Enemmistöhallitus ei ongelma

oksennustapaus

Enemmistöhallituksen aikaansaaminen ei ole vaikeaa. KD ja RKP haluavat hallitukseen, mikä ei ole huono asia. Nyt ollaan isönmaan asialla. Vaasan päivystykset ja vahva olut marketeissa ovat kissan pissi, kun niitä verrataan isänmaan etuun. Iso kuva on tärkeää ja sen eteen tehdään töitä.

On isänmaan pilkkaamista puhua ennenaikaisista vaaleista. Seuraavat vaalit ovat ensi vuoden alussa olevat maakuntavaalit. Siellä voi SDP, vasemmistoliitto ja Vihreät mitata kannatustaan. Perustuslaki on yksiselitteinen: tälla Eduskunnalla mennään. Ei mitään vaaleja. Se olisi viimeinen vaihtoehto. Vähemmistöhallituskin tulee ennen vaaleja.

Enemmistön muodostaminen ei ole vaikeaa, koska on ennakoitavissa perssujen siirtymistä muihin eduskuntaryhmiin. Ne kansanedustajat, joiden arvot eivät ole kaupan siirtyvät Keskustaan, Kokoomukseen tahi Kristillisiin, jopa RKP:n riveihin. Halla-aholaiset rapauttivat kahdessa pivässä sen, minkä Soini rakensi kahdessakymmenessä vuodessa; hallituskelpoisen puolueen. Mielelläni näkisin edelleen Jussi Niinistön puolustusministerinä. Puolueesta ei väliä, mutta uskon, että hänen arvonsa eivät ole myytävinä.

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjansalukenut

      Matematiikka ei ole koskaan ollut tärkeää kristillisessä koulutuksessa ?

      Jos tuo koalitio on enemmistö hallitus on enemmistö aika pieni 101-99. Joten yksi vastarantalainen hallitsee koko ruljanssia siihen ei liioin KoK ja Kepu suostu. Toisaalta seppä tarvitsee pihdit ettei omat sormet pala. Onko KR valmis kainaloiseksi kanaksi.
      Onni ja kaitselmus pelasti siitä Juudasvuohet löytyivät ja tivoli jatkuu. Kannattaa lukea Soinin vuodatus hänen palstaltaan siinä pohditaan Juudas Iskariotin ratkaisua. Onko se wenne vai mitä sillä mahtaa tarkoitettaman ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe