kelpaa grillailla.

Vai on sinut vintille sysätty, voi voi. Hyvä kun rohkenit sanoa, saat myötätuntomme. Ihmettelinkin, kun vintin räppänästä roikkui märkä Japanin lippu, mutta pallopaitahan se olikin siinä kuivumassa :-) Halataanko ?

• OikeistOsDem
        osaa.ottava kirjoitti:

Vai on sinut vintille sysätty, voi voi. Hyvä kun rohkenit sanoa, saat myötätuntomme. Ihmettelinkin, kun vintin räppänästä roikkui märkä Japanin lippu, mutta pallopaitahan se olikin siinä kuivumassa :-) Halataanko ?

Suudellaan vaan!

• jos grillaisin joisin vissyä

• Parempi valinta kuin ylihintainen tärpästti jota myös monissa tapauksissa punaviininä myydään.

• kepukep

Urquel on kuin veneen pilssivettä karseine jälkimakuineen.
      Koff, Tuborg ja jokunen tumma olut nautittavia.

• Juotte grillatessa? Vai tarkoititko, että mitä juomme valmiin grilliruoan yhteydessä?

Samapa tuo, sillä en grillaa, paitsi parit makkarat takkahiilloksella kesän aikana. Kaksi tai kolme kertaa kesässä ostan kesätapahtumissa järjestäjien juuri grillaamia siikoja. Makkaran ja kalan painikkeeksi en kaipaa juomia.

• Kysynpä.vaan

että mitäs se vaimosi ajattelee, kun et suo sille vähäistäkään huomiota. Koko päivän olet palstalla ollut, täyttänyt sitä turhanpäiväisillä roiskimillasi.
      Ei vaimosi keskeisissä asemissa kokoomuksessa ole. Ei sieltä ole silmiini pistänyt yhtään kaksimetristä naista.

• 25 vuotta kestänyt parisuhteemme toimii oikein hyvin. Kiitos kysymästä.

• VIINA.VIE

HERRANEN AIKA, ONKO TÄÄLLÄ ALKOHOLIN KÄYTTÄJIÄ ? HAKEUTUKAA MYLLYHOITOON ! YKSIKÄÄN NAINEN EI PIDÄ ALKOHOLIA NAUTTIVASTA MIEHESTÄ ! VIINAPULLOSSA ASUU PAHOLAINEN !

• OLUTKIN.VIE

HERRA PARATKOON ! MITEN KAKSIMETRINEN MISSIVAIMOSI SUHTAUTUU PÄIHDEONGELMAASI ? NÄIN EHKÄ: "AINA SINUA SAA HÄVETÄ !"

• Hiohihihihiii

Suomalainen Karhu III on suosikkini. Ulkomaisista oluista ehkä Ale Cog Gold.

• Karjalaa lukuunottamatta kaikki bulkkilagerit ovat hyviä. Pienpanimo-oluet ovat joskus hyviä joskus taas kiljuun verrattavaa kuraa.

• ResCapitän

Ammuin eilen kalkkunan.Nyt se on grillattu vanhassa lucifer hiiligrillissä.Siinä on sellainen varras ja patterilla toimiva pyöritin.Käytin aseena evp.lahti upseerin pistooliani.Ruokajuomana on itse maltaista tehty kiju .3kg sokeria pussi tuoppi mallasuutetta ja kaksi palaa tuorehiivaa.Juhlajuomana illan edetessä on pontikkaa ja eläinlääkärin reseptillä saamaa pirtua ruskeassa lasipullossa.

• Pirtua ei kyllä enää saa reseptillä edes "vetimien voiteluun" ellei sitä ole tehty esim. glyserolilla juomakelvottomaksi. Pahanmakuistakin se on kuin mikä. Alkosta saa nykyään parempia aineita ja halvemmalla.
        Hiiligrilli on ainoa oikea grilli.

• Puuskanpekatin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Pirtua ei kyllä enää saa reseptillä edes "vetimien voiteluun" ellei sitä ole tehty esim. glyserolilla juomakelvottomaksi. Pahanmakuistakin se on kuin mikä. Alkosta saa nykyään parempia aineita ja halvemmalla.
        Hiiligrilli on ainoa oikea grilli.

Kyllä teollisuuteen saa denaturoimattomia aineita.
        Virosta saa taas juotavat halvemmalla, kepuli kun vaan vatuloi.

• OikeistoSosDem
        Puuskanpekatin kirjoitti:

Kyllä teollisuuteen saa denaturoimattomia aineita.
        Virosta saa taas juotavat halvemmalla, kepuli kun vaan vatuloi.

Varmaankin. Apteekkimailmassa pitää pitää grammalleen kirjaa tuosta spir. fortiksesta. Noissa väkevissä viinaksissa kannattaa vaan muistaa että vaikutus esim. 60 % aineella on moninkertainen tavalliseen kossuun verrattuna. Samoin eivät välttämättä tee vatsan limakalvoille kauhean hyvää.

• kiljukalle

Minä juon kilijua. Maulla ei nii väliä, kuhan ei oo keskenkäynyttä. Tai jos on, riu'ulla pitää olla tarpeeksi tilaa. Aina ei tarvihe edes grillata, pelkkä kiliju riittää. Kun juo kaatokännin, ei tule riitaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe