"Keskustele Europaan parlamentista, euroedustajista, politiikasta ja päätöksistä." Noin lukee palstan ohjeessa.
Valtaosa aloituksista ei liity mitenkään ohjeen aihepiiriin, ei edes Euroopan Unioniin (mikä nyt olisi siedettävää).
Mikä kumma panee höyrypäät mesomaan tällä palstalla kaikesta mahdollisesta, kun Suomi24 tarjoaa palstoja lähes joka lähtöön?
Täydelliset pässit
5
183
Vastaukset
- Abrahamm-on-trolli
Abrahammin suomen kielen taito tuntuu olevan heikko. Ehkä se ei tajua Suomi24 sääntöjä. Trollipelle se ainakin on.
- Abrahamm
Kiitos kiitos, eikö EU:maita ollut myös Libyaa pommittamassa ja valtava näin saamassa pakolais katastrofin aikaan. Kaiken kukkuraksi Obaman junailemien kapinoiden tukia !?
- Vitundorka
Abrahamm kirjoitti:
Kiitos kiitos, eikö EU:maita ollut myös Libyaa pommittamassa ja valtava näin saamassa pakolais katastrofin aikaan. Kaiken kukkuraksi Obaman junailemien kapinoiden tukia !?
Nyt ei puhuta pelkästään tuosta Libya-ketjusta. Sinä jauhat aihepiiriin kuulumattomista asioista joka v*tun palstalla...
Lue Suomi24:n säännöt ja yritä sisäistää ne!!! - Putin_on_liero
Abrahamm kirjoitti:
Trolli on taas pihalla pahemmin kuin lumiukko. Europarlamentti (jota sivusto käsittelee) ei ole sekaantunut Libyan tilanteisiin mitenkään!
- Trollitulos
Putin_on_liero kirjoitti:
Trolli on taas pihalla pahemmin kuin lumiukko. Europarlamentti (jota sivusto käsittelee) ei ole sekaantunut Libyan tilanteisiin mitenkään!
Abrahamm-trollin tarkoituksena on tuhota järkevä keskustelu näillä palstoilla spämmäämällä samanlaisia kirjoituksia usealle S24-palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233