Adidaksen verkkarit

kolmeraitaaIII

Onks tyttöjen mielest hyvännäköin jos 13v futispoika käyttää addun tiro 15 verkkareit?

15

1945

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monien tyttöjen mielestä se on varmasti hyvännäköistä, mutta tietynlaisten keskustelufoorumien perusteella sitä se on monien "setienkin" mielestä...

• adidasjees

Oon 14v, poika ja pelaan kanssa futista ja mulla samanlaiset verkkarit. Tosi hyvät, pidän niitä koulussakin.

• kolmeraitaaIII

Onls sulla ikinä noussu muna seisoo esim koulussa tai yleisil paikoil et joku on nähny? Mul kävi sillee kerran koulus ja jotkuu tytöt näki ni ne vaa nauro sille. Mul rupee jostaa syystä seisomaan aika usein adduis. En tiiä onko niitten addujen syy

• Housutseisottaa

Mitä vittua syytäks sä housuja siitä että seisoo XDDD päivän naurut

• pätijä
        Housutseisottaa kirjoitti:

Mitä vittua syytäks sä housuja siitä että seisoo XDDD päivän naurut

Ihmisellä voi olla fetissejä esim jostain kankaasta jolle ei voi mitään ja joka aiheuttaa esim verkkareissa seisomisen.

• skaterdude
        pätijä kirjoitti:

Ihmisellä voi olla fetissejä esim jostain kankaasta jolle ei voi mitään ja joka aiheuttaa esim verkkareissa seisomisen.

Siin on just syy miks mä en pysty kovin usein käyttää addun verkkareita yleisillä paikoilla. Seisoo liian helposti. Oon joskus muutaman kerran lähteny himasta adduissa ja jouduin mennä takas vaihtaa farkut tai chino housut. Käytän adduja lähinnä tietyn kaverin seurassa :3

• adidasjees
        kolmeraitaaIII kirjoitti:

Onls sulla ikinä noussu muna seisoo esim koulussa tai yleisil paikoil et joku on nähny? Mul kävi sillee kerran koulus ja jotkuu tytöt näki ni ne vaa nauro sille. Mul rupee jostaa syystä seisomaan aika usein adduis. En tiiä onko niitten addujen syy

Joo on koulussa joskus alkanu seisoo näissä verkkareissa. En tiiä onko ketään sillee huomannut sitä. Mulla on vielä onneksi pieni pippeli joten se ei verkkareissa näy kovin selvästi vaikka seisoo. Ja pidän tosi tiukkoja boksereita silloin kun on nää verkkarit jalassa.

• kolmeraitaaIII kirjoitti:

Xd mulla on vähän sama vika

• Jusxx

No kyll farkut on vaa viell parempi. Addut on vaa semmone perus, nii ei niitä tai niitten käyttäjääkää tuu sillee ees koskaa katottuu.

• TiinGöörl

Addut on siis niin lääst siisonia.

Naurattaa miten just jotku futarit pitää joka paikas tiukkoi adidaksii ja koittaa heruttaa sil että perse näkyy hyvin. :D

Mun mielest verkkarit kuuluu liikkatunnil ja treeneihin ja muullon vois ees vähä koittaa pukeutuu eikä vaa mennä addujonnelauman mukana.

Noi teinipoikii esittävät kommentoijat on kans aika hauskoi. :D

• jokuvaantäältäjostain

Kai niitä saa käyttää? Ne on mukavat ja sen takii mä ainaki käytän niitä, en sen takii et se näyttää siistiltä. Mut joo, joskus vois pukeutuu parempiin vaatteisii (ite oon siis tyttö)

• boy15v

Olen 15v. poika ja käytän harkoissa ja muutenkin tiro 15 addun verkkareita . Joo mulla tänään näkyi pippeli hyvin vasemmassa lahkeessa kun oli löysät bokserit jalassa. Sitten kun on tiukat bokserit niin ei kohoudu niin selvästi lahkeessa.. Mut nää addut on tosi kivat pitää.

• Moi! Elikkäs näin laivalla mun mielestä tosi ihanan pojan ja tunsin vetoa aika kovasti. Tota en oikeesti tiedä yhtään kuka hän oli voin kerto kyllä tuntomerkkejä ! Ja ehdotelkaas sitte :)
      *aika hoikka
      *03-02
      *noin 170 senttiä pitkä (tai yli)
      *aika kimeä ääni vaikka luulin että on möreämpi,koska hän on aika pitkä
      *näin hänet laivalla päivä sitten
      *vaaleat hiukset
      *kulki ainakin laivalla (siniset) ehkä joukkue shortsit
      *en tiedä nimeä tai millä paikkakunnalla asuu,mutta todella kaipaan häntä.
      Kiitos tosi paljon jos jätätte ehdotuksia !

• tytttö15v

uh mä ainakin tykkään ku itekkin pidän melkein aina niitä oon ain ettinykki poikaa joka käyttää kireit addui

• joel14veee

Samanlaiset on mullakin. tänään käytiin iskän kanssa ostaa uudet addut tiro 15, samat kuin aloittajalla. Sitten samalla ostettiin kahet poikien urheilu kerrastot, oranssit ja punaiset. Addut on tosi hyvät ja kivat pitää koulussa. Oon kanssa 13v. harrastan yleisurheilua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      270
      2065
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      67
      1612
    3. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      231
      1387
    4. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      83
      1215
    5. Millainen on ainutkertainen

Ketä et voi unohtaa
      Ikävä
      41
      1169
    6. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      57
      1124
    7. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      1044
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      206
      1019
    9. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1002
    10. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      983
    Aihe