Elikkä, ongelma on yllättäen alkanut kytkinpolkimen tärinä/väpätys sekä alaspolkiessa että kun laskee polkimen ylös. Tuntuu siis jalkaa vasten välillä selvempi tärinä ja välillä kevyempänä. Vaihteet vaihtuu hyvin, eikä kytkin mielestäni luista.
Onko kellään mitään ideaa mistä mahtaa johtua?
Tuntuu varsinkin kaupunkiajossa aika veemäiseltä ja pelottaa koska lagu taas jättää tien päälle. Hyvää kesää ja pitkiä hermoja ranskalaisten omistajille. Toki muillekkin!
Laguna 2 vm 2004 kytkinpolkimen tärinä!
4
171
Vastaukset
- kökkötraktorix
Uusi kytkinpaketti tarvitaan, tietenkin painelaakeri uusittava samalla. Rohkea rellukuski ajaa niin kauan kuin kytkin suostuu toimimaan ilman luistamista.
- Jepp_
Varmaankin osa kytkimen levyjousen sakaroista kulunut poikki. Ei siinä kauaa mene, kun painelaakeri menee kokonaan läpi ja lakkaa irrottamasta.
- Alkuperäinenkirjoittaja
Näinhän se on, pelottomasti tienpäälle ja hinausautoa soittelemaan tarpeen vaatiessa. En taida uusia kytkintä tuohon. Seuraavaksi varmaan hajoaa avainkortinlukija tai joku muu yhtä "halpa" korjattava.
- Lagunaonpsk
Lagunan kytkinpolkimen veemäinen tärinä lakkasi kuin seinään, vain alkaakseen tänään äkisti uudestaan. Erikoista että ajoin tänään päivällä viimeksi 250km ilman mitään probleemaa, ja äsken nyt yöllä kun starttasin niin kytkin meinaa touhuta ihan omiaan taas ja poljin väpättää taas jalkaa vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882