NASAn kuvat moduulista Kuussa paljastavat päivänselvästi koko kusetuksen! Kuumoduuli nimittäin näyttää selvästi, paperista, pahvista, foliosta, kuparipaperista/teipistä, muovista, verhotangoista kiirellä askarrellulta lavasteelta.
Hyvää analyysiä NASAn virallisista kuukuvista Linkki https://youtu.be/SSANJRMASII
Kuvat ovat kopioitu NASAN virallisilta sivuilta, mutta Jos joku kuitenkin epäilee kuvien aitoutta, voi mennä itse NASAn sivuille tarkistamaan asian.
NASAn kuumoduuli ei kestä lähempää tarkastelua
34
646
Vastaukset
- halleypop
Miten ihmeessä ne on tuollaisella voineet käydä kuussa?
Ihme ukkoja! En kyllä olis lähtenyt kyytiin. - PaskaaTuutista
Kerrotko millä pätevyydellä näitä oikein keksitään, tarkkisluokalta avaruustutkijaksi ? Mitä tuon kuumodulin muka olisi painottomassa tyhjiössä pitänyt kestää ? Taas kerran Juutuubi EI ole mikään tiedekanava. Sielä todistetaan maapallon olevan lätty, merenneidoista ja yksisarvisista lähtien AIVAN kaikesta. Vajakit ja viirupäät viettää ulkoilupäiväänsä Juutuubissa.
- avaruus_pahvilaatikko
Ei tarvitse olla tiedemies todetakseen sen, että pahvilaatikolla ei todellakaan lennetty Kuuhun ja sieltä takaisin Maahan.
Tarkoitatko, että jokainen juttu ns. tiedekanavalla on automaattisesti absoluuttista faktaa. Tai jos se sama juttu on julkaistaan jossain muaalla niin sitten se on automaattisesti feikki? Eikö jutun sisällöllä ole merkitystä ollenkaan? Tiede on yhtä epärehellistä kun, vaikka politiikka, median toiminta tai huippu-urheilu. Sokea luottamus enemmän tai vähemmän korruptoituneita tiedeyhteisöjä kohtaan on tyhmyyttä. - HuokausTaas
avaruus_pahvilaatikko kirjoitti:
Ei tarvitse olla tiedemies todetakseen sen, että pahvilaatikolla ei todellakaan lennetty Kuuhun ja sieltä takaisin Maahan.
Tarkoitatko, että jokainen juttu ns. tiedekanavalla on automaattisesti absoluuttista faktaa. Tai jos se sama juttu on julkaistaan jossain muaalla niin sitten se on automaattisesti feikki? Eikö jutun sisällöllä ole merkitystä ollenkaan? Tiede on yhtä epärehellistä kun, vaikka politiikka, median toiminta tai huippu-urheilu. Sokea luottamus enemmän tai vähemmän korruptoituneita tiedeyhteisöjä kohtaan on tyhmyyttä.Kuules Dille, tuolla moduulilla lennettiin ApolloalukSELTA kuunpinnalle ja sieltä takaisin ApolloaluKSEEN. Se kulki Apolloaluksen MUKANA avaruuteen.
- KallisHollywoodElokuva
* Laskeudittin Hollywood studion lattialle nosturin avustamana, eikä kyllä varmasti palannut mihinkään Apolloon takaisin sieltä. Siksi se videokin on niin poikkeuksellisen huonolaautuinen ja suttuinen, etteivät ohuet vajerit näkyisi siinä. Kuvissa näkyvä kuualus on rakenteeltaan niin heikko että ehkä juuri ja juuri pysyi kasassa sen sutudiossa laskeutumisen tai ei välttämättä... Minulla on toinen teoria miksi se näyttää tuolta. Mahdollisesti siksi koska alkuperäinen parempi meni paskaksi kun vajerit menivät poikki ja siksi sitä jouduttiin kiireellä paikkailemaan/ehostamaa uusinta ottoa varten. Luulisi että kun Stanley Kubrick kun oli visas mies olisi vähän enemmän jaksanut kiinnittää moduulin ulkoasun uskattavuuteen, ettei olisi näyttänyt kotitekoiselta kasalta paskaa:D
- Herännyt
KallisHollywoodElokuva kirjoitti:
* Laskeudittin Hollywood studion lattialle nosturin avustamana, eikä kyllä varmasti palannut mihinkään Apolloon takaisin sieltä. Siksi se videokin on niin poikkeuksellisen huonolaautuinen ja suttuinen, etteivät ohuet vajerit näkyisi siinä. Kuvissa näkyvä kuualus on rakenteeltaan niin heikko että ehkä juuri ja juuri pysyi kasassa sen sutudiossa laskeutumisen tai ei välttämättä... Minulla on toinen teoria miksi se näyttää tuolta. Mahdollisesti siksi koska alkuperäinen parempi meni paskaksi kun vajerit menivät poikki ja siksi sitä jouduttiin kiireellä paikkailemaan/ehostamaa uusinta ottoa varten. Luulisi että kun Stanley Kubrick kun oli visas mies olisi vähän enemmän jaksanut kiinnittää moduulin ulkoasun uskattavuuteen, ettei olisi näyttänyt kotitekoiselta kasalta paskaa:D
Kannattaa katsoa elokuva Moonwalkers(2015)
- Anonyymi
Ei mitään painottomassa tyhjiössä mutta kun sinne on aika kusinen matka sinne painottomaan tyhjiöön. Hirvittävät G voimat lähdössä. Kyllä siinä foliot repeilee. Oikeastaan repeilee jo siinä kun vedetään lastin kuormaliinoja tiukkaan vai osaako joku kertoa miten nuo sidotaan hirvittävälle matkalle? Ei se ny ainakaan voi pomppia holtittomasti.
- Pahalta_näyttää
Näyttää kieltämättä kyllä todella pahalta, jos itse olisin astrnoutti en kyllä lähtisi kyytiin:D Siinä alkuperäisessä perunalla kuvatussa videossa se näytti paljon paremmalta.
- nualesammakkoa
Tässä aivan ihanaa todellisuutta NASAn meille toimittamastaan materiaalista joka osoittaa kiistämättä että Kuussa käynnit ovat totta:
https://www.youtube.com/watch?v=ji-P6ijQaXs- Kuusketsiä
Ei helvetti kun repesin heti videon alussa. Hyvä huumoripätkä, kiitos.
Jos kuulennot olis lavastettu niin tuskin olisivat "pahvilastikoista" rakentanu.
Kuumoduuli ei ehkä näytä samalta kuin sci-fi leffojen coolit avaruusalukset, mutta on hyvinkin pätevä käyttökohteeseensa. Se, että kuumoduulin piti olla niin kevyt kuin mahd. aiheuttaa ulkonäön.- aamstrong
Ihan asiallinen kevyt metallirakenne yhteen kuussa käyntiin. Miksi sen pitäisi tuota vahvempi ollakaan, kun ei ole ilmanvastusta ja muutkin voimat ovat vain kuudesosa siitä mitä Maassa.
Niin ne on ne koulujen kesälomat alkaneet.
Pakkolaulatettiinko Suvivirttä, muuten?- VesalanViikarit
Meidän koulussa karjuttiin Koraania ja pyllisteltiin.
- kkjbkb
Tämä selittää paljon:
https://www.youtube.com/watch?v=5muY64Oyp10 - hhffhjhfhjjhfvj
Neukkujen laitteetkin näytti paremmalta
- Sojusonohjus
Neukuilla oli uskottavaa patarautaa kunnon lämpösuojauksella.
- saku40
Mielestäni se näytti todella uskottavalta. Kyllä minun fysiikan opinnoilla sillä voidaan laskeutua kuuhun. Olen myöskin katsonut Lontoossa museossa Apollo kapselia jolla laskeuduttiin maahan, ja se on kyllä rakennettu kestämään lämpöä hyvin.
En ole vieläkään nähnyt yhtään "todistetta" tekaistusta lennosta jota en pysty itse todistamaan vääräksi alle tunnissa - mukaanlukien laskelmat.
Siistiähän se olisi jos se tehtiin studiossa mutta todellisuus taitaa olla sitäkin ihmeellisempi. Ei tuo kuuraketti ole mannertenvälistä rakettia kummallisempi - von Braun suunnitteli V-2 raketteja 20 vuotta aikaisemmin saksassa ja jatkoi työtä Usassa Saturn rakettien kanssa. 20 vuotta on pitkä aika kehitellä raketteja.
Vertauskuvana - henkilöauto vuonna 85 (50hv pensaa) ja fm radio verrattuna vuoteen 2005 (hybridi) ja sisäänrakennettu satelliittiradio. Kyllä pitää ihmetellä sitäkin, että jotkut kehtaavat ilmeisen vakavissaan esittää, että sen mittaluokan huijaukseen lähdettäisiin "paperista, pahvista, foliosta, kuparipaperista/teipistä, muovista, verhotangoista kiireellä askarrellulla lavasteella."
Mutta he varmaan ajattelevat, että se Nasa on pirullisen härski toimija, koska sen ei tarvitse välittää mistään, ei siitäkään, että sen huomataan huijaavan kaikessa. Se on maailmassa kuin kaikkivaltias. Rahaa tulee miljarditolkulla joka tapauksessa.Mutta kyllähän ainakin tuo ISS:n HD-videokuva on kehnolaatuista. Kenen lievät kamerat. Ei näy kuin valkoista ja sinistä, joista ei ole paljon iloa. Eikä yötaipaleilla näy asutusten valoja. Luulisi valotusta voitavan säädellä hyvän palvelun nimissä.
- PiäniPurskaus
Hra pähkäilijä alkaa pienin askelin lähestyä totuuden lähteitä.
Minäkin olin pallopää kunnes ryhdyin epäilemään minulle opetettuja.
Huomasin että minua on yksinkertaisesti aivopesty ja sen huomaaminen oli hieman tuskaisa kokemus ja siitä irrottautuminen hyvin vaikeaa.
Nyt flättärinä on mieleni kepeä koska olen karistanut valheiden painolastit harteiltani.
En ikävä kyllä lähenny "totuutta". Eli en esimerkiksi epäile ISS:n todellisuutta. Pelkästään ihmettelen kuvapalvelun laatua. Tietäneekö kukaan mainitsemilleni ilmiöille luonnollisia syitä?
Enkä myöskään arkaile arvostella NASA:a ja muitakaan tahoja, jos siihen näyttää olevan syytä.- kepsap
Välillä kyllä tuntuu että koko helekkarin avaruus on vain illuusio ja nuo astronautit tietää sen, jotain helevetin salaista tuolla ylempänä svääreissä on!
NASA on itse osasyyllinen näihin "salaliitto" juttuihin, koska on itse niin salaperäinen ja Nasan jutut ei ole läpinäkyviä, kuten nykyään on tapana sanoa!
SILUNI HUUTAA! MITÄ VITTUA TUOLLA OOOON??? NASA LOPETA VTTU SE VALEHTELEMINEN! Äpärä järjestö!- ketsup
AVARUUTTA EI OLE JA ASTRONAUTIT ON NÄYTTELIJÖITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Pahvilaatikko joka näyttää kodittoman piripään yömajalta.
- Anonyymi
Kuules nyt ääliö, ei se ole tärkeää, miltä kuuhun laskeutumis alua NÄYTTÄÄ sinun silmääsi, se ainoastaan on tärkeää, mitä tekniikkaa se sisältää, että se voisi tehdä sen tehtävän jota varten se on rakennettu.
- Anonyymi
Kyllä sen pitää näyttää Star Trek-alukselta tai vähintään 1959 Cadillacilta että se on tarpeeksi päheän näköinen vakuuttamaan salaliittoteoreetikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen pitää näyttää Star Trek-alukselta tai vähintään 1959 Cadillacilta että se on tarpeeksi päheän näköinen vakuuttamaan salaliittoteoreetikot.
Jos laittaisin kuvan tuunatusta banaanilaatikosta ja sanoisin, että on uudenlainen huippumoderni drooni, niin uskoisit sen, koska et voisi tietää, miltä sellainen näyttäisi? Terveen järjen käyttö on sallittua. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaisin kuvan tuunatusta banaanilaatikosta ja sanoisin, että on uudenlainen huippumoderni drooni, niin uskoisit sen, koska et voisi tietää, miltä sellainen näyttäisi? Terveen järjen käyttö on sallittua. :D
Jos banaanilaatikossa olisi potkurit niin mikä estäisi sitä lentämistä?
- Anonyymi
Tottahan se on, Modulin täytyy olla hyvin kevyt, että sillä pääsee kuusta pois.
- Anonyymi
Kyllä te olette tyhmiä. Teille on jo monta kertaa todistettu että Kuussa on käyty monta kertaa sano päästänsä käsin.
- Anonyymi
Sekö todisti kuussa käytiin, että Nixon soitti sinne lankapuhelimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö todisti kuussa käytiin, että Nixon soitti sinne lankapuhelimella?
Kun nyt otit puheeksi.
Iso joukko HAM radisteja seurasi omilla, usein itse tehdyillä, radioillaan viestintää Maan ja Kuun välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865