Kävin treffit palvelussa.

Exäonparasnyxä

Koitin vikitellä yhtä miestä. Eihän siitä mitään tullut.
Näytin pässiyteni, ja kerroin muutamalla lauseella negatiiviset piirteeni heti alkuun.
Jotta ei sit tarvihe jälkikäteen väittää, jos homma syttyy ja sammuu;
että "en tiennyt että oot tollanen".
Kerroin suoraan etten todellakaan ole mukava ihminen.
Ei käynyt tuuri.
Onneks exät painais mua mennen tullen ja tulis takasinkin.
Se sentään lämmittää mieltä.

9

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomuttane

      Negatiiviset asiathan on hyvä tietää :) mutta siis ymmärrän vastapuolta kyllä... ei kaikki kaikkee siedä ja jos se ei pitäny yhtää tai halunnu ees selvittää tarkemmin niitä niin ei varmaankaan ollut silloin sopiva sulle..

    • "Exäonparasnyxä", olet haluttava Nainen joten ota yhteyttä niin näet ja tunnet että Sinua haluaa oikea mies eikä "marjan poimija".

      • Sivusta

        Alkaako naisen nimi N-kirjaimella?


      • Exäonparasnyxä

        Ei ala. En kerennyt edes nimeäni kertomaan kun tuli jo lähtöpassit selkeesti :D. Kunhan testasin.
        Testi jatkuu siten että luon uuden profiilin, kuvan kera.
        Voisin lyödä vetoa että kiinnostus herää samalla testosterooni pässillä vaikka yrittäisin olla kuinka pässi tahansa. Miehet. Harmillista.


    • onsullahyvätvatsalihak

      Nämä on kyllä vaikeita. Minullakin olisi ongelma treffipalvelussa, sillä pitää olla rehellinen ettei anna itsestään väärää kuvaa. Eli jos sanoisin olevani hyvän näköinen niin mistä tiedän, että sen toisen mielestä olisin hyvännäköinen ja toisaalta siitä tulisi kauheat paineet, pitäisi vielä vuosienkin jälkeen olla hyvännäköinen. Sama, jos sanoisin olevani älykäs, entä jos sairastuisin vaikkapa dementiaan kymmenen vuoden kuluttua. Eli eihän sitä haluaisi tuottaa pettymystä toiselle. Minulle tuleekin yhteydenottoja ennempi suoraan tuolla irl, jotenkin tuo nettijutut ei toimi. Mietin vaan, että miksi ei?

    • Exäonparasnyxä

      Voi kiitos ! Piristi aamua kummasti nuo sanaset :).

    • Hkjjjjk

      Tämä oli huvittava kertomus. Olisko jopa miehen kirjoittama :D

      • Mitämitämitämitä

        Todennäköisesti, hauska on!😄


      • hamepäälläheppialla

        Kyllä se oli marjan poimijan aloitus.. ja kiihotti jalokalaa suunnattomasti. : buaaahhahhahahhahahh..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe