Juhannusviinoja pitää hakea kohta

köyhäkaupunkilainen-

Mitä juhannuksena juotte?

22

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhaettu

      Ei tarvitse erikseen hakea mitään juhannusviinoja, kun on haettu aikaa sitten kotiin varastoihin Virosta. Kohtuukäyttäjällä voi olla kotona varastoissa runsaasti alkoholia. Ei sitä sen enempää käytetä, mutta on vaan paljon halvempaa.

    • LAUTTURIMATKA.0EUR

      Kilon makaronipusseista voi valmistaa pelastuslautan mikäli viina vie.
      Minulla kun on tuulen huuhtoma takamus niin saarelle ajelehdittuani en ole yksin vaan makaronineni.

    • köyhyysmies

      Hain myös virosta muttta myin suurimman osan hyvällä voitolla. Itselle jätin sen verran ettei tarvii ostaa kun virosta saa kuitenkin olutkopan kympillä

      • onhaettu

        Minulla on periaate, että jokainen saa hakea itse juomansa Virosta, joten ostan sieltä vain omaan käyttöön. Tullirikos on kuin murha, ei vanhene koskaan, joten miksi alkaisin myymään sieltä tuotuja juomia.


      • roletaari

        Vuosien vaikutus. 70-luvun jälkipuoliskolta alkaen toin kaikki a-juomani Keski-Eurropan automatkoilla. Penskat olivat mukana joten emme olleet epäilyttävän näköisiä.
        Vm-69 Datsunin takapenkin alusta oli ahdettu täyteen viski- ja konjakkipulloja. Espanjasta toin myös pirtua. Litran valkoinen mattamuovinen pirtupullo sulautui tuhraantuneena autotarvike- ja varaosalaatikkoon.

        Lentomatkoilla Espanjan asunnollemme kevensin laukkua pullottamalla viskit ja brandyt 1,5Ln muovipulloihin koska 0,7l lasiastian paino on ainakin 1/3 kokonaisuudesta.

        Yli 10:een vuoteen en ole viitsinyt tuoda muuta kuin joillekin kavereilleni tuliaispullot.
        Viimeisillä Tallinnan käynneilläkään en viitsinyt tuoda mitään alkoa.
        Vaikka halvemmalla saisi niin sen vuoksi en ryhdy Suomessa ryyppäämään enkä trokaamaan.

        Espanjan asunnolla tulee höpösteltyä koko vuoden edestä. Olen pitänyt asunnollamme pientä pirtupulloa desinfointi ja korvien tiputus tarkoitukseen.
        Apteekin pienin pullo on 0,25l. Maksoi 2,45€. Ilmeisesti litra olisi suhteessa halvempi.

        Ukko on degeneroitunut vuosi vuodelta.


      • vasupo
        roletaari kirjoitti:

        Vuosien vaikutus. 70-luvun jälkipuoliskolta alkaen toin kaikki a-juomani Keski-Eurropan automatkoilla. Penskat olivat mukana joten emme olleet epäilyttävän näköisiä.
        Vm-69 Datsunin takapenkin alusta oli ahdettu täyteen viski- ja konjakkipulloja. Espanjasta toin myös pirtua. Litran valkoinen mattamuovinen pirtupullo sulautui tuhraantuneena autotarvike- ja varaosalaatikkoon.

        Lentomatkoilla Espanjan asunnollemme kevensin laukkua pullottamalla viskit ja brandyt 1,5Ln muovipulloihin koska 0,7l lasiastian paino on ainakin 1/3 kokonaisuudesta.

        Yli 10:een vuoteen en ole viitsinyt tuoda muuta kuin joillekin kavereilleni tuliaispullot.
        Viimeisillä Tallinnan käynneilläkään en viitsinyt tuoda mitään alkoa.
        Vaikka halvemmalla saisi niin sen vuoksi en ryhdy Suomessa ryyppäämään enkä trokaamaan.

        Espanjan asunnolla tulee höpösteltyä koko vuoden edestä. Olen pitänyt asunnollamme pientä pirtupulloa desinfointi ja korvien tiputus tarkoitukseen.
        Apteekin pienin pullo on 0,25l. Maksoi 2,45€. Ilmeisesti litra olisi suhteessa halvempi.

        Ukko on degeneroitunut vuosi vuodelta.

        Käytät degeneroitunut-sanaa väärin. Yksi yksilö ei voi degeneroitua.


      • roletaari
        vasupo kirjoitti:

        Käytät degeneroitunut-sanaa väärin. Yksi yksilö ei voi degeneroitua.

        Ei oikeastaan ansaitsisi kommenttia mutta en malta olla kysymättä mistä olet saanut moisen käsityyksen?
        Olisi ehkä tarkistuksen paikka!


    • roletaari

      Rasvatonta maitoa, kraanavettä, alkoholitonta kevytsiideriä. Juhannus ei aiheuta poikkeamaa normaaliin arkijuomiseen.

    • eikiitosalkoa

      Juhannuksena juon mehua, vettä ja kahvia.

      • uffgfgfgf

        samoin, vettä ja kahvia. Ehkä muutama pullo limsaa maggaran kera. Saatan ottaa sauna oluen tai sitten en. Nytkn kaapissa 4 olutta ja 2 lonkeroa. Ollut jo yli 4 kuukautta mutta ei ole tehnyt mieli ja sinne unohtuneet...


    • moro.vaan

      Sitruunamehua,savusiikaa ,makkaraa ja muita herkkuja,huomenna menen isolle kirkolle hakemaan murkinaa.

    • Juhannusviinat <virosta 21.pv risteilyltä, anteeks suomen valtio kun kierrän veroja mut köyhällä vara käydä risteilyllä mut ei alkossa=)

      • kiitävaltiota

        Saat kiittää kuitenkin Suomen valtiota, että pääset risteilylle, nimittäin telakkatuki ja tuki varustamoille liikennöintiin varmistavat, että köyhä saa sirkushuvinsa ja on tyytyväinen.


    • roletaarii

      Näen sillon tällön unia ja kirjoittelen tälle palstalle niitä sitten.

    • itäsuomalainentrokari

      Haen röökiä ja bensaa venäjältä ja myyn reiluun tuplahintaan suomessa. Kummasti leventää työttömän leipää. Alkoholit juon ite.

      • Maksaja

        Itärajan tullimiesten määrä pitäisi kolminkertaistaa, että kaltaisesi rikolliset jäisivät kiinni.


      • maksaja

        Kumma ettei ketään haittaa viron viinaralli, mikä on moninkertainen itärajan tupakantuontiin verrattuna. Taidat itse roudata viinaa autolasteittain.


      • Ulica.rentgena
        maksaja kirjoitti:

        Kumma ettei ketään haittaa viron viinaralli, mikä on moninkertainen itärajan tupakantuontiin verrattuna. Taidat itse roudata viinaa autolasteittain.

        Venäjä ei ole Unionin jäsen, jos et sitä tiennyt.


      • eikannatatrokaaminen

        Tuskin leventää työttömän ja monen muuknaan leipää tuontitavaran trokaaminen laittomasti. Tullirikos on kuin murha, ei vanhene ja tuomiot aika kovia, kun kohdalle osuu.

        Ihan vaan kokemuksella, kun on kaksi täydellistä kotietsintää kokenut rikospoliisin ja tullin toimesta, sekä pienen aikaa kaapissa olleena, syyttömänä!


      • vihoviimeinennnn

        Vihoviimeinen homma mitään alkaa trokaileen, ei hyvää seuraa pitkässä juoksussa.


    • juhannus.kerrankin

      Wettä vaan juodaan jussina. Kahvia tai mehua tai limua. Grillistä sekalaista hyvää, kasviksia, makkaraa, pihviäkin.

    • kunhanvastasin

      Ei oo tapana juoda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe