Windows 10:llä jo yli 500 miljoonaa käyttäjää
http://www.iltalehti.fi/digi/201706142200207329_du.shtml
On se Windows 10 kova
8
240
Vastaukset
- kova-kuin-kivi
Totta luvut kertovat kaiken.
- hrh35665
Kärpäsetkin pitävät jätöksistä ja niitä on miljardeja.
- Tulisitte_Jo_Järkiinne
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
- jo.8v.järjetöntä.soopaa
Tulisitte_Jo_Järkiinne kirjoitti:
On se vaan katkera pala linukshihhuleille - edelleenkin.......†
Kaikkien ei kannata puhua mitään aiheesta "Tulisitte_Jo_Järkiinne " koska se tuntuu olenan mahdotonta.
- dfghdfghdfghdf
Windows käyttäjien määrä korreloi uskonnolisten määrän kanssa monessa valtiossa. Teknisesti moni Linux jakelu on parempi, on modernimmat tiedostojärjestelmät, ovat nopeampia ja kevyempiä, on vaihtoehtoja joka asian kuten desktopille ja ohjelmat ladataan turvallislita palvelimilta. Linux jakeluita voi helposti tuunata mieleisekseen ja bugeja itsekin korjata.
- miljardi_linux_käyttäjää
Onhan androidilla jo yli miljardi käyttäjää, ja kyseessä on Linux-distro. Androidin suosio osoittaa, että kyllä mikä tahansa linux-distro voi menestyä, kunhan sen kehitykseen käytetään riittävän paljon määrärahoja.
Google tekee liikevoittoa 14mrd vuodessa, ja käyttää myös androidin kehitykseen 1000-kertaisesti enemmän rahaa kuin mitä Canonicalin koko liikevaihto on. Kyseessä ei ole ubuntun kaltainen matalan budjetin räpellys, vaan paljon parempi distro jolla luonnollisesti on paljon käyttäjiäkin.
Matalan budjetin amatöörimäiset räpellykset sen sijaan eivät houkuttele paljoa käyttäjiä vaikka olisivat ilmaisia käyttää.
- jossain-vaiheessa
Windows 10 käyttäjiä tulee lisää, kunhan pääsevät 7 pois.
- aslakkialatölviöstä
Minulle on ihan sama kuinka monta Windows 10ä on maailmalla.
Minulle riittää ne muutamat mitä minulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783