Lauantai-iltana palstalle. Mitä juotte grillatessa. Oma suosikkini on Pilsner Urquell tyyppinen vahvasti humaloitu olut.
Vastaukset 20
- Paistinpannulla.vain
Miten sinä grillaat vuokra yksiössä ?
- osaa.ottava
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kattohuoneistossa kelpaa grillailla.
Vai on sinut vintille sysätty, voi voi. Hyvä kun rohkenit sanoa, saat myötätuntomme. Ihmettelinkin, kun vintin räppänästä roikkui märkä Japanin lippu, mutta pallopaitahan se olikin siinä kuivumassa :-) Halataanko ?
- OikeistOsDem
osaa.ottava kirjoitti:
Vai on sinut vintille sysätty, voi voi. Hyvä kun rohkenit sanoa, saat myötätuntomme. Ihmettelinkin, kun vintin räppänästä roikkui märkä Japanin lippu, mutta pallopaitahan se olikin siinä kuivumassa :-) Halataanko ?
Suudellaan vaan!
jos grillaisin joisin vissyä
Parempi valinta kuin ylihintainen tärpästti jota myös monissa tapauksissa punaviininä myydään.
- kepukep
Urquel on kuin veneen pilssivettä karseine jälkimakuineen.
Koff, Tuborg ja jokunen tumma olut nautittavia. Juotte grillatessa? Vai tarkoititko, että mitä juomme valmiin grilliruoan yhteydessä?
Samapa tuo, sillä en grillaa, paitsi parit makkarat takkahiilloksella kesän aikana. Kaksi tai kolme kertaa kesässä ostan kesätapahtumissa järjestäjien juuri grillaamia siikoja. Makkaran ja kalan painikkeeksi en kaipaa juomia.- Kysynpä.vaan
että mitäs se vaimosi ajattelee, kun et suo sille vähäistäkään huomiota. Koko päivän olet palstalla ollut, täyttänyt sitä turhanpäiväisillä roiskimillasi.
Ei vaimosi keskeisissä asemissa kokoomuksessa ole. Ei sieltä ole silmiini pistänyt yhtään kaksimetristä naista. - VIINA.VIE
HERRANEN AIKA, ONKO TÄÄLLÄ ALKOHOLIN KÄYTTÄJIÄ ? HAKEUTUKAA MYLLYHOITOON ! YKSIKÄÄN NAINEN EI PIDÄ ALKOHOLIA NAUTTIVASTA MIEHESTÄ ! VIINAPULLOSSA ASUU PAHOLAINEN !
- OLUTKIN.VIE
HERRA PARATKOON ! MITEN KAKSIMETRINEN MISSIVAIMOSI SUHTAUTUU PÄIHDEONGELMAASI ? NÄIN EHKÄ: "AINA SINUA SAA HÄVETÄ !"
- Hiohihihihiii
Suomalainen Karhu III on suosikkini. Ulkomaisista oluista ehkä Ale Cog Gold.
Karjalaa lukuunottamatta kaikki bulkkilagerit ovat hyviä. Pienpanimo-oluet ovat joskus hyviä joskus taas kiljuun verrattavaa kuraa.
- ResCapitän
Ammuin eilen kalkkunan.Nyt se on grillattu vanhassa lucifer hiiligrillissä.Siinä on sellainen varras ja patterilla toimiva pyöritin.Käytin aseena evp.lahti upseerin pistooliani.Ruokajuomana on itse maltaista tehty kiju .3kg sokeria pussi tuoppi mallasuutetta ja kaksi palaa tuorehiivaa.Juhlajuomana illan edetessä on pontikkaa ja eläinlääkärin reseptillä saamaa pirtua ruskeassa lasipullossa.
Pirtua ei kyllä enää saa reseptillä edes "vetimien voiteluun" ellei sitä ole tehty esim. glyserolilla juomakelvottomaksi. Pahanmakuistakin se on kuin mikä. Alkosta saa nykyään parempia aineita ja halvemmalla.
Hiiligrilli on ainoa oikea grilli.- Puuskanpekatin
OikeistoSosDem kirjoitti:
Pirtua ei kyllä enää saa reseptillä edes "vetimien voiteluun" ellei sitä ole tehty esim. glyserolilla juomakelvottomaksi. Pahanmakuistakin se on kuin mikä. Alkosta saa nykyään parempia aineita ja halvemmalla.
Hiiligrilli on ainoa oikea grilli.Kyllä teollisuuteen saa denaturoimattomia aineita.
Virosta saa taas juotavat halvemmalla, kepuli kun vaan vatuloi. Puuskanpekatin kirjoitti:
Kyllä teollisuuteen saa denaturoimattomia aineita.
Virosta saa taas juotavat halvemmalla, kepuli kun vaan vatuloi.Varmaankin. Apteekkimailmassa pitää pitää grammalleen kirjaa tuosta spir. fortiksesta. Noissa väkevissä viinaksissa kannattaa vaan muistaa että vaikutus esim. 60 % aineella on moninkertainen tavalliseen kossuun verrattuna. Samoin eivät välttämättä tee vatsan limakalvoille kauhean hyvää.
- kiljukalle
Minä juon kilijua. Maulla ei nii väliä, kuhan ei oo keskenkäynyttä. Tai jos on, riu'ulla pitää olla tarpeeksi tilaa. Aina ei tarvihe edes grillata, pelkkä kiliju riittää. Kun juo kaatokännin, ei tule riitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483