Kauan näkyy seuloissa?

mrPickels

Hei! Mun pitäs mennä verikokeisiin missä otetaa jos minkälaisia näytteitä, ja vissiin myös huumeseula. Verikokeesta. tai en ole varma, voi ottaa myös virtsasta mutta mulle puhuttiin vaan verikokeista... mutta silti lapussa lukee huumeseulaan viittaava tutkimus.

Painan alle 50kg ja on tässä kuuden kuukauden aikana tullu poltettua jotain max 3g tyylii muutamii jopoi päivässä joskus pidän 3 tai 5 päivän taukoja mutta kumminkin. Enkä yleensä laita sitä sinne hirveesti ku mulle riittää aika pieni määrä. Ja ennen vuoden vaidettakin on tullu polteltua muttei niin tiheesti ky nyt tänä vuonna. elikkä siis tyylii aina vklp vähäsen.

Kuinka pitkä tää mahtaa näkyä? Mitä mun kannattas tehdä edistääkseni että ne ei näkyis siellä verikokeissa. (tai kusitesteissä) Miten kyytabletti auttaa? Näkyykö sekin jos sen ottaa esim nyt ajoissa?
Oon ihan paniikissa. Millon ois turvallista sinne testeihin mennä?

Kiitos paljon te jotka vaivauduitte auttamaan.

19

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipi_kipi

Mene hyvä mies lääkäriin jos kyy on päässyt puraisemaan. Kyytabletti on vain ensiapu helpottamaan oloa.

• fcghv

Kannabis rasvaliukoinen ja sitoutuu rasvakudoksiin. Näkyy kuukausia noilla määrillä.

• kuyghj

Siis yhteensä kolme grammaa vai kolme niinä päivinä kun olet polttanut?

• mrPickels

Yhteensä puolenvuoden aikana about 3g jaettuna kuudelle kuukaudelle. max annos päivässä 0.1 jopossa tms. Ylimäärästä elopainoa ei oo mulla yhtään .

• mrPickles

Anteeksi epäselvyys! Kirjoitin tuon vissiin nyt huonosti. Mutta joo kyseessä 3g viimeisne kuuden kuuakduen aikana tullu potlettua yhteensä. Pieni muju vielä siitä jäljellä. Niin näillä määrillä mietin että mllon on turvallista mennä jos nyt nesteytän itseni kunnolla ja vedän vitskuja ja juon sitrus mehuja tai muuta vastaava . Kiitos vastauksista jotka viittii vastata c:

• Ripparo

Veressä näkyy noin vuorokauden, eikä käyttömäärällä ole asiaan merkitystä verikokeen ollessa kyseessä.

• lohgkvg

Joo, en huamannut että verikokeesta oli kyse. Veressä ei tosiaan kauan näy. Kusessa voi näkyä kuukausia, mutta siihen vaaditaan paljon suurempia määriä kuin 3g/ 6kk.

• sikaröh

Jos huumeseula otetaan niin se on kusitesti.

• mrPickles

Joo tutkin ton koodin merkityksen ja se tarkottaa kusitestiä. Ei siitä kyllä mulle mitään sanottu, että hassua vaan tommonen käytäntö onneks ite sitten hokasin. Että jos se nyt on kusitesti niin varmaan.. 3 viikkoa tai kuukaus ni voi antaa ja tulee puhtaat?

• fygvubh

Tuskin noin pieni määrä jaettuna kuudelle kuukaudelle testeissä näkyy, ellet sitten ole pajautellut muutamaa päivää ennen testiä. Voit toki juoda ennen testiä paljon esim. vettä (ei kuitenkaan liian paljon, sillä se on hengenvaarallista). Se ohentaa kusta väliaikaisesti ja tiputtaa pitoisuudet pienemmmiksi kusen määrään nähden. Testithän mittaavat pitoisuuksia ja jos pitoisuus on tarpeeksi pieni, niin ei se testeissä näy.

• kannabis_psykoosi_iskee

" Mitä mun kannattas tehdä edistääkseni että ne ei näkyis siellä verikokeissa. "

Suosittelen päihteettömyyttä. Huumeet aiheuttavat vain ongelmia ja murhetta.

• TuttuaOn

Riippuu miten seulataan ja mitä seulotaan.

Tukasta näkyy kunnes käyttöajankohdan leikkaa pois.

Verestä / virtsasta näkyy viikkoja > kuukausia, tämäkin riippuu laitteista & menetelmästä.

Oikeastaan herkkyyttä on tarjolla riittävästi nykypäivänä. Ongelmana on tietää mistä kyseinen aine on päätynyt kehoon. Kun kättelee toista, saa riittävästi kontaminaatiota, tämän kykenee nykypäivänä näkemään.

Millään ei pysty peittelemään käytön jälkiä, ihan sama mitä tekee...

Miten herkkiä nyky menetelmät ovat?
      Kun ihminen koskettaa esineeseen, pannaan esine pussiin, annetaan esineen olla pussissa vaikka muutaman viikon. pussin sisällä olevasta ilmasta otetaan näyte, Tästä näkee selvästi onko ihminen koskettanut pussin sisältöön.

• as4544343434334434

ehkä kerrot vaan työnantajalle tai kenelle sitä koe pitää tehdäkkään että olet narkomaani ja tarvitset apua. ehkä ovat ymmärtäväisiä ja hoidon jälkeen saat mennä takaisin töihin.

• Joomor

"Alkoholi on yleisin kehitysvammoja aiheuttava asia Yhdysvalloissa."

• kalaaadd

ja takaisin aiheeseen

• kannabis_psykoosi_iskee

Huumeet aiheuttavat vain ongelmia ja murhetta.

• NukkuvaTiedustelija

Kieltolaki aiheuttaa valtiolle taloudellista tappiota ja syrjäyttää yhteiskunnasta. Kieltolaista on hyötyä vain huumediilereille ja valehteleville lääkäreille jotka tienaavat myymällä tappavia ja tehottomia lääkkeitä.

• Hörhöläinen

Lopeta se käyttäminen ja ole niin kuin normaalit ihmiset. Senkin hörhö!

• NukkuvaTiedustelija

82kg painavalla 183cm pitkällä yhden gramman polttaminen näkyy 11vrk, tämä selvisi kun tilasin kannabis virtsatestejä: http://pikatestit.mycashflow.fi/product/84/kannabistestiliuska-10-kpl
      10kpl maksoi 10€ parin euron toimituskulut ja saapui kahden päivän kuluttua maksusta, tiliotteessa näkyi ainoastaan maksuvälittäjä Checkout Finland.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe