Tuhatjalkaisia ja falloksia

Tuhatjalkaisia

Eli näin viime yönä aivan kamalan unen. Peniksestäni tuli ulos kolme pitkää tuhatjalkaista ja jäin katsomaan niiden kävelyä kauhuissani. Maassa oli myös mätäneviä katkaistujen penisten raatoja jotka haisivat aivan kamalilta. Osa peniksistä jopa vilisi ötököitä kuten muurahaisia,hämähäkkejä, kärpäsiä ja tuhatjalkaisia.

Lopulta tuhatjalkaiset jotkat tulivat ulos minusta, lähtivät jahtaamaan minua. Tuntui kuin ne halusivat takaisin sisääni. Juoksin siskoni luo, joka katsoi maassa yhtä peniksistä. Kerroin paniikissa siskolleni mitä minulle oli tapahtunut ja tämä käski minun mennä lääkäriin. Sitten ne kolme pitkää tuhatjalkaista saavuttivat minut ja lähdin uudestaan juoksemaan niitä karkuun.

Uni loppui siihen kun katsoin taakseni ja näin kuinka kymmeniä tuhatjalkaisia. Niiden määrä vain lisääntyi ja ne liikkuivat todella nopeasti sen kokoisiksi. Olin kuitenkin niitä nopeampi, mutta olin kauhun vallassa näyn takia.

Miten tätä pitäisi tulkita? Oli nimittäin niin sairas ja outo uni että kyse ei ole normaalista unesta. Itsestäni voin kerto vielä sen verran että olen parikymppinen mies.

2

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unen.selitys

Muurahaiset ja tuhatjalkaiset fallosten yhteydessä viittaavat seksuaaliseen haluun unessa. Tietty voi olla sairaan näköistä nähdä niitä unessa oikean näköisinä
      mönkimässä, mutta todellisuudessa kyse on ihan arkisesta asiasta. Jos jotain lähtee unessa pelkäämään, niin tuo kohde lähtee heti seuraamaan. Pelko aikaansai sen, että tuhatjalkaiset lähti seurailemaan.

• 121233213

-Oletko edellisenä päivänä säikähtänyt tai kauhistunut jotain seksuaalisuuteesi liittyvää?
      -Oletko viime aikoina tuntenut että jokin seksuaalisuuteesi liittyvä on karkaamassa käsistäsi?
      -Unetkin voi olla vain turhia unia :=)
      -Söitkö ennen nukkumaanmenoa? Se voi aiheuttaa painajaisia.
      -Seksuaalinen energia on ihmisen kokonaisuudessa todella tärkeä liikuttava voima, mutta se voi ilmetä monella tavalla. Sillä onkin aika lailla oma elämänsä, eli ihmisellä toimii välillä tämä primitiivinen puoli. Se on niin voimakas ettei seksuaalisuutta voi omalla tahdolla tukahduttaa, tai se ilmenee vain jollain kierolla tavalla. Ihmiskeho on suunniteltu myös seksuaalisuutta varten, sekä miehen että naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      413
      2209
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2086
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1845
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1163
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe