Ompelukoneen syöttäjät (tai millä nimellä kutsutaankaan niitä karheita juttuja neulan alapuolella?) kyllä liikkuvat ommellessa. Ovat kuitenkin niin matalalla, etteivät osu kankaaseen. Mikä neuvoksi? En ole onnistunut löytämään nappia tai vipua, josta niitä saisi nostettua (sellainen kuitenkin saattaa toki jossain olla).
Kyseessä Singer 533, vanha kone. Osaisiko joku neuvoa, kuinka nuo syöttäjät saisi takaisin ylös?
ompelukoneen syöttäjät liian alhaalla? Singer 533
3
2055
Vastaukset
- Vanha.rassaaja
Enpä osaa neuvoa, mutta jos minulla olisi tuollainen tapaus, niin purkaisin konetta riittävän paljon nähdäkseni onko siinä jotain vaurioita (kulumista?) tai säätömahdollisuuksia. Samalla tietenkin opettelisin, miten laitteen pitäisi toimia. Ja sitten korjaus tarpeen mukaan.
Singerin varaosia myydään Orimattilassa, hinnat saattaa olla suolaisiakin:
A D Finnland Oy
Varputie 3
16300 ORIMATTILA
puhelin 03-777 3030.
Osoite ja puhelinnumero on vanha, en tiedä onko vielä voimassa.
Netistä saattaa löytyä googlaamalla kyseisen koneen käyttöohje ja varaosaluettelokin. - Anonyymi
Myöhään laitan, mutta jos joku muu tarvitsee tiedon. Nappi/vipu löytyy koneen takaa.
Käyttöohjeita löytyy singereihin helposti englanniksi, ja alkusivuilla jo tieto. - Anonyymi
Katso onko paininjalan korkeudessa säätö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637220Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142638Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481928Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901355Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711137
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511117Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631113- 691017