Windows 10:llä jo yli 500 miljoonaa käyttäjää
http://www.iltalehti.fi/digi/201706142200207329_du.shtml
On se Windows 10 kova
8
178
Vastaukset
- kova-kuin-kivi
Totta luvut kertovat kaiken.
- hrh35665
Kärpäsetkin pitävät jätöksistä ja niitä on miljardeja.
- Tulisitte_Jo_Järkiinne
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
- jo.8v.järjetöntä.soopaa
Tulisitte_Jo_Järkiinne kirjoitti:
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
Kaikkien ei kannata puhua mitään aiheesta "Tulisitte_Jo_Järkiinne " koska se tuntuu olenan mahdotonta.
- dfghdfghdfghdf
Windows käyttäjien määrä korreloi uskonnolisten määrän kanssa monessa valtiossa. Teknisesti moni Linux jakelu on parempi, on modernimmat tiedostojärjestelmät, ovat nopeampia ja kevyempiä, on vaihtoehtoja joka asian kuten desktopille ja ohjelmat ladataan turvallislita palvelimilta. Linux jakeluita voi helposti tuunata mieleisekseen ja bugeja itsekin korjata.
- miljardi_linux_käyttäjää
Onhan androidilla jo yli miljardi käyttäjää, ja kyseessä on Linux-distro. Androidin suosio osoittaa, että kyllä mikä tahansa linux-distro voi menestyä, kunhan sen kehitykseen käytetään riittävän paljon määrärahoja.
Google tekee liikevoittoa 14mrd vuodessa, ja käyttää myös androidin kehitykseen 1000-kertaisesti enemmän rahaa kuin mitä Canonicalin koko liikevaihto on. Kyseessä ei ole ubuntun kaltainen matalan budjetin räpellys, vaan paljon parempi distro jolla luonnollisesti on paljon käyttäjiäkin.
Matalan budjetin amatöörimäiset räpellykset sen sijaan eivät houkuttele paljoa käyttäjiä vaikka olisivat ilmaisia käyttää.
- jossain-vaiheessa
Windows 10 käyttäjiä tulee lisää, kunhan pääsevät 7 pois.
- aslakkialatölviöstä
Minulle on ihan sama kuinka monta Windows 10ä on maailmalla.
Minulle riittää ne muutamat mitä minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966