Windows 10:llä jo yli 500 miljoonaa käyttäjää
http://www.iltalehti.fi/digi/201706142200207329_du.shtml
On se Windows 10 kova
8
210
Vastaukset
- kova-kuin-kivi
Totta luvut kertovat kaiken.
- hrh35665
Kärpäsetkin pitävät jätöksistä ja niitä on miljardeja.
- Tulisitte_Jo_Järkiinne
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
- jo.8v.järjetöntä.soopaa
Tulisitte_Jo_Järkiinne kirjoitti:
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
Kaikkien ei kannata puhua mitään aiheesta "Tulisitte_Jo_Järkiinne " koska se tuntuu olenan mahdotonta.
- dfghdfghdfghdf
Windows käyttäjien määrä korreloi uskonnolisten määrän kanssa monessa valtiossa. Teknisesti moni Linux jakelu on parempi, on modernimmat tiedostojärjestelmät, ovat nopeampia ja kevyempiä, on vaihtoehtoja joka asian kuten desktopille ja ohjelmat ladataan turvallislita palvelimilta. Linux jakeluita voi helposti tuunata mieleisekseen ja bugeja itsekin korjata.
- miljardi_linux_käyttäjää
Onhan androidilla jo yli miljardi käyttäjää, ja kyseessä on Linux-distro. Androidin suosio osoittaa, että kyllä mikä tahansa linux-distro voi menestyä, kunhan sen kehitykseen käytetään riittävän paljon määrärahoja.
Google tekee liikevoittoa 14mrd vuodessa, ja käyttää myös androidin kehitykseen 1000-kertaisesti enemmän rahaa kuin mitä Canonicalin koko liikevaihto on. Kyseessä ei ole ubuntun kaltainen matalan budjetin räpellys, vaan paljon parempi distro jolla luonnollisesti on paljon käyttäjiäkin.
Matalan budjetin amatöörimäiset räpellykset sen sijaan eivät houkuttele paljoa käyttäjiä vaikka olisivat ilmaisia käyttää.
- jossain-vaiheessa
Windows 10 käyttäjiä tulee lisää, kunhan pääsevät 7 pois.
- aslakkialatölviöstä
Minulle on ihan sama kuinka monta Windows 10ä on maailmalla.
Minulle riittää ne muutamat mitä minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490