HooDee - tyhmyyden ilmentymä

KawasakiZZR1400

Syrjäytyneiden puppeleiden viimeinen keino itkeä, että joku ottaisi huomioon ja antaisi jaksuhalin.

Ei mulla muuta.

23

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaKurkonAkseli

      Huomatkaa kaikki, nyt alkaan oireileen Kawa-miehenä, kun ei tuu tarinaa miten ajelen uudella KTM SA:llani.

    • Dorkat

      Harrikkahörhön suurin saavutus on kännissä otettu tatuointi otsaan.

      • DorkasiSinun

        Mikä saa noin kertakaikkisen ykkösluokan valiohenkilön kirjoittamaan tänne palstalle noin korkeatasoisia mielipiteitä ?


      • Anonyymi

        Köyhät japsi pyöräilijät purnaa ihan joutavaa, Eihän ne ole edes pyöriä kun mangeettokaan ei tunnista niitä. Tubbervare kutsuille muitten muovi keräilijöiden joukkoon.


    • HondaKurkonAkseli

      Tässä kohdassa olen syytön just tähän juttuun.

      T: Se alkuperäinen

      • TässäKohtaaSyytön

        Hyvin heitetty..... tässä kohdassa just tähän juttuun olen syytön.

        OLEN SYYTÖN, OLEN SYYTÖN, ÄLKÄÄ KIUSATKO MUA........ Ottaahan mua pattiin ihan niin että silmukkaa heitän ens kerralla ku pääsen Jumbon puikkoihin.

        P...rkele toiset ne vaan uiskentelee nepparitissisten killisilmien kanssa ja mun laaturotunainen vällyjen välissä simahtaneena, ku availi taas viinipulloja hirnuen.


    • entisetNuoretMotopojat

      Keski-ikäinen tai keski-ikää lähestyvä setä hankkii HD:n ja kaikki mahdolliset vaatteet oranssin/mustan tyyliin ja elää menetettyä nuoruuttaan uudelleen. On se vaan niin naurettava näky.

      • Hynkkel

        Ovatko nämä niitä ADHD miehiä?


    • HRMS

      Kateus paistaa läpi, tai .ainakin köyhyys.

      • eiVaanKiinnostaOllaSetä

        Kateus mistä? Halvallahan noita potenssinkohottajia saa.


      • HRMS
        eiVaanKiinnostaOllaSetä kirjoitti:

        Kateus mistä? Halvallahan noita potenssinkohottajia saa.

        Mieti sitä.


    • HondaKurkonAkseli

      Näin viisikymppisellä, melko kova seisokki ( viimeinen mittaus 24cm) pohojammaalaasen laaturotunaisen kanssa.
      Sorry, HD-homot, olen kovapalkkainen virkamieshetero. Jatkakaa parinmuodostustanne ihan keskenänne.

      • YxTyttö

        Johan on vetänyt pienex sitten viimekyttäyksen kun olit parvekkeellas afrikkalaisen norsun kärsän kokoses kans.
        Kävitkö uimassa parvekkees alla kun noin snyfäx on vetässy ?


    • YxTyttö

      Koita uusix snyfämuna niin ettei mode poista.

      • Jutustelija1

        Täällä näköjään otetaan väitteet peniksen jatkeesta kirjaimellisesti :D


      • KlooniKurko

        Ei mulla peenistä oo, pili vaan. Tarttis jatketta. Ja vastakappaletta, vaikka karvasempaakin.


      • KlooniJutustelija1
        KlooniKurko kirjoitti:

        Ei mulla peenistä oo, pili vaan. Tarttis jatketta. Ja vastakappaletta, vaikka karvasempaakin.

        Juuri sen takia Harrikka Lady sulle rukkaset antoikin ja sinä ryhdyit katkeraksi kaikkia laatupyörän omistajian kohtaan.


      • Jutustelija1

        Täällä on näkäjään tulevaisuus turvattu pahimman sattuessa, meillä molemmilla on omat kloonit kurkon kanssa.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Täällä on näkäjään tulevaisuus turvattu pahimman sattuessa, meillä molemmilla on omat kloonit kurkon kanssa.

        *Näköjään ei näkäjään :-)


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        *Näköjään ei näkäjään :-)

        Huumepäissään on hankalaa kirjaittaa. Pyydän anteeksi, alistakaa minua ja ruoskikaa hd remmeillä.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Huumepäissään on hankalaa kirjaittaa. Pyydän anteeksi, alistakaa minua ja ruoskikaa hd remmeillä.

        Alkaa olla Jutustelija1 aika hyvin ja moninaisesti edustettuna tässä ketjussa :-)

        No se on hyvä että nikki pysyy elossa vaikka sitten niin että jokainen tekee osansa.


    • HarleyTyttö

      Minullakin oli ennen pili.

      • HarleyTyttöOriginal

        Talviseisonta näemmä aiheuttaa Kurkolle tarpeen olla Harley Tyttö, no se suodaan koska eihän Kurkolla muuten olisi elämässään sisältöä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe