Minulla on ollut tyttöystäväni kanssa ajoittain todella hyvä suhde, usein nautimme toistemme kanssa olemisesta halailemalla, katsomalla telkkaria tai ihan vaan maaten sängyllä. Jossain kuitenkin mättää ja pahasti. Olemme kummatkin masentuneita(minulla lisäksi ahdistuneisuushäiriö) tuntuu usein ettei tyttöystäväni välitä minusta tarpeeksi,suutuspäissään sanoo aina kuinka kaverit ovat hänelle tärkeämpiä ja on ollut välillä turhankin läheinen ex-poikaystävänsä kanssa. Suuttuu aina kun otan puheeksi entisen poikaystävän ja yritän saada selkoa onko hänellä tunteita tätä kohtaan. Itse olen myös usein ihan perseestä häntä kohtaan, omaan päihdeongelman ja suutun usein helposti jos epäilen tyttöystäväni pettämisestä ja saatan sanoa vähän ilkeästi hänelle mutta ei mitään peruuttamatonta. Tyttöystäväni saattaa taas saattaa käskeä minun painua vittuun tai etsiä jonkun muun tai ei suostu puhumaan. Mitenkään en oikein voi auttaa häntä,halit auttavat kuulemma jonkun verran. En myöskään tykkää että hän ravaa jatkuvasti ryyppäämässä ja pettää lupauksia. Olen itsekin tuottanut pettymystä useita kertoja. Kumman on siis muututtava että suhde alkaa toimia? Olen itse ihan hukassa ja en jaksaisi millään:(
Kummassa vika?
2
60
Vastaukset
- Thhredon
Molempien. Lupaukset on pidettättävä, ja asiat olis pakko saada puhua halki, sillä ei muuten suhteesta vaan tule mitään. Sun pitäs lakata sanomasta mitään semmosta ilkeää, mihin ett halua samantyyppistä palautetta. Tosi usein ihmiset tuppaa vastaan samalla mitalla, ja toisinaan siitä jää tapa jolloin huomaamattakin kettuiltua toiselle, vaikka hänestä välittäisikin.
Kuten sanottu, molempien.
Huonoon suhteeseen ei myöskään kannata jäädä roikkumaan. Jos homma ei yrittämisenkään jälkeen toimi, niin se ei toimi. Ei kaikkia pareja ole luotu toisilleen.
Siispä muutu ensin itse ja edellytä sen jälkeen muutosta myös tyttöystävältäsi. Jos muutosta ei tapahdu, on parempi erota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072