Enemmistöhallitus ei ongelma

oksennustapaus

Enemmistöhallituksen aikaansaaminen ei ole vaikeaa. KD ja RKP haluavat hallitukseen, mikä ei ole huono asia. Nyt ollaan isönmaan asialla. Vaasan päivystykset ja vahva olut marketeissa ovat kissan pissi, kun niitä verrataan isänmaan etuun. Iso kuva on tärkeää ja sen eteen tehdään töitä.

On isänmaan pilkkaamista puhua ennenaikaisista vaaleista. Seuraavat vaalit ovat ensi vuoden alussa olevat maakuntavaalit. Siellä voi SDP, vasemmistoliitto ja Vihreät mitata kannatustaan. Perustuslaki on yksiselitteinen: tälla Eduskunnalla mennään. Ei mitään vaaleja. Se olisi viimeinen vaihtoehto. Vähemmistöhallituskin tulee ennen vaaleja.

Enemmistön muodostaminen ei ole vaikeaa, koska on ennakoitavissa perssujen siirtymistä muihin eduskuntaryhmiin. Ne kansanedustajat, joiden arvot eivät ole kaupan siirtyvät Keskustaan, Kokoomukseen tahi Kristillisiin, jopa RKP:n riveihin. Halla-aholaiset rapauttivat kahdessa pivässä sen, minkä Soini rakensi kahdessakymmenessä vuodessa; hallituskelpoisen puolueen. Mielelläni näkisin edelleen Jussi Niinistön puolustusministerinä. Puolueesta ei väliä, mutta uskon, että hänen arvonsa eivät ole myytävinä.

1

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjansalukenut

Matematiikka ei ole koskaan ollut tärkeää kristillisessä koulutuksessa ?

Jos tuo koalitio on enemmistö hallitus on enemmistö aika pieni 101-99. Joten yksi vastarantalainen hallitsee koko ruljanssia siihen ei liioin KoK ja Kepu suostu. Toisaalta seppä tarvitsee pihdit ettei omat sormet pala. Onko KR valmis kainaloiseksi kanaksi.
      Onni ja kaitselmus pelasti siitä Juudasvuohet löytyivät ja tivoli jatkuu. Kannattaa lukea Soinin vuodatus hänen palstaltaan siinä pohditaan Juudas Iskariotin ratkaisua. Onko se wenne vai mitä sillä mahtaa tarkoitettaman ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe