Juhannusviinoja pitää hakea kohta

köyhäkaupunkilainen-

Mitä juhannuksena juotte?

22

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhaettu

Ei tarvitse erikseen hakea mitään juhannusviinoja, kun on haettu aikaa sitten kotiin varastoihin Virosta. Kohtuukäyttäjällä voi olla kotona varastoissa runsaasti alkoholia. Ei sitä sen enempää käytetä, mutta on vaan paljon halvempaa.

• LAUTTURIMATKA.0EUR

Kilon makaronipusseista voi valmistaa pelastuslautan mikäli viina vie.
      Minulla kun on tuulen huuhtoma takamus niin saarelle ajelehdittuani en ole yksin vaan makaronineni.

• köyhyysmies

Hain myös virosta muttta myin suurimman osan hyvällä voitolla. Itselle jätin sen verran ettei tarvii ostaa kun virosta saa kuitenkin olutkopan kympillä

• onhaettu

Minulla on periaate, että jokainen saa hakea itse juomansa Virosta, joten ostan sieltä vain omaan käyttöön. Tullirikos on kuin murha, ei vanhene koskaan, joten miksi alkaisin myymään sieltä tuotuja juomia.

• roletaari

Vuosien vaikutus. 70-luvun jälkipuoliskolta alkaen toin kaikki a-juomani Keski-Eurropan automatkoilla. Penskat olivat mukana joten emme olleet epäilyttävän näköisiä.
        Vm-69 Datsunin takapenkin alusta oli ahdettu täyteen viski- ja konjakkipulloja. Espanjasta toin myös pirtua. Litran valkoinen mattamuovinen pirtupullo sulautui tuhraantuneena autotarvike- ja varaosalaatikkoon.

Lentomatkoilla Espanjan asunnollemme kevensin laukkua pullottamalla viskit ja brandyt 1,5Ln muovipulloihin koska 0,7l lasiastian paino on ainakin 1/3 kokonaisuudesta.

Yli 10:een vuoteen en ole viitsinyt tuoda muuta kuin joillekin kavereilleni tuliaispullot.
        Viimeisillä Tallinnan käynneilläkään en viitsinyt tuoda mitään alkoa.
        Vaikka halvemmalla saisi niin sen vuoksi en ryhdy Suomessa ryyppäämään enkä trokaamaan.

Espanjan asunnolla tulee höpösteltyä koko vuoden edestä. Olen pitänyt asunnollamme pientä pirtupulloa desinfointi ja korvien tiputus tarkoitukseen.
        Apteekin pienin pullo on 0,25l. Maksoi 2,45€. Ilmeisesti litra olisi suhteessa halvempi.

Ukko on degeneroitunut vuosi vuodelta.

• vasupo
        roletaari kirjoitti:

Vuosien vaikutus. 70-luvun jälkipuoliskolta alkaen toin kaikki a-juomani Keski-Eurropan automatkoilla. Penskat olivat mukana joten emme olleet epäilyttävän näköisiä.
        Vm-69 Datsunin takapenkin alusta oli ahdettu täyteen viski- ja konjakkipulloja. Espanjasta toin myös pirtua. Litran valkoinen mattamuovinen pirtupullo sulautui tuhraantuneena autotarvike- ja varaosalaatikkoon.

Lentomatkoilla Espanjan asunnollemme kevensin laukkua pullottamalla viskit ja brandyt 1,5Ln muovipulloihin koska 0,7l lasiastian paino on ainakin 1/3 kokonaisuudesta.

Yli 10:een vuoteen en ole viitsinyt tuoda muuta kuin joillekin kavereilleni tuliaispullot.
        Viimeisillä Tallinnan käynneilläkään en viitsinyt tuoda mitään alkoa.
        Vaikka halvemmalla saisi niin sen vuoksi en ryhdy Suomessa ryyppäämään enkä trokaamaan.

Espanjan asunnolla tulee höpösteltyä koko vuoden edestä. Olen pitänyt asunnollamme pientä pirtupulloa desinfointi ja korvien tiputus tarkoitukseen.
        Apteekin pienin pullo on 0,25l. Maksoi 2,45€. Ilmeisesti litra olisi suhteessa halvempi.

Ukko on degeneroitunut vuosi vuodelta.

Käytät degeneroitunut-sanaa väärin. Yksi yksilö ei voi degeneroitua.

• roletaari
        vasupo kirjoitti:

Käytät degeneroitunut-sanaa väärin. Yksi yksilö ei voi degeneroitua.

Ei oikeastaan ansaitsisi kommenttia mutta en malta olla kysymättä mistä olet saanut moisen käsityyksen?
        Olisi ehkä tarkistuksen paikka!

• roletaari

Rasvatonta maitoa, kraanavettä, alkoholitonta kevytsiideriä. Juhannus ei aiheuta poikkeamaa normaaliin arkijuomiseen.

• eikiitosalkoa

Juhannuksena juon mehua, vettä ja kahvia.

• uffgfgfgf

samoin, vettä ja kahvia. Ehkä muutama pullo limsaa maggaran kera. Saatan ottaa sauna oluen tai sitten en. Nytkn kaapissa 4 olutta ja 2 lonkeroa. Ollut jo yli 4 kuukautta mutta ei ole tehnyt mieli ja sinne unohtuneet...

• moro.vaan

Sitruunamehua,savusiikaa ,makkaraa ja muita herkkuja,huomenna menen isolle kirkolle hakemaan murkinaa.

• Juhannusviinat <virosta 21.pv risteilyltä, anteeks suomen valtio kun kierrän veroja mut köyhällä vara käydä risteilyllä mut ei alkossa=)

• kiitävaltiota

Saat kiittää kuitenkin Suomen valtiota, että pääset risteilylle, nimittäin telakkatuki ja tuki varustamoille liikennöintiin varmistavat, että köyhä saa sirkushuvinsa ja on tyytyväinen.

• roletaarii

Näen sillon tällön unia ja kirjoittelen tälle palstalle niitä sitten.

• itäsuomalainentrokari

Haen röökiä ja bensaa venäjältä ja myyn reiluun tuplahintaan suomessa. Kummasti leventää työttömän leipää. Alkoholit juon ite.

• Maksaja

Itärajan tullimiesten määrä pitäisi kolminkertaistaa, että kaltaisesi rikolliset jäisivät kiinni.

• maksaja

Kumma ettei ketään haittaa viron viinaralli, mikä on moninkertainen itärajan tupakantuontiin verrattuna. Taidat itse roudata viinaa autolasteittain.

• Ulica.rentgena
        maksaja kirjoitti:

Kumma ettei ketään haittaa viron viinaralli, mikä on moninkertainen itärajan tupakantuontiin verrattuna. Taidat itse roudata viinaa autolasteittain.

Venäjä ei ole Unionin jäsen, jos et sitä tiennyt.

• eikannatatrokaaminen

Tuskin leventää työttömän ja monen muuknaan leipää tuontitavaran trokaaminen laittomasti. Tullirikos on kuin murha, ei vanhene ja tuomiot aika kovia, kun kohdalle osuu.

Ihan vaan kokemuksella, kun on kaksi täydellistä kotietsintää kokenut rikospoliisin ja tullin toimesta, sekä pienen aikaa kaapissa olleena, syyttömänä!

• vihoviimeinennnn

Vihoviimeinen homma mitään alkaa trokaileen, ei hyvää seuraa pitkässä juoksussa.

• juhannus.kerrankin

Wettä vaan juodaan jussina. Kahvia tai mehua tai limua. Grillistä sekalaista hyvää, kasviksia, makkaraa, pihviäkin.

• kunhanvastasin

Ei oo tapana juoda

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      740
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe