Koolla on todellakin väliä!

tapille.sopiva.kolo

Sopivan kokoinen on ehdottomasti paras, Liian iso satuttaa ja pieni ei tunnu missään.

15

477

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitatKohdilleen

      Joo asiantuntevia linkkejä palstalla lukiessa on selvinnyt sellaisen 16 cm ympäryksellinen ja vähintään 18cm pitkä mulkku olevan passeli moneen reikään.

      Maailmalla naisten ja miestenkin harmiksi keskimitta on kuitenkin vain 13cm pituutta ja 10-12cm ympärystä. Siitä voinee päätellä miksi iso kullisilla riittää kysyntää. Kysyntä / tarjonta eivät ole tasapainossa. :/

      • Tutkinut-lähteitä

        Isokullisten kysyntää kasvattaa homouden lisääntyminen. Keskikoko maailmassa on 13.77 x 8 - 12cm. Suomessa keskikoko on 13 x 9cm.


      • Tutkinut-lähteitä kirjoitti:

        Isokullisten kysyntää kasvattaa homouden lisääntyminen. Keskikoko maailmassa on 13.77 x 8 - 12cm. Suomessa keskikoko on 13 x 9cm.

        Asko panee parastaan taas. Eipä sillä taida muuta panemista ollakaan ;)


    • Nuha_lähtee_nussimalla

      Mun uudella poikaystävällä on ainakin isompi kun edellisellä miehellä. Yllätyin positiivisesti vaikka doggy style tuottaa pientä kipua...

    • suhteellista-

      Näin se on, että 10 hengen autoon kun laittaa 20, niin ahdasta tahtoo olla. Kaksin ajellessa jää turhaa tilaa ja lämpökin menee harakoille.

    • Olen-H-X

      Sopivan iso, eli teoriassa 20 x 15cm mahtijorma kutkuttelee väljää persettäni mielestäni parhaiten. Isälläni oli normaali 13cm pitkä ja hän laittoi aina kiveksetkin perseeseeni, niin hänellä oli kuulema tyttömäinen ja jännä olo kun pani minua mekko päällä perseeseen.

    • Jööti-pöksy

      Olisiko tuollainen 18,5cm pitkä ja ympmittaa 14,7cm niin sopiva koko?

      • Mitta-pois-perseestä

        Kyllä se on liian iso pilluun. Mutta onneksi sinulla ei sellaista ole, jos oikein mitataan.

        Olen nähnyt pari kappaletta mulkkunsa koolla lesoavia ennenkin, mutta eivät ole kyllä mitään älynjättejä olleet. Työttömiä. Yksi kuoli sydäriin 44 vuotiaana. Jälkeläisetkin täysiä idiootteja, joilla heilläkin mielestään iso. Harmi vain kun silläkin tyypillä on poikuus tallella ja ikää 35 vuotta. Saunaillan puheenaiheena tai toiveena "mulkunmittaustalkoot saunassa". Pieni napero näillä lepotilassa, mutta miesseurassa ehkä pienessä vireessä. Eihän kukaan hetero tai terveitsetuntoinen mulkkunsa kokoa mieti. Tai muiden.


      • Mitta-pois-perseestä kirjoitti:

        Kyllä se on liian iso pilluun. Mutta onneksi sinulla ei sellaista ole, jos oikein mitataan.

        Olen nähnyt pari kappaletta mulkkunsa koolla lesoavia ennenkin, mutta eivät ole kyllä mitään älynjättejä olleet. Työttömiä. Yksi kuoli sydäriin 44 vuotiaana. Jälkeläisetkin täysiä idiootteja, joilla heilläkin mielestään iso. Harmi vain kun silläkin tyypillä on poikuus tallella ja ikää 35 vuotta. Saunaillan puheenaiheena tai toiveena "mulkunmittaustalkoot saunassa". Pieni napero näillä lepotilassa, mutta miesseurassa ehkä pienessä vireessä. Eihän kukaan hetero tai terveitsetuntoinen mulkkunsa kokoa mieti. Tai muiden.

        Sinä ainakaan et näköjään muuta mietikään, kuin mulkkujen kokoja ja niitä mulkkuja näköjään saunoissakin kyttäilet.

        Hyvä ajatus tuo, että iso mulkku tappaa ennenaikaisesti. Pienellä kullilla kai sitten satavuotiaaksi? Epeli olet ;) Ja kuten kirjoituksestasi voi lukea, kateellinen epeli.


      • Mirri-märkänä

        Asko siellä taas kailottaa kateellisena, kun tuolla jööti-pöksyllä on hiukan keskikokoa suurempi mulkku. Eihän sille voi mitään jos Askolla on itsellä on pienempi, itse huolisin kyllä tuon yli 18cm mulkun sisääni.


    • aikuinensinkku

      Parhaan nautinnon minulle antaa 11 cm ympärysmitta ja 15 cm pituus, silloin ei satu ja tuntuu hyvälle.
      Mitat tiedän nyt tarkkaan hankittuani ensin monta väärän kokoista tekopenistä.

      • Hienoa, että joku sentään pärjää normaalia ohuemmallakin. Pituutena 15 on normaali, eli niitä löytyy eniten.
        Mistä löysit keskipaksuutta ohuemman 15-senttisen?

        Ilmeellistä asiassa on se, että vaikka tiesit haluamasi koon noinkin tarkkaan, olit kuitenkin ostanut monta väärän kokoista tekopenistä.


      • aikuinensinkku
        h-x kirjoitti:

        Hienoa, että joku sentään pärjää normaalia ohuemmallakin. Pituutena 15 on normaali, eli niitä löytyy eniten.
        Mistä löysit keskipaksuutta ohuemman 15-senttisen?

        Ilmeellistä asiassa on se, että vaikka tiesit haluamasi koon noinkin tarkkaan, olit kuitenkin ostanut monta väärän kokoista tekopenistä.

        Siksi juuri kun en tiennyt oikeaa pituutta ja paksuutta tuli ostettua useampi minulle väärän kokoinen. Useampikin liian suuri tuli ostettua ensin ja siksi tiedän nyt ettei koskaan pidä luottaa mittoihin joita miehet kertovat. Viimeisimmän sopivan kokoisen taisin tilata Seksuaali terveyskaupasta, ihanan pehmeä pinta ja miellyttävä vibra.
        En oikein ymmärrä tätä koosta kohkaamista siis sitä kenellä on parhaan kokoinen, sillä niin naisia kuin miehiäkin on eri kokoisia, joten keskenään sopivimmat ovat tietysti parhaan kokoisia, ilman mitään mittaamisia.


      • 25vuottahukassa

        Täällä olis aito ton kokoinen.


      • Haluatko-kullia

        Tykkäät tuollaisesta keskipaksusta mutta vähän keskimittaista pidemmästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      554
      6132
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2210
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      129
      1899
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1650
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1385
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1098
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe