Mafian ylläpitämä hotelli ratsattu Hua Hinissä

MaijaMAIJAmaijaMaija

Mafia yhteyksiä oleva hotelli ratsattu Hua Hinissä armeijan ja poliisin toimesta. Oli toiminut luvattomasti ja mafian rahoittamana.

https://www.thaivisa.com/forum/topic/987708-crackdown-on-illegal-hotels-in-hua-hin-with-mafia-connections/


Lisää ratsioita odotettavissa Hua Hinin mafian rahoittamiin hotelleihin, kertoo luotettavat lähteet.

14

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThainAviomiesChiangMai9

      Maija hyvä.
      Ei ole olemassa Hua Hinin mafiaa, vaan mafia toimii hieman laajemmalti koko Thaimaassa, myös Pattayalla.
      Luotettava lähde kertoo että ajan jota sinä käytät matkailupalstalla provojasi väsäten lisäisi elämäsi tasoa jos vaikka saman ajan käyttäisit Thaimaan matkailuun.
      Luotettava lähde myös kertoo että olet käyttänyt provoiluusi aikaa enemmän kuin keskiverto Thaimaan matkailija vuosittain.

    • MaijaMAIJAmaijaMaija

      Hah hah hah Lerpan yksi sivupersoonista vastasi taas 6 minuutin jälkeen. Tuo hotelli on jonkun epämääräisen ulkomaalaisen mafioson omistuksessa.
      Kuka se viettää aikansa Thaimaa suomi24 palstalla joka päivä aamusta iltaan. Kuten eilenkin ja taas tänään ja varmaan huomennakin.
      Yli kaksi vuotta tämä on jo jatkunut, se on sairasta.
      Lisäksi tämä on Hua Hin palsta ei pattaya tai Chiang Mai.

      • ThainAviomiesChiangMai9

        Maija hyvä.
        On mukava että sinulla on tekemistä kun seuraat eri henkilöiden sinun provoihisi vastaamisaikoja.
        Minä aukaisen vain palstan otsikon alla Thaimaa, en siis kirjaudu erikseen minkään kaupungin palstalle.
        Minulle on yhdentekevää minkä kaupungin alla provoilet, en edes sitä katso.


      • PeltosenMaija
        ThainAviomiesChiangMai9 kirjoitti:

        Maija hyvä.
        On mukava että sinulla on tekemistä kun seuraat eri henkilöiden sinun provoihisi vastaamisaikoja.
        Minä aukaisen vain palstan otsikon alla Thaimaa, en siis kirjaudu erikseen minkään kaupungin palstalle.
        Minulle on yhdentekevää minkä kaupungin alla provoilet, en edes sitä katso.

        Thainaviomiesorginal.Terveiset täältä viileästä 14 asteisesta Kanadan Montrealista. Kello on täällä 8.15. En ole kommentoinut pian kahteen viikkoon mitään Thaimaan palstalle. Syksyllä sitten taas kun Thaimaahan menemme. Bonne nuit Chiang Mai.


      • ThainAviomiesChiangMai10
        PeltosenMaija kirjoitti:

        Thainaviomiesorginal.Terveiset täältä viileästä 14 asteisesta Kanadan Montrealista. Kello on täällä 8.15. En ole kommentoinut pian kahteen viikkoon mitään Thaimaan palstalle. Syksyllä sitten taas kun Thaimaahan menemme. Bonne nuit Chiang Mai.

        Ei vieläkään havaittavaa aivotoimintaa, mutta aivojen tietämättä nakkisormet Kanadan Montrealista aivopieree päivittäin kahden viikon ajan.
        Onkohan sielä Canadassa jossa ei ole kanoja, hammaslääkäriä, joka voisi ongelman hoitaa?
        Siis ei jatkoon vieläkään, koska kaipaamme matkailupalstalle itsensä hallitsevia henkilöitä ja mieluimmin sellaisia miehiä jotka ei ole naisia.
        Kiitos yrityksestä ja tule taas kahden viikon päästä uudelleen kokeilemaan onneasi.
        Täälä 32.


    • EnOleMaija

      Todistat vain että Chiang Maissa ja Sinulla on tylsä elämä, kun palstalla päivittäin roikut.

      • ThainAviomiesChiangMai9

        Yhdentekevää oletko Maija vai Liisa.
        Maija tahtoo v... ja vastaaminen on mahdotonta jos ei v... lue.
        Lerpan sanoihin viitaten Maija saa mitä Maija tilaa.
        Onko minulla tylsä elämä, on enmmälti minun henkilökohtainen asia, kuin sinun.


    • EnOleMaijaEnkäLiisa

      Enmmälti ????Kirjoitustaito saman tasoinen kuin numeromiehellä. Numeromies (se yksi sivupersoonoistasi) onkin ollut tänään hiljaa.

      • ThainAviomiesChiangMai10

        Ei havaittavaa aivotoimintaa, ei jatkoon.


    • 654767567657

      Oikeesti hei... brallobarbitaalit, sekobarbitaalit ja hydroksitsiinit... resuperseet... kaikki lopussa Selkä kipeä kato... resuperseet ja vaimon skolioosiin menis kanssa tematsepaamia, triatsolaamia ja tsaleplonia jos sattuu löytymään matkalaukusta jokunen sata nappia ni tarjoon kahveet.. reppanat.. jos ei noita oo nii kaikki käy millä saa potan kunnolla sekasin.. Huimaa ja oksettaa ja pakko saada rehabbia nyt ja nopee.. Vittu lentikö tosta ikkunan takaa just Muumipeikko ja Nuuska...?

      • ThainAviomiesChiangMai10

        Alkaa Maijalla viirata boltsi lopulta viimeistenkin rippeiden osalta, mukavaa.


      • 654767567657

        Nyt tuut aviomies messiin niin pidetään miesten pileet!! Vain sinä ja minä, kaksi resupersettä ja iso läjä BARBITURAATTEJA JA BETASALPAAJIA JA VIINAA!!! TUU TUU!


      • ThainAviomiesChiangMai10
        654767567657 kirjoitti:

        Nyt tuut aviomies messiin niin pidetään miesten pileet!! Vain sinä ja minä, kaksi resupersettä ja iso läjä BARBITURAATTEJA JA BETASALPAAJIA JA VIINAA!!! TUU TUU!

        En osallistu miesten bileisiin Maijan kanssa, Maija saa pitää päivittäisiä bileitään tällä palstalla piripäissään.


    • LopetaSteroidienKäyttö

      Tämän Chiang Main bodarin pää on sekaisin stereoideista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe