Minulla on ollut tyttöystäväni kanssa ajoittain todella hyvä suhde, usein nautimme toistemme kanssa olemisesta halailemalla, katsomalla telkkaria tai ihan vaan maaten sängyllä. Jossain kuitenkin mättää ja pahasti. Olemme kummatkin masentuneita(minulla lisäksi ahdistuneisuushäiriö) tuntuu usein ettei tyttöystäväni välitä minusta tarpeeksi,suutuspäissään sanoo aina kuinka kaverit ovat hänelle tärkeämpiä ja on ollut välillä turhankin läheinen ex-poikaystävänsä kanssa. Suuttuu aina kun otan puheeksi entisen poikaystävän ja yritän saada selkoa onko hänellä tunteita tätä kohtaan. Itse olen myös usein ihan perseestä häntä kohtaan, omaan päihdeongelman ja suutun usein helposti jos epäilen tyttöystäväni pettämisestä ja saatan sanoa vähän ilkeästi hänelle mutta ei mitään peruuttamatonta. Tyttöystäväni saattaa taas saattaa käskeä minun painua vittuun tai etsiä jonkun muun tai ei suostu puhumaan. Mitenkään en oikein voi auttaa häntä,halit auttavat kuulemma jonkun verran. En myöskään tykkää että hän ravaa jatkuvasti ryyppäämässä ja pettää lupauksia. Olen itsekin tuottanut pettymystä useita kertoja. Kumman on siis muututtava että suhde alkaa toimia? Olen itse ihan hukassa ja en jaksaisi millään:(
Kummassa vika?
2
58
Vastaukset
- Thhredon
Molempien. Lupaukset on pidettättävä, ja asiat olis pakko saada puhua halki, sillä ei muuten suhteesta vaan tule mitään. Sun pitäs lakata sanomasta mitään semmosta ilkeää, mihin ett halua samantyyppistä palautetta. Tosi usein ihmiset tuppaa vastaan samalla mitalla, ja toisinaan siitä jää tapa jolloin huomaamattakin kettuiltua toiselle, vaikka hänestä välittäisikin.
Kuten sanottu, molempien.
Huonoon suhteeseen ei myöskään kannata jäädä roikkumaan. Jos homma ei yrittämisenkään jälkeen toimi, niin se ei toimi. Ei kaikkia pareja ole luotu toisilleen.
Siispä muutu ensin itse ja edellytä sen jälkeen muutosta myös tyttöystävältäsi. Jos muutosta ei tapahdu, on parempi erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702065Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i671612Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2311387- 831215
- 411169
- 571124
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801044Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment2061019Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas81002- 73983